Wednesday 14 May 2008

Nosztalgiaztam ma... (Es takaritottam is!) :o)

Rovid leszek...

Ujabban nem nagyon tudok semmi erdekfeszitot irni, ugyanis ezerrel dolgozunk es enni is alig jut idonk, ami nem annyira baj, de azert hianyzik neha... :o) Ma szerda van, szabadnapos vagyok, igy hat "pihenek" itthon... Reggel 6 elott ebresztett az anyamacska, akit ujabban kikuldunk ejszakara, mert kulonben "dumal" egesz ejjel es nem hagy minket aludni, a kicsik ha maguk, akkor nyugodtak, de reggel hajnalban mindig be akar jonni, talan feszul a cicije, erzi, hogy szoptatni kellene??? Nem tudom, mindegy, lenyeg, hogy a tegnap esti elhatarozasombol, mely szerint ma 10 elott nem kelek fel az fix, semmi nem lett, mert mondom: kenyszerkelesem volt es ugyan meg egy oracskat visszafekudtem, de elaludni mar nem birtam, mert loverseny zajlott a hatamon! :o) Ez a ket pici cica olyan furge lett az elmult egy het alatt, hogy mar megprobalkoztunk vele, hogy kitegyuk oket, hiszen nincs hideg, jo ido van es nekem csak a takaritas van veluk, meg igy is, hogy tegnap vegre bevezettuk a macskaalmot is nekik es ertik a celzast a jelek szerint, de elotte egy-ket alkalommal bepisiltek es azert nem hianyzik nekem a plusz munka vagy ne adj Isten valami betegseg!!! Na de sikertelenul vittuk oket ki, mert amint meglatta a mamajuk oket, mar nyult is a nyakuk utan, hogy egyesevel behozza oket, persze nem birja mar, mert nagyok es nehezek neki, de ertettuk mi a palya es segitettunk visszahozni oket a szobaba... :o( Na, nem mostanaban szabadulunk toluk ezek szerint, de hat ez van... Mi akartuk, igen, de nagyon edesek am, csak hat mondom: a plusz melo, a nem alvas... :o(

Mivel vegul is koran keltem, hat nekialltam rendet tenni a lakasban, a ruhasszekrenyekben, aztan mosogattam, vasaltam, mostam 4 adagnyi mosast, mindezt ki is teregettem es most tartok ott, hogy semmi kedvem semmihez, de felig keszen van a mai "ebed" is, amibol ahogy nezem vacsi lesz, mert sem a zuram nem hivott meg fel, hogy mikor jon, sem en nem alltam neki semmi komolyabbnak ma... :o( Egyszeruen tul faradt vagyok es nem vagyom masra, mint beaztatni a labam es padikurozni egyet, aztan kilakkozni a labkormeimet es holnap kulturaltan, az uj papucsomban bevonulni az irodaba... (Utobbira annyira nem vagyom, de a lakkozassal bezarolag az elozoeket szeretnem meg ma megejteni...) :o) Kulonben kapros porehagymalevest foztem, masodiknak meg osszekevertem szojasonkat (igazi sonka illata van de nem allati es daralt hus kinezete van...) megpiritva egy kis cukkinivel, majd kis vizet hozzaontve befedtem es kesobb, amikor megfott besuritettem egy kis szojatejszines habarassal, csak epp nem tudom mi a fraszt csinaljak hozza??? Tesztat? Krumplit? Rizst? Na, majd meglatom...

Ma olvasgattam masok blogjait is, tobbek kozott Szilasomet is, aki tok jot csinalt, ugyhogy leutanoztam!!! :o) Delutan ezzel pihentettem az agyamat, hogy osszeallitottam egy olyan fotoalbumot a netes kepek kozt, amelyben benne van egy kollekcio a megismerkedesunk ota napjainkig... :o) Szilase nagyon klassz lett, ok is ahogy mi is 4 eve vannak mar egyutt, ugyhogy nekem is kedvem lett nosztalgiazni, pedig semmi komoly evfordulo vagy valami nincs ma, egyszeruen csak kozeleg a nyar, es 2004 nyara volt amikor megismerkedtunk, ugyhogy osszevalogattam a jobb kepekbol jo nehanyat egy albumba... Akinek kedve van hozza hajra: http://picasaweb.google.hu/MokiRudi/OsszefoglaloAKezdetektolMaig4Ev

En nagyon jol elvoltam ezzel az albumozassal egy jo darabig ma, bar jol ki is faradtam, de azert a koromlakkozast nem hagyom ki semmikepp!!! :o)

No comments: