Wednesday 30 April 2008

"Elfoglalt"-sagom reszletei...

Koszonom szepen, hogy ilyen sokan irtok mindig... :o) Sajnos kesve fogok reagalni, mert el vagyok mostanaban havazva es ez igy van redjen! :o) Nagyon elvezem az uj munkahelyemet meg a munkat is! Mindenki jo fej, senki nem szemetkedik senkivel (eddig), jokat poenkodunk egymassal, mindig vannak vicces beszolasok es igy nem unalmasak a munkanapok... Mondjuk melo is van dogivel, nem kell azt hinni, hogy lazsalunk... Meg egy dolgot nem fejeztel be, mar jon egy surgosebb, ami miatt az elozot abba kell hagyni, de legalabb van porges... :o)
A tegnapi nap nagyon rohanos volt... Egesz nap melo, negyed 5-re ertem haza, gyorsan anyosnal ebed es ket szot sem valtottam vele, ott hagytam csapot-papot, tanyert, mindent es tuztem 16.40-re a megbeszelt helyre ahol osszeszedett egy munkatarsam es rohantunk fel 6-ra a varosba egy tuz-es munkavedelmi tanfolyamra ami este 8-ig tartott! Meg vizsgaztunk is (igaz, hogy az eloado megvalaszolta az osszes kerdesre, hogy mit kell bekarikazni, de hat "formailag" vizsga volt...) :o) Harman voltunk lanyok, a tobbi meg valami epitomunkas, dokkmunkas, targoncas, meg ki tudja meg mi, sokan melos cuccban jottek, zsiros hajjal es jaj, ne is mondjam: voltak am szagok! :o( Fujj! Na de tuleltuk... Igazabol nem is ertettuk, mit keresunk mi ott veluk egy teremben, de rakerdeztunk es jo helyen voltunk... Megtanultuk mennyire veszelyes, ha serult a targoncank es mire kell figyelni a furesznel meg egyeb mas munkaeszkoznel... :o) Valakinek ez biztos hasznos volt, nekunk csak ismeretterjeszto, de barmikor szukseg lehet meg ra, pl. ha itt lejar a szerzodesem es az aceliparban kezdek fizikai melot... :o) Egyszoval: full! Full ki volt toltve a tegnapom, meg sem alltam estig!
Ma reggel ismet rohanas meloba, ahol az ebedszunetemben ellogtam a skaccokhoz a "G" dokkra, ahol sorakoznak hosszan ket oldalt a vitorlasaink es a katamaranok... :o) Huu, gyonyoru peldanyok... :o) Be is mentem egy-kettobe szetnezni, milyenek belul, csak banom, hogy fenykepezot nem vittem, na de bepotoljuk ezt is egyik nap! :o) Nagyban dolgozott a takaritotarsasag, mivel holnap (majus 1.) megy ki vagy 8 hajonk es reggel sok munka var meg rank... Suru nap lesz, de szerencsere csak reggeltol, olyan 12-ig, utana mi is hazamehetunk... Na de meg hadd mondjam a mat is: Delutan bedobtam egy feher mosast es rohanas a fogorvoshoz, aki benezett a szamba es mar nem is tudta, mely fogamat kellett volna ma tomni, aztan jol atnezte meg egyszer es megbeszeltuk, hogy akkor inkabb hagyjuk, es majd osszel jovok kontrollra, addig meg apolom oket szepen... Erdekes... Komolyan mondom, ez a pasi nem egeszen komplett... :o) Jo fej, de elegge komolytalan, tehat jo lesz uj fogasz utan neznem... :o) Keso delutan meg tettunk egy pisztacia-evos setat a szetturt korzon, markolok kozt szlalomozva, de legalabb mozogtunk es levegon voltunk! (Ez nekem nagyon kellett...) Este rabeszeltem a zuramat, hogy menjunk el ugyanoda pizzazni, ahol akkor vasarnap voltunk, amikor megjottem otthonrol es rabolintott... Tehat a seta alatt leadott kaloriainkat szepen vissza is szedtuk egybol, aztan hazajottunk, kiteregettem es most irom a "jelentest" amig kicsit bemelegszik a furdoszoba...
Igerem, vasarnapig mindenkinek igyekszem megvalaszolni minden levelet es "uzenetet", de addig is turelem, turelem, mert meg csak szokom az uj elethelyzetemet... :o) Pusz! ♥

1 comment:

Reni said...

De jó,hogy ennyire élvezed a melót!