Thursday 24 April 2008

Szetvagtak es osszevarrtak - veletlenul... :o(

Ezt el kell meselnem! Kepzeljetek, fogorvosnal voltam! :o) Semmi kulonos nem lenne ebben, mivel csak ket tomes miatt mentem, megis a vege fele szinte mesebe illo fordulatot vettek az esemenyek es ujabb 3 szurasnyi erzestelenitovel meg jo par savval gazdagodhattam, hala a fogorvos peches napjanak... Tortent ugyanis, hogy draga Marionk (a doki), azzal inditott, hogy o mennyire utal mar fogorvos lenni (30 koruli a srac, de mar unja...) :o) es milyen ciganymunka ez es jo lenne valami mas bizniszbe fogni blablabla... :o) Ezt kb. 10 percig ecsetelte, amig nem kezdett hatni a jobbra-balra beadott erzestelenito szuri, majd nekiallt a fogaimnak... Furas kozben szolt, hogy jelezzem ha faj... Hat, jelezgettem en, de ram se bagozott... Aztan mar hummogni kezdtem jo mergesen, mire eszrevette, hogy fajok! :o) Vegul is nevettunk egyet rajta es folytatta ovatosabban... :o) Na, mar majdnem vegzett is teljesen, mar csak le kellett csiszolni es polirozni ami "tul magas lett" (mivel nem birtam osszeharapni a fogaimat elsore...), hat igy nekiallt a finom munkanak, ami alatt megcsuszott a keze (ha ot kerdezem, en vagyok a hibas, mert odaloktem a nyelvemet ahova nem kellett volna, persze en erre rakontraztam, hogy apukam el vagyok zsibbadva es nyelvtelennek erzem magam lassan, nem am, hogy engem hibaztatsz, mert az onkontrollomon pillanatnyilag kivul eso nyelvemet odaloktem ele!!!) Na jo, vitara ido nem maradt, mert ugy belevagott a nyelvem alatti eres, lila, nyalmirigyes reszbe, hogy pillanatok alatt elvereztem volna ott helyben, ugyhogy meg jo, hogy volt lelekjelenlete a pasinak es benyomott gyorsan 3 szurassal ujabb adag erzestelenitot, hogy "nyugi, nyugi, mindjart elkezd hatni es akkor osszevarrom par oltessel"... Haaaat! Mondhatni, nem tunt tul megnyugtatonak amit hallottam, mert azert megiscsak a szamban tervez kezimunkazni es hat az abba a "par oltesbe" azert en meg siman belehalhatok, legalabbis a felelembe, hogy most mi lesz velem... A szam szele mar nem reszketett, pedig amikor belem vagott es elmult az elso nagy fajdalom hullam, azert rendesen elkezdett a szamnak az a fele rangatodzni... Osszesen 5 oltest kaptam valami felkor alaku vekony tuvel, ami leginkabb aposnak a horgaszfelszerelese kozt szereplo horgokra hasonlitott, csak ennek atlatszo damil helyett fekete cerna volt a vegen... Minden oltes utan olloval segitette at a 100 meteres cernat az osszevarrt szajbelsomon, aztan mire vegzett es vegre becsukhattam a szamat athivta meg a szomszedrendelobol a dokinot, hogy tanuljon a helyzetbol... :o) Kiserleti nyul lettem! :o) De nem vereztem el! Elek, virulok, csak az erzestelenito nem hat mar es folyton piszkalom a csomot a varraton a nyelvemmel, amit szerintem nem is fogok megszokni szerdaig (ugyanis szerdan varratszedes!!!) :o( Hat ez van... Ez tortent velem ma... A sors mindig gondoskodik rola, hogy minden napom valamilyen szinten erdekesen vegzodjon... :o) Mondjuk a mai napnak meg nincs vege, epp delutan 3 korul jar az ido, kint het agra sut a nap de kiseri egy eros deli szel is, ugyhogy fulledt meleg van inkabb, mint kellemes es a mai setam is megvolt, mert a hid elott korforgalmat epitenek es nem lehet autoval kozlekedni sem... Ez elegge lehangolo, mert hamarosan itt a nyar es azert nem szeretnek ilyen saron meg munkagepeken keresztul vergodni a reggeli csucsforgalomban munkabamenet... :o) (Jujj de jo belegondolniiii!!! En! A working wife!) :o)
...Vegezetul meg nehany tenykozles:
Megjott ma a csomag, amit otthonrol akartam feladni, mert tul sok kofferem lett volna... Anyuek kuldtek el, ma megerkezett es kosz szepen! :o)
Rudikam is megkapta ma azt a specko kupot, amit a neten rendelt, allitolag csak egy orszagban kaphato eddig (onnan rendelte osszesen 5 dobozzal!), jot tesz a genito-urinary, prosztatas meg miegymas gondjaira es tiszta mehviasz es propolisz osszetetelu! Nagyon remelem, hogy hatni fog es segit neki! Melle issza o is az Aloe Berry Gelt meg egy csomo mas hasznos dolgot...
Anyosek jol vannak, apos ezerrel kerteszkedik, vett 30 paradicsompalantat a jumbo (oriasi) olasz fajtabol, ami koran erik es sokaig tart, tehat bizzunk benne, hogy iden is lesz Karacsonyig paradicsomunk, mint tavaly...
Holnap megyek a kikotobe ismerkedni a munkammal meg a kollegakkal, delutan meg gyantaztatni a varosba, ahova mar kozma elottre ossze is irtunk egy "nehogy mar unatkozzunk" listat, mindarrol, amit meg kellene venni, be kellene szerezni, mint pl. teleszkopos festorud, x-ek a csempek koze, laminatpadlonk oldallecei, smirgli papir, 1 db kicsi, szoros hengert (festeshez), egyeb ecseteket mazolashoz es megnezni, hogy az YTONG tegla hol olcsobb, ott megvenni miutan kiszamoltuk... Satobbi, satobbi...
A macskak valahogy bekoltoztek megint a szoba sarkaba, a szekreny es a fal koze, ugyhogy most itt jol kibeleltuk nekik ezt az uj keglit es maradjanak, amig jonak latja az anyjuk... Komolyan mondom, en is szeretnek ennyi helyre koltozni ilyen rovid ido alatt, mint amit ezek itt muvelnek! :o) De csak azzal a feltetellel, hogy nekunk is elore berendezik valami joakaroink, mint ahogy mi nekik cuccolunk, belelunk, melegitunk, biztonsagossa teszunk... :o)

No comments: