Sunday 15 June 2008

Munka, munka, munka... :o(

Unalomuzeskepp (amig varok egy vendeget az irodaban vasarnap reggel 8-kor... :o( ) ugy dontottem irok par sort, meg ha semmi ertelme nem lesz a vegen, mert az utolso bejegyzesem ota szinte csak az irodaban leteztem, de azert irok, hogy agyonussem az idot (meg a hugomat kesobb, ha nem ir hamar egy e-mailt!) :o) Elegge zuhogott az eso az elmult nehany napban, de ugy, hogy derult egbol vagy nagyon hirtelen elovarazsolt fekete felhobol es csak ugy, mintha dezsabol ontenek!!! Mindehhez a levego meleg volt es nehol gozolgott a talaj is... :o) A novenykek total felfrissultek, ugy nonek mint a gomba, de az a sar ami ezzel jar, huuuu anyam: le kellett venni a papucsot, hogy be tudjunk lepni az irodaba!!! :o) Nem semmi volt!
Egyebkent jol vagyunk... En ugye penteken meg szombaton 8-tol 8-ig vagyok, ma meg ahogy esik, meg nem tudni elore... :o) Viszont ma szep az ido! No de ezuttal nem kergetek hiu remenyeket, hogy ma delutan barhova is mennenk, ugyanis Rudi tegnapi delutanja elment azzal, hogy 4 oran at inteztek egy hajokivetelt egy baratjaval, majd rohant ertem, igy tul.kepp a konnektorozast fenn a lakasban nem is tudta folytatni tegnap, igy hat ma esik neki tovabb... Amig en dolgozoban vagyok... Meg gondolom delutan is... Holnap meg kedden szabad vagyok, de holnap meg koran kell kelnem, mert jonnek magyar barataink es van egy kis intezni valojuk a varosban, amihez kell egy kis tolmacsolasi segitseg, amit majd en nyujtok... :o) Kozben dumcsizni is lesz idonk es meg az is elofordulhat, hogy szep idonk lesz mindehhez! :o)
A pentek 13-a, nem volt zuros nap, annal inkabb a szombat (lehet, hogy idoeltolodas van itt???) :o) Szombaton nem mukodott a netes program, amibe be kell vezetgetnunk minden egyes crew listat (utaslistat), igy amiket a mult heten beszereztunk es beirkaltunk szombatra (hajo neve, tipusa, idopont -tol, -ig, utasok neve, szul. datumok, utlevelszam, nemzetiseg) szorozva hajonkent atlagban 7-8 utassal, szorozva 18 hajoval!!! Magyarul: ujra kellett potyogni mindent s meg emellett ezer masik dolgunk is volt! A crew listakkal termeszetesen rohanni kellett, mert mar 11 ora korul jart, a kapitanysagon meg delig vannak, es addigra oda kellett erni veluk, hogy a captain bacsi lepecsetelje! :o( Ne tudjatok meg milyen loversenyt futottam!!! Raadasul egyedul irtam 1 gepen mindent, mivel a kolleganom meg kajabeszerzo koruton volt (ugyanis ilyet is nyujtunk: ha osszeirjak a listat, akkor beszerezzuk nekik, amire vagynak... Csak, hogy veletlenul se unatkozzunk...) :o) Na, de elkeszultem vele, mire o megjott es ove lett a megtiszteltetes, hogy viheti a papirokat a varosba lebelyegzesre... Szerencsere nem kellett messzire mennie, csak a kozeli kisvarosi kapitanysagra, mert onnan meg egyszer visszakuldtek, hogy hozza el az osszes tegnap kimeno hajonak a forgalmi engedelyet es meg valami bizonyitvanyt a muszakijukrol... :o( Oke, eljott, kikeszitettem neki, elvitte, visszajott, elintezett mindent, erre jottek az ujabb gondok... :o( A hajo, amit helyettes hajonak talaltunk rendkivul ideges, bosszus es komplikat izraeli vendegeink reszere, egyszer csak kinyiffant... Valami winch vagy mi, de nem tudnam magyarul elmondani, mert en sem ertem. de mindegy is... Szoval, no hajo, yes idegbeteg vendeg, mit lehet tenni? Keresni egy masikat gyorsan, egy masik charterben, na de hol talalunk aznapra hajot keszen??? Szerencsere lett egy Nautitech tipusu hajo, amit elfogadtak, belementek, de sajnos nem a mi kikotonkben van, hanem innen 50 km-re... Viszont idegbeteg izraeli ragaszkodik hozza, hogy menjen veluk oda valaki kozulunk (mondjuk taxi vitte oket, amit mi fizettunk, nem is lett volna erre szukseg elvileg, de ok ragaszkodtak, ugyhogy majdnem el is kuldott a fonok csaj, majd megis a kolleganom ment (ismet), mert sajat kocsival volt itt es ha en megyek, akkor engem kulon nem hoz vissza a taxis, mert nem erre van kesobb dolga... Huuhh... Ezt "megusztam", gondoltam en, de aztan nem is tudom kinek volt stresszesebb a napja kettonk kozul... :o( Delutan atneztem a penztart: hianyzik 500 EUR... Azt hittem agyverzest kapok... Na, de aztan szolt a fonok csaj, hogy kivett 500 EUR-t, ugyhogy regeneralodtam... :o) A portas bacsi is ordibal, hogy nem engedhet be idegen taxikat csak a helyieket, de a sok lud legyozte a disznot, ugyanis senki nem tilthatja meg nekunk, hogy kivel dolgozunk, marpedig a ceg evek ota ezekkel a taxisokkal dolgozik... Vegul megallapodtunk abban, hogy a mi vendegeinket elhozhatja a repterrol es el is viheti oket ugyanoda hazafele menet, de egyet nem szabad: osszeszedni a kikotoben mas vendegeket... (Mert elveszi a helyi taxisok kenyeret??? Gondolom ezert...)
...Ahh, inkabb nem is szaporitom tovabb a szot ebben a temaban, mert eleg ideges vagyok neha en is, nem kell meg Benneteket is felhergelnem... :o) Tegnap este fel 9 korul csodaszep naplementet lattunk!!! Igazabol nem is naplemente volt, hanem inkabb gyonyoru erdekes szinu egbolt... Le is fotoztam a teraszrol, de most nincs nalam a gep, de igerem, hogy kesobb felteszem azt a kepet is... Szerdan pedig megmutatom, hogy milyen lett az uj uniformisunk, amit ezentul minden nap kell hordani (pedig eleinte az volt mondva, hogy csak szombaton meg penteken, amikor vendegszagu a levego, sima hetkoznapokon meg abban vagyunk, amiben akarunk, no de nem igy lett...) :o( Nem is tudom, hogy fogja a lelkivilagom ezt a terhet elviselni... Nekem egyelore elrettento es silany a gondolat maga is, hogy ezentul amig csak dolgozom minden nap ugyanolyan ruhaban kell legyek... :o( Es mi lesz azokkal, amiket nyarra vettem??? :o( Rudi szerint: oruljek, hogy nem kell oket annyit mosni es nem fognak hamar kikopni es kifakulni... :o) A kis optimista! :o)
Most befejezem, mert mozgas van korulottem... Vendegeket szimatolok... Nagyon forgolodnak itt az iroda elott a teren... :o) Nagy cupp-cupp mindenkinek! ♥

No comments: