Wednesday 21 May 2008

Anyosom egy vampir! :o) - irja a konyv...

Ma nagyon jo hirrel fogadtak az irodaban! :o) Holnap itt valamilyen unnep van (katolikus), ugyhogy munkaszuneti nap!!! Mondjuk azt tudtam, mert lattam, hogy pirosbetus nap, de abban nem remenykedtem, hogy ebbe en is beleelhetem magam, ugyanis mi a turizmusban ezeket hanyagolhatjuk, ha epp olyan napra esik, amikor van munka, jon vagy megy vendeg stb. Hat ugy esett, hogy holnap senki nem megy!!! :o) Sot! Senki sem jon vissza! (A kint levo hajok kozul...) A fontos e-mailekre ma valaszoltam, a surgos munka nagyreszt keszen van, a tobbi varhat pentekig!!! :o) Jo kis het... Hetfo, kedd es csutortok szabanapok nekem!!! Szupiii!!! Vegre tudunk a lakassal is haladni egy kicsit tobbet!

En 4-kor vegeztem ma, Rudi meg dolgozik fel 7-ig, mert ma segelyeket oszt es - sajnos - sok van beloluk, ugyhogy anyos lehozta az ebedet, amivel megvarom a zuramat, addig meg ropizok es teat iszom... :o) Most vasaltam, tegnap takaritottam, ugyhogy az a haditervem mara, hogy felcipelek a lakasba nehany menetet a garazsban levo cuccokbol, amiket be kell lassan epiteni (laminat, festek stb.), hogy aztan mar ne menjen el ezzel is egy nap...

Apos szuletesnapjat holnap unnepeljuk, rakkal vagy rak nelkul, de most mar muszaj lesz, mert minel tovabb huzzuk, annal inkabb kihul a lang... Az mar nem is olyan igazi birthday! :o)

Lenn volt anyos amint hazajottem, hozott kajat a macskaknak, beszelgettunk egyet amig vasaltam es mondta, hogy van egy meglepije szamomra... :o) (Gondoltam bugyi vagy also triko, de nem... KOTENY!!! (Nem KOTVENY... Feleertes ne essek... :o)) Vett nekem egy szivecskes kotenyt, mert megtetszett neki... :o) Hat... Felednem vagy nem, de egy darabig meg biztosan muszaj haziasszonynak is lennem, anyos gondoskodik rola, hogy el ne felejtsem a "dogomat" es nehogy maa a fejembe szalljon, hogy irodaban dolgozo pipi lettem... :o)

Vettunk egy konyvet... Nem tudom emlitettem-e, de lehet, hogy nem, mert ugyanaznap vettuk, amikor a sok uj ruhat, tehat a fontosabbakat felsoroltam, a konyvet lehet el is felejtettem... Tegnap elovettuk, olvastam en (mikozben Rudim Metallicat hallgatott teljes kakaon...), aztan o is este egy picit belenezett es mondhatni, felettebb erdekes olvasmany... Az energiavampirokrol szol (amilyen anyos is...) :o) illetve arrol, mikent vedekezzunk a tamadasok ellen... Tok jo dolgokat ir, majd fogok idezni is belole erdekesebb reszeket... A lenyeg, hogy sajnos ontudatlanul, de nagyon sok joszandeku ember leszivja a masok energiajat... Anyosrol kezdettol fogva tudom, hogy vampir :o) mert aki emlekszik, mennyit szenvedtem eleinte miatta, annak nem is kell ujra nosztalgiaznom a kezdetekrol, aki nem tudja, annak csak annyit, hogy depiztem, bogtem, utaltam es latni sem birtam... Ma mar immunis lettem - szerintem ra - mert fele annyira nem tud kihozni a sodrombol, felidegesiteni hulyesegekkel, mint regebben... Ma mar csak nevetek magamban, egyik fulemen be, a masikon ki es ezzel el van intezve, de tul sok intenziv kapcsoltom nincs vele... Ha lejon, dumalunk, semmi specit, semmi reszleteset, csak ugy felszinesen, libasztikus szinten, es ennyi eppen eleg... Anyuka elegedett, en meg kipipalhatom, hogy ezen is tul vagyunk mara... :o) Eleinte szerettem volna en egy normalis kapcsolatot kialakitani, de nem lehetett... Adtam a kisujjam, de kellett az egesz karom! :o) Mit karom?? Az egesz LENYEM!!! Szo szerint szivta a veremet... Faradt voltam, lehangolt, szomoru, gyenge, depis, sirtam es egyszeruen nem ertette, hogy miatta van bajom, hanem csak aggodott es imadkozott, hogy meg ne betegedjek, hogy jobban legyek... Erre tegnap olvasom a konyvben, mik a tunetei, ha vampirtamadas ert: "a megtamadott fel szamara a tamadas elso tunetei koze sorolhatjuk mindenkepp a faradekonysagot es a gyengeseget, erotlenseget, amely kialakulhat fokozatosan vagy idovel, a tamadas erejetol fuggoen... Az ember ugy erzi magat, mintha fizikailag es szellemileg is "kiszivtak volna a veret"... Egyeb tunetek koze tartozik a szedules, szapora es rendszertelen szivveres, neha hanyinger is... Egy vampirtamadas tunetei ugyan gyorsan elmulnak, megis allandonak tunhetnek, amennyiben az aktiv "vampirral" valo fizikai kontaktus mindennapos... (Marpedig en mar feladtam a harcot, hogy anyos ne jojjon minden nap...) Egyeb szokasos tunetek koze tartozik az alvaszavar, koncentracio hiany, erzekenyseg, ingerlekenyseg, valamint a mindennapi teendok irant valo erdeklodes csokkenese..." (Ezeket irja a konyv, en csak forditottam...) Mindezek, vagy legalabbis nagy reszuk nagyon is jellemzo volt ram a kezdetekben, ma mar immunis vagyok kicsit es most tanulok - konyvbol - tudatosan is vedekezni! :o) (Rudit is tanitom...) Ami meg erdekes es emlitest erdemel a mi konkret esetunkben, az az, hogy amikor megtamadott az ilyen Drakula, akkor, olyba vesztett el energiat a joember, hogy egybol kajalasi kenyszere tamad es ettol aztan jol meg is hizik... (Lasd: nosztalgias albumunk kepei kozott a kezdetek, 2005/2006-os fotokat...) :o) A masik dolog, hogy felsorol betegsegeket is, amik ennek kovetkezmenyeikent idovel megjelennek, es ide sorolja a pajzsmirigy problemakat is (amik nekem ujabban vannak...) :o( Baratnom szerint azert, mert valamit nem mondtam ki, nyeltem, turtem es megakadt a torkomban... Szerintem is igy van, mert emlekszem meg sajnos nagyon is jol, milyen erzes, amikor mar konnybe labad a szemem es ugy odamondanam a magamet, de nem mondom, nem merem, nem illik, nem kellene, nem akarom megbantani... :o( Es ez most rajtam jon ki... Thank you very much... :o( Na ennyit tomoren anyosomrol, aki tamad, mint a Drakula... DE! ...Mindezt anyai szeretetbol... Joindulatbol, szivbol es szeretetbol... "Mit lehet tenni? Cserelni! Egy tokeletesebbre!" :o) (Vagy megsem... Mert ez csak egy intim betet reklamszlogenje volt egykor...) :o( Anyos marad, a lecke fel van adva! Kollektiv vedekezesi tanfolyam folyamatban!

No comments: