Sunday 20 April 2008

Hazateres otthonrol! :o)

Megerkeztem! Epsegben es egeszben, ujra itt vagyok Delen, "hosszu" kulon toltott ido utan ujra egyutt a parommal... :o)
Ma hajnalban ertem haza, meg nem alltam at teljesen az itteni eletvitelre, foleg mivel reggel mar dalolasztak a madarkak amikor aludni indultunk es het agra sutott a nap, amikor felebredtem "reggel", na de holnapra mar ujra a regi leszek! :o)
Az ut ezuttal sokkal rugalmasabban es gordulekenyebben telt... Nem tudom hogyhogy, talan mert az elejen eldumcsiztam egy nenivel vagy 4 orat, aztan megneztem a filmet amit betettek a soforok, majd sms-ezgettem a parommal es hallgattam egy kis MP3-t... Mire almosodni kezdtem mar nem is volt erdemes aludni, mert le kellett szallnom... Fel 5 utan szalltam le es 6.30-kor mar alukaltam az agyikonkban... :o) Mikor felkeltem, kipakoltam, bekapcsoltam egy mosast, majd este meg egyet, kiteregettem, anyoseknal voltunk ebedelni (hajnalban meg benyomtuk a rantott sajtot meg a gombat, amit hoztam...), delutan pedig kenyszert ereztunk, hogy kihasznaljuk ezt a csodalatos meleg idot, ami fogadott es elmentunk egy hosszu setara!!! Egy nyugis partszakaszon meg pihentunk is ket orat, kozben meseltem ezerrel, hogy mi volt otthon es kivel mi ujsag... Miutan meg megkordult a Rudi-gyomor, elsetaltunk a Siesta Pizzeriaba egy-egy kerek kelttesztat legyurni! :o) A zuram mar be is oltozott az uj nadragba (a vilagos pont ra valo, a kek farmer meg kicsi, de majdnem jo, tehat meghagyjuk motivalonak a tovabbi fogyashoz...) :o) meg az egyik second handes "uj" felsot is felvette es szerintem nagyon jol all neki mindketto... Iteljetek meg Ti is, mutatok is egy kepet...
Este fel 10 van, mar esik lefele a fejem, ugyhogy zarom is a soraimat mara...
Jobb oldalt az albumok kozt talaltok majd ezer kepet, amik otthon keszultek, lehet nezegetni!
Ha meg ide klikkeltek, a mai nehany foto lathato: http://picasaweb.google.hu/MokiRudi/HazaertemOtthonrolUjraEgyuttO
Mindenkinek akivel talalkoztam meg egyszer koszonom szepen a vendeglatast, szeretetet meg a talalkozas lehetoseget! ♥ Nagyon jol ereztem magam, remelem hamarosan ujra latjuk egymast valahogy, valahol... Puszi!

No comments: