Monday 12 May 2008

Ruhatar felujitas a kobon! :o)

Mondom en, hogy ritkabban fogok tudni jelentkezni... :o) Hiaba... Ilyen a munkas ember elete... :o)
Tegnap szabadnapos voltam, szerdan is az leszek, ugyhogy aki valaszt var, uzenem, hogy leghamarabb szerdan tudok majd irni, ha most a kis szuneteimbe nem fer bele...
Voltunk tegnap a varosban, jooool bevasaroltunk, ahogy a mellekelt kepek is mutatjak... Nagyon jo learazasok voltak a New Yorkerben, ugyhogy kette valtunk es egy-egy halom ruhaval a vallunkon a probafulkeknel futottunk ossze egy kis divatbemutatora 15 percenkent... :o) Kb. a fel delutanomat probfulkekben toltottem (Rudi is! Amiert kulon csodalat es dicseret illeti, mint him nemu egyedet, akik - koztudott - nem nagyon komaljak az ilyen jellegu bulikat...) :o), de nem banjuk, mert nagyon jo cuccokat sikerult vennunk!!! Emberem vett maganak egy ujjas papucsot, meg vagy 5 polot, egy inget, egy farmert meg 2 terd alatti nyari nacit, en meg polokat, mert azokbol meg hianyom volt (otthon inkabb nadragokat tudtam venni...) :o) Most aztan van minden szinu polom, ujjas, ujjatlan, mindenfele! Huu, nagyon feldobodtunk mindketten ettol a tegnapi mokatol, mivel az elmult idoszakban csak kajat meg epitoanyagot vasaroltunk, lakashoz dolgokat, ugyhogy mar hianyzott egy kis ruhatar frissites is... :o) A nyari cuccok amugy eleg hamar elkopnak, talan mert nyaron az ember izzad es surubben atoltozik, igy tobbszor kell mosni is es kopik a cucc... :o( En is vettem egy Esprit papucsot potompenzert! :o) Most jol vagyok a lelkemben!!! :o)
Egyebkent sok ujdonsag nincs, ma is dolgozom (ma egyedul vagyok), bar otthon ilyenkor Punkosd van, itt sajnos nincs, munkanap van, mint minden nap... :o(
Az ido vegre nyariasra fordult, nagyon klassz, sut a napocska, elvezet kint lenni (aki teheti...)
A cicusok novogetnek, nagyon gyorsak mar es harciasak, allandoan bunyoznak! :o) Majd teszek fel roluk is friss kepeket... :o)
Este van mar, itthon vagyok... A blogot meg a meloban kezdtem el irni, de most folytatom... A ruhak mar szaradnak kint, egyesevel kezzel kimostam, oblogettem ketszer mindegyik darabot, ugyhogy "Jaj nekem!A vallam!!!" :o( Letudtam meg egy feher mosast is es foztem ebedet holnapra! :o) Rudikam egesz nap a kertben van... Asott, gazolt, ultetett (uborka palantat...) Most nekiallok vasalni, hogy meg hasznos legyek, amig masok is dolgoznak... :o)
Ennyi voltam mara... :o) Pusz!♥

1 comment:

Reni said...

Én is nagy ruhatár frissítésben vagyok!Már 2 nadrágot vettem is a turkálóban!De felsők is nagyon kellenek..azt majd délután!!!