Wednesday 9 April 2008

Egy szo, mint szaz?! Vagy ezer??? :o)

...Hu, de elment ez a mai nap is... Holnap este indulas hazaaaa!!! :o) Mar nagyon varom... Ma reggeltol akcioban voltam. Ezerrel takaritottam, hogy rendet hagyjak a zuramnak itthon, mostam, furdot sikaltam (szokas szerint kesztyu nelkul, de azert kimelobb anyagokkal, ugyhogy meg megvan mindket kezem...) :o), aztan foztem egy vegyes zoldseg levest (fokent repabol all, mert veletlenul vettem meg egy csomaggal es ha nem fozom meg rarohad a Rudira itt ebben a 10 napban...) Kozben pakolok ide-oda, egyik taskabol a masikba, probalok csodat tenni, betomni az osszes letezo rest es helyet ami csak van a ket kofferemen, de meg igy sem fog minden beleferni, ugyhogy szerintem ha holnap befejezem a forditast meg a vasalast, akkor ismet ki kell pakolnom mindent a kofferekbol es ujra kezdeni... Na de addig is egetem a kaloriakat... :o) Nezzuk pozitivan! :o)
Delutan telepatizaltunk a tesommal, mert egyszerre gondoltunk irni egymasnak es osszejott! :o) Gyors valtottunk par szot MSN-en, de vegul "vak vezet vilagtalan"-t lett belole, mivel en egyrol beszelek, a tesom meg azt hiszi erti, de maskepp alakitja a mondandojat, vegul elkonyveltem, hogy "ez kesz ez a csaj", szetrohogtem az agyam es mondtam neki, hogy: "pillanat, de el kell meselnem a Rudinak, hogy milyen gyagya vagy!" :o) Na, most nem reszletezem, nem erdemes, tenyleg, csak olyan erdekes volt, hogy nem beszelunk hetekig, aztan amire osszehozzuk, hogy online vagyunk egyszerre, akkor mindenki a sajat malmara tereli a vizet es ezt a szitut itt nalunk szo szerint ugy szoktak hivni, hogy "szorakozik a hulye a zavarban levovel" (picit durvabb valtozatban, de ezt jelenti...) :o) Na jo, aki erti: "jebe lud zbunjenog!" :o) Bocsi...
Nos, hol is tartottam... Ezer gondolat cikazik a fejemben, keptelen vagyok mar este 10-kor osszeszedni oket es sorba rendezni, ugyhogy bocsi, ha szetszort ezt az iromany... :o( Nemreg jottunk meg a varosbol, elmentunk meg egy ut elotti utolso bevasarlasra, mert valahogy ugy alakult, hogy keves lett, amiket osszevasaroltam elsore (altalaban igy van, nekem mindig kevesnek tunik, ha eloszlik szaz fele...) :o( Vettem meg egy kis edesseget, fokent csokikat meg meg nehany dolgot a DM-ben (azokat emberemnek, hogy ne maradjon szojatejtelen amig nem vagyok itthon...) Ja, meg macskakajat, mert szoptatas van... :o)
Na es veeeegre eljutottunk mi is a 10. Croatia Boat Show-ra vagyis a spliti hajokiallitasra! Vittuk szepen az ingyenjegyunket, amit a Jenci (Szkati, Kati vagy ahogy tetszik...) ferje intezett nekunk, de az elso bejaraton nem tudtak velunk mit kezdeni, ugyhogy elkuldtek a "main entrance"-hoz (fobejarathoz...), mindezt angolul, enyhe horvat akcentussal... :o) Persze nem arultuk el magunkat, csak nevettunk magunkban, hogy mindenki hirtelen surog-forog korulottunk, ide-oda telefonalgattak, ahogy meglattak a "business ticket" jegyunket (ami angolul volt irva), de senki meg csak meg nem probalkozott horvatul szolni, hanem szepen eloszor csak annyit mondtak, hogy "Just a second...", (egy pill.), aztan elhuzott a csaj telozni a fejeseknek, hogy mit kezdjen velunk, majd visszajott, hogy "My colleague ezt meg azt mondta, es please vonuljunk a fobejarathoz, ott mar varnak minket, tudnak rolunk, no problem es sorry..." Mindezt mosolygosan, kedvesen, ahogy altalaban kulfoldi bizniszmenekkel beszelg a helyi ember, mi meg ugyanolyan kedvesseggel mondtuk, hogy "Oh, we are very grateful es thanks a lot!" :o) Smiley ide, smiley oda es mar felig amcsi lettem belul... :o) Kar, hogy egymassal nem ilyen kedvesek, csak a kulfoldieknek "puncsolnak"... Nos, igy jutottunk vegul be a kiallitasra, mesebe illo kedvessegek kozepette, aztan vagy 3 orat setalgattunk, nezelodtunk, FOTOZTUNK (igertem, ugye? :o)) , kaptunk nehany prosit is, Rudi komolyan erdeklodott az elektoromotorok irant, mert azt nagyon reg szeretne mar, mert nagyban egyszerusitene a szigetekhez kimenos nyari strandolasainkat (amikbol iden kb. ketto lesz, ha belefer a nyarba a sok melo mellett...) :o), na de nem baaaj! Kell a moci, mert nem kell bele uzemanyag, hanem toltodik es megy es az milyes szupi, hogy nem kell behanyni a benzinszagtol ha tul kozel ul az ember fia (lanya...) a kipuffogohoz, marpedig ez a poszt altalaban nekem szokott jutni, kiveve ha olyan buzgomocsing kedves baratunk van velunk (sertodes ne essek a buzgomocsing miatt, csak viccelek!), aki szeretne vezetni... :o) Olyankor az orr reszben ulok terpeszulesben es en vagyok az iranytu! :o) Na, megint elszalltam a tematol... Szoval itt van 120 kep, ajanlom melegen, hogy ha vegig szeretnetek nezni mindenkepp diavetiteskent, mert izuleti gyulladast kapnak az ujjaitok, amire vegigkattogjatok oket... (Asszem nekem is hasonlo bajom eshet, ha mindjart abba nem hagyom a blogolast mara, mert mar kezd fajni a kezem...) :o(
Talalkoztam a leendo munkahelyem-ceg kepviseloivel is (egeszen pontosan egy, eddig ismeretlen holgyemennyel, akinek bemutatkoztam es kertem egy prosit, hogy megtanuljam a lecket mire elkezdek dolgozni honap vegen...) Hat tenyleg csak egyet adott a kis smucig, de megertem, mert mondta, hogy nincs sok, sorry, muszaj masoknak is hagyni, ugyhogy ezt az egyet fogom majd otthon mindenkinek korbemutogatni, mert arra legalabb jo, mert tok jo kepek vannak benne, meg tudom majd mutatni, hol fogok dolgozni a kovetkezo fel evben... :o) Rudikam persze jol lehurrogott, hogy miert kellett elmondani, hogy naluk fogok dolgozni, mert lehet meg fel van adva a hirdetes csak en tudom mar, hogy en leszek a kivalasztott blablabla... Na de nem hagytam magam, nekem ne magyarazzon mar, hogy igy vagy ugy, mert senki nem mondta, hogy tartsam meg titokban a temat, ugyhogy jogomban all nyilvanosan kifejezni az oromomet es kesz! :o)
Ennyit mara, holnap mar nem irok, mert lesz jobb dolgom is, de majd otthonrol folytatom idonkent, igaz most sok mindenkivel talakozom aki olvasni szokott, de 1) ha nagyon szokott olvasni, akkor igy sem fog leszokni rola(m), 2) vannak akik nem otthonrol olvasnak, hanem itteni barataink, tehat illik nekik is irni (es szeretnek is!) es 3) vannak, akikkel sajnos megsem tudok idohiany miatt talalkozni most otthon, ugyhogy nekik legalabb folyamatosan adagolom az infuziot...
Ezuton koszi mindenkinek, aki a napokban letamadott es igy vagy ugy kontaktolt velem abban a remenyben es azzal a vaggyal, hogy talalkozzunk! Dragaim! Sajnos meg kell ertenetek, hogy nem azert nem talalkozom mindenkivel, mert szemet vagyok es tojok ratok, hanem - es most egy kis megertest es egyutterzest szeretnek kerni - azert, mert szeretem az anyukameeeekaaaat es sajnos alig latom oket (legutobb szeptemberben voltunk otthon ha meg jo a memoriam...) Es tudom, es ertem, hogy sokan vagytok egy kis dumcsira velem (es en is Veletek!!!), de az elet ennel bonyibb... :o( Nem birok abba a 10 napba besuriteni mindent es mindenkit, bar ha tudnatok mekkora erofeszitest teszek azert, hogy megis osszejojjon a maximalis idokihasznalas (elore idopont egyeztetesek, ki mikor er ra, ki mikor nem, es az egeszben az a rossz, hogy ha egy valaki az elore megbeszelt napot lemondja... Hat... Akkor igen csekely az esely, hogy masik nap osszehozzunk egy randit, ugyanis senkibol nem szeretnem bolondot csinalni, nem kerhetek meg utolag valakit, hogy mi lenne ha megsem ekkor, mert a xy-nak megsem jo a holnap es o szeretne maskor... Na, nem bonyolitom mar tovabb... Mindenkit puszilok, szeretek, olelek es sokat gondolok Ratok, de amire most szuksegem van az a csaladom, a szukebb barati korom, a Barby akinek mar igergetem honapok ota, hogy eljovok, eljovok es sosem jott meg ossze, aztan az, hogy ne lassak egy jo darabig glettelo anyagot, port es koszt es haztartast! Mindezeket szeretnem megfuszerezni egy kis "noi leleknek kello" aprosagokkal, mint: fodrasz, nehany uj ruhadarab es kicsit feldobni a neszeszerem gyer tartalmat par uj szemfestekkel meg illatos szerekkel, rengeteg dumcsit akarok amennyi belefer tesommal, anyummal, kedves baratokkal, ismikkel (a kozelben levok kozul...), ugyhogy Balaton, Kisvarda, Debrecen, Budapest, Nagykanizsa es mas szep magyar helyek: turelem! Elobb vagy utobb eljon a Mohamed a hegyhez, de ha megsem, akkor jojjon a hegy a Mohamedhez! Talan az utobbinak van ebben az esetben realisabb eselye...
Hajokiallitasos kepek itt:

1 comment:

Reni said...

A hegy majd menne a Mohamedhez..egyszer majd beszélünk róla,hogy hogyan és mikor!Jó utat!