Tuesday 1 April 2008

Ultra rovid iromany...

Rovid leszek, mint a kigyo amelyik atment a sineken:

Ma dolgozni hivtak e-mailben egy olyan helyre ahova mar regebben is palyaztam, csak mas munkakorbe... Reszleteket meg nem irok, mert nem tudok. Egyelore annyit jeleztem vissza, hogy oke, jovok allasinterjura, de ennek mar - nem merem elkiabalni - de olyan 99% tuti biztos melo szaga van... (Ez nem volt elkiabalas remelem...) :o) Majd meg beszamolok a fejlemenyekrol...

Delutan bementunk a varosba es elkeztunk vegre konkret dolgokat vasarolni a lakasba: vettunk fozolapot, sutot meg paraelszivot (az osszes beepitheto)...

Az ido szep, napos, de most mar este van es megyek zuhanyozni, mert holnap pszicho-tesztre kell mennem a korhazba es nem, nem azt fogjak merni mennyire vagyok agybajos, hanem az itteni jogsihoz kell ez is (a kotelezo orvosi alkalmassagi vizsgan kivul, amit penteken a tengereszeimmel egyutt megejtettem en is...)

Ennyi voltam mara, mert most tenyleg faradt vagyok... Talan meg a hetvege ota...

Oleles es udvozlet minden kedves rokonnak, baratnak, ismerosnek es annak is akinek van ideje a blogunkra pocsekolni azt... :o)

No comments: