Saturday 3 May 2008

Tulvagyok az elso munkaheten! :o)

Szerdan irtam utoljara??? Hu, de rohan az ido! :o) Azt hiszem ezentul muszaj lesz este gondolatjelekkel felfirkantani legalabb egy lapra, amikrol szeretnek majd irni, ha eljutok a blogig egy nap, mert kulonben el fogom felejteni az esemenyeket...
A munka egeszen jol megy! Mar-mar ugy erzem, mintha honapok ota itt dolgoznek, pedig csak hetfon kezdtem... :o) Nagyon elvezem! Mindenki jo fej, kedvesek, vidamak, nem tudok panaszkodni... Talan majd ha bejon a kanikula es az irodaban kell punnyadni a beacheles helyett, akkor majd maskepp fogom gondolni, de amig meg friss az elmeny es elvezem, addig csak pozitivkodom itt idonkent!
Az elmult napok valoban gyorsan elmultak, de szinte alig voltam otthon kozben... (Meg is latszik a lakason...) Muszaj lesz holnap nekiallnom es osszekapni egy kicsit, na es pihenni, pihenni sokat!!! Holnap szabad vagyok! Raadasul nevnapom is lesz, tehat tok jol jott ki, hogy most vasarnap nem en vagyok a soros... :o) Azt tervezem, hogy kitakaritok, mosok, vasalok, kozben probalok sokat pihenni is, elore edzeni a jovo heti melora, majd valahol unnepelni egy nevnapot, ha osszejon... Ha nem, akkor nem erolkodom, mert ugyis elonevnapoztunk mar ezen a heten, hiszen ketszer is pizzaztunk, igaz, a masodikat hazhoz kertuk, mert volt egy jo film, amit nem akartunk elszalasztani... :o)
Ami meg ujdonsag, hogy elkezdtem ismet egyedul vezetni munkaba menet (neha hazafele is...), de egyre jobban erzem, hogy valami "velemszuletett" ellenszenvem van a vezetes irant es akarmennyire is szeretnek jol vezetni, valamit mindig elbaltazok... :o( Mindig ugy erzem, hogy sokkal profibb volnek mar tagasabb es egyenes utakon, ahol nincs kanyar es el is fer ket auto egymas mellett... Itt nem ez a jellemzo sajnos, ugyhogy tovabbra is nyug a nyakamon, amit muszaj "kinonom" es komolyan elkezdeni edzeni!
Na de folytatom az elmult nehany nappal: ebedszunetben altalaban kisetalok a molora es megnezem hogy haladnak a sracok... Nagyon jo fej kollegaim vannak, orulok neki, senki nem idiota, mindig feldobnak valamivel! Egyik nap fotoztam is oket, ahogy keszitik elo a kimenetelre varo hajokat, aztan hazafele csinaltam kepet az egesz kikotorol is (magasbol...), ugyhogy most azokat is megmutizom Nektek... :o) Majus 1-en is dolgoztunk... Jottek sokan, akik aznap vettek ki hajot es holnap hozzak vissza... Hosszuhetvege... :o) Tegnap a mara keszultunk, ma meg egyedul voltam es mondhatni, elegedett vagyok a teljesitmenyemmel meg azzal, amilyen szepen tartottam a frontot az irodaban... Igaz, hogy sokkal uncsibb egyedul ucsorogni es fajo szivvel bamulni a palmak alatt kavezgato embereket a parton, de sajnos ma nem tudtam lelepni egy kavera sem, csak az irodaban levo "Nescafe" jutott nekem... :o(
Meglepetesben is volt ma reszem: jott egy sms egy baratnomtol, hogy ha latni akarom, o itt van! :o) Nem lattam vagy 2-3 eve, erre most egyszer csak megjelenik egy ilyennel, ugyhogy elsore el sem akartam hinni! Aztan kiderult, hogy tenyleg itt van a hetvegere baratokkal, ugyhogy ramozditottam oket a kikoto koordinataira es 1,5 ora mulva mar az irodaban fenykepezkedtunk, trecseltunk, orultunk egymasnak! :o)
Delutan 5-kor vegre keszen voltam a mai nappal is, mehettem haza... Ebedunk volt meg tegnaprol, mert hoztunk le anyosektol mara, aztan sitty-sutty mar a Gyorgyieknel voltunk vendegsegben! :o) Mivel holnap lesz a nevnapom, a Gyorgyie meg holnap utan, hat ittunk egyet az egeszsegunkre es beszelgettunk negyesben egy nagyot! Volt csoki, ropi, diolikor, hazi magyar vorosbor, gyumolcssali meg meg ki tudja mi nem! :o) Gyorgyikem ismet elemeben volt, mint mindig! Mar varom, hogy mi is "befogadokepesse" valjunk, mar ami vendegek fogadasat illeti szereny kis ujulo otthonunkba... :o) Gyorgyiekkel is csinaltunk fotot emlekbe (lasd: mellekelve...) :o) Kaptunk ajandekba egy magyar OTTHON magazint is! :o) Ma mar nagyon szep meleg ido volt, kimondottan kellemes nap... Remelem holnap is ilyen szep lesz es mar marad is a jo ido...
Most ismet bucsukonnyek, zarom soraimat, mert mar 23 ora lesz es meg nem vagyok agyban, pedig a Gyorgyieknel 22 korul mar majd leragadt a szemem, de csak dumaltam, dumaltam, mint akit felhuztak! :o) Rudi epp mondta, hogy megfajdult a feje ettol a magyar nyelvtol... :o) En meg mondtam neki, hogy ha o nem elne a hazajaban szinten orulne minden lehetosegnek, amikor van alkalma kedves baratokkal magyarul beszelgetni! :o)
Beszeltem ma (vagy tegnap???) az Agival, aki ujsagirono mellesleg, es megtudtam, hogy par honapon belul filmet tervez kesziteni rolunk (itt elo magyarokrol...), az eletunkrol, hogyan illeszkedtunk be, mivel telnek napjaink... :o) Allitolag a Duna TV fogja majd leadni... Jujj, de izgi!!! Majd szolok, ha aktualis lesz! Talan osszel, addig meg meg kell tanulnom a "forgatokonyvbol" a sajat reszemet... :o)
Rudi kapott T-Mobile-os hatizsakot meg baseball sapkat a cegtol ajandekba! :o) Jo neki! :o) Eloszor azt hitte, hogy en "rendeltem" a pontgyujto akcio kereteben, de nem, ezt csak ugy kapta... Volt melle egy x penzzel feltoltott SIM kartya is, ami lebeszelheto... Senki mas nem kapott, csak o! Ugy latszik, o a kivalasztott!!! :o) Na ennyi.
Boldog nevnapot minden kedves Timea nevu olvasomnak es baratnomnek! ♥

No comments: