Wednesday 2 April 2008

Welcome to the World Mici Junior!!!

Tuleltem a pszicho-tesztet! :o) Hat, nem semmi volt... Otthon szerintem nem csinalnak ilyet, ha jogsit akar az ember, de foleg nem, amikor csak atiratni szeretnem... Kesz voltam! Ennyi hulyeseget egy rakason! 40 db logikai feladat, mind a 40 kulon-kulon tartalmazott 4 db negyzetet, bennuk hasonlo tartalommal (4 negyzetenkent) es a 4-bol egy volt, amit at kellett huzni, nagy IQ-val meg kellett talalni es megjelolni, hogy ez a kakukktojas... 15 perc volt erre a feladatra es meg meg sem mutattak a vegen, hogy mi lett jo es hol hibaztunk, csak adtak egy pipat a kartonra es odairtak, hogy "alkalmas"... Na, mondom, en meg ezert szenvedtem... :o( Nem is nezhettem meg, hogy hol hibaztam esetleg... Na mindegy... Tuleltem. Most mehetek ezzel egyik nap a rendorsegre, hogy ott kicsereljek a jogsimat ittenire, a magyart allitolag elveszik es hazakuldik, ahol beteszik egy fiokba es ha egyszer otthon szeretnem hasznalni, akkor vissza adjak, de akkor az ittenit fogjak visszakuldeni ide, szoval hulyeseg... Sehogyan sem tudom kibulizni, hogy megmaradjon mindketto, ha esetleg az egyiket elveszik... :o)
Psycho-test utan talalkoztam egy baratnommel, elmentunk setalni, konyves boltba es kajcsiztunk is finom olasz kajat egy nagyon klassz etteremben... En gombas-tejszines-petrezselymes gnocchit ettem, nagyon finom volt! Reg ettem mar ilyen jot, ugyhogy meg is jegyeztem a helyet (csak azt nem, hogy hogy hivjak, de meg tudom talalni szerintem...) :o)
Este fele ertem haza, addigra elegge drasztikusan valtott az idojaras, foleg a szel, ugyhogy a delutani napsutesbol esos, szeles este lett, de mire hazaertem, megint lenyugodott a tenger es setaltunk meg egyet a parton... Dragam megkapta a kis meglepijet is, amit ma vettem neki a konyvesboltban: "A kulonleges FERJ!" cimu minikonyvecsket, amit a boltos neni meg be is csomagolt nagyon frankon, hogy meg meglepibb legyen! :o)
Este egy kis dumcsi anyuval es mar forognak is a holnapi tervek a fejunkben, mert kell intezni jo par dolgot delutan meg este is, meg penteken is, meg hetvegen is, ugyhogy teljesen be vagyunk tablazva most egeszen jovo keddig, mint ket nagy menedzser! :o) Holnap delutan lesz a munkamegbeszeles, este majd irok reszleteket, aztan meg kell ejtenunk egy nagybevasarlast is, mert erkezik babanetes Szkati (Jenci) es tarsai a boat show-ra es penteken reggel 8-kor Kati, en meg az Ivan (a Rudi haverja, o lesz a skipper (kapitany), at kell vigyunk egy vitorlast Splitbe, ugyanis ez lesz a szallasuk 10 napig! :o) Szoval ez var penteken: 10-12 oras hajout, kb. 70 merfold!!! Remelem jo szelunk lesz a vitorlakba es nem fog esni az eso! :o) Naptejcsit mar elokeszitettem, de foznunk is kell majd valamit, mert azert 10 ora alatt meg lehet ehezni es meg vacsit is ossze kell csapni 6 emberre, akik majd kesobb csatlakoznak este... Katiek inteztek nekunk ingyen belepot a Boat Show-ra, amiert ezuttal kulon koszonet! :o) Ugy nez ki, a jovo hetfo elott nem tudunk menni a hajokiallitasra, de hetfo delutan mar biztos nem lesznek ezren es akkor mar nyugodtabban lehet setalgatni, szetnezni... :o)
Na es a vegere egy magyarazat a kephez: este arra ertunk haza, hogy Mici Junior megszuletett!!! :o) Egyelore csak 1 db, nem tudom, hogy van-e benne meg cicus, de ez az egy nagyon ari es vinnyog alig hallhatoan, mi meg orulunk neki, csak epp azt nem tudjuk, hogy van-e vele "dolgunk" vagy az anyja intezi osztonosen... Annyit tettunk, hogy anyukajat megetettuk, betettunk meg pokrocot nekik, hogy jo puha legyen a feszkuk es lefenykepeztem a kis jovevenyt, hogy egybol meg is mutathassam! Nem tudom mi lesz a neve, egyelore Mici Junior... :o)
Nagy puszi mindenkinek, majd meg jelentkezem! ♥

No comments: