Monday 19 May 2008

Fogytan a turelmem: repulnek a macskak!

Szabadnapos vagyooooook!!! :o)
Reggel bementunk a varosba intezni nehany dolgot, tobbek kozott nekem kellett nyugdijpenztart valasztanom es "beiratkoznom" vagy mit... Az Erste Bank nyugdijpenztarat valasztottam, mert az volt a legszimpibb, csak egy dolgot nem ertek... Most ez miii??? Rudi szerint ebbol osztjak ki a mostani nyugdijasoknak a zsozsot, en meg ugy tudtam, hogy ezt magamnak gyujtom, ha nyugdijba megyek, majd ebbol osztjak ki... Kesz vagyok... Jobb ha nem is foglalkozom ilyenekkel, csak addig folyjak bele, ameddig muszaj, mert sok minden "magas" nekem meg... :o) Egy szo, mint szaz: elinteztem ezt, masoltattam magamnak kulcsot az irodahoz, hogy ne kelljen mindig valakitol fuggni, aztan voltunk venni nehany dolgot a hutobe, hazafele pedig a zuram kituzte a nagy napot!!! (No nem a templomi eskuvoet, azt meg nem gondoltuk ki, hanem a bekoltozesunk napjat!) :o) Az van, kerem szepen, hogy ha minden jol megy, akkor egy honap mulva koltozunk!!! :o) Huu, en mar most nem birok magammal, legszivesebben mar most atkoltoznek es minden ures jaratomban viszek is at nehany dolgot, ami itt mar 100%, hogy nem kell a kovetkezo egy honapban... :o) Sajnos teljesen nem leszunk keszen, legalabbis eddig ugy tunik, hogy a furdoszoba marad oszre, de ha szepen mosolygok es erosen ervelek, ha jo peldakat hozok fel IQ-bol hirtelen ha ujbol felmerul a tema es mielott felvesszuk azt a hitelt, amit tervezunk, akkor lehet, hogy a furdot is belekalkulaljuk... En nagyon szeretnem, nem kellene meg osszel is a lakassal vacakolni, igy is jo sok honap rament mar... Direkt nem csinaltam friss kepeket mostanaban, mert szerettem volna megvarni azt az idoszakot, amikor majd olyat tudok fotozni, hogy nagy megdobbenest okozzunk vele, tehat meg varok piciket, aztan jonnek a kepeeeek!!! :o)

Na de egyelore itt vagyunk, lent lakunk es kb. 10 perce dontottem el, hogy vege a macska-uralomnak itt bent!!! Most mar nem gyozok takaritani, ossze-vissza pisilnek minden sarokba es mar elegge erzodik is, es ezt utaloooom!!! Matol a garazsba koltozik mind a ketto anyastul, en pedig indulok is es kitakaritok amennyire ki tudok ma... (Eleg faradt vagyok, de akkor sem alszom meg egy napot ebben a budosben!) Az agynemut mar megint lecsereltem, de mar definitive a garazsban maradnak, tegnap meg tegnap elott meg azert beengedtuk oket nap kozben, de vege!!! Eleg volt! Meg egy 20 nap kb, aztan elvisszuk oket beoltani es repulnek ki az udvarba! Van hol jatszaniuk, nem kell nekem plusz melot csinalni itt benn es foleg nem piszkitani ide-oda...

Aposnak ma van a szulinapja, de mivel elegge fuj a szel es nem jott a halasz-haverunk egy kis scampival mert ki sem ment a tengerre az elmult nehany napban a szel miatt, ugyhogy elmaradt a szulinapi ebed, mert akkor lesz megtartva, amikor lesz rak is... :o( Hat ez van... Mondjuk az unnepelt nincs is itthon, lelepett mar reggel valahova, lehet jobb helyen unnepel, kellemesebb tarsasagban, mint a kedves asszonyaval??? :o)

Na, most megyek, mert megint az ajulas kerulget a pisiszag miatt... :o(

1 comment:

Mariann said...

Aranyosak a cicáid:) A kicsik pisilnek össze-vissza?
Képzeld az egyik barátőmnek 3 macsekja van + egy kandúr és mind3 egyszerre ellett,pár nap különbséggel. Egyikben 5, másikban 4, harmadikban 2 cica született:))A garázsuk egy merő szülőszoba:))