Thursday 12 June 2008

Hab a tortan: aposom mai kalandja! :o)

Hat elmult a szabad szerdam es nem sikerult strandolnom... :o( Eleg borus volt az ido egesz nap (persze ehhez kepest fulledt meleg volt), amolyan "eso elotti" es hajnalban el is kezdett zuhogni is... No sebaj, azert feltalaltam magam, mert rafert a lakasra is egy kis takaritas, mosas is van mindig boveb, aztan amikor ember megjott a melobol gyors osszeirtuk, megmertuk, hogy mibol mennyi mekkora es irany a varos, ahonnan 23 ora utan ertunk haza... :o( Mindig ez van... Nekunk sosem eleg csak par ora, mert ezer bolt van, es mindegyikben meg kell nezni a valasztekot, mielott a haz ura dontene, hogy megis mit hol fog megvenni... Igy jartuk szet a labainkat tegnap delutan es szereztunk be keserves kinok kozepette: szegelyleceket a ket szobaba, lampakat minden helyisegbe, villanykapcsolokat, konnektorokat meg egy csomo aprobb kutyut, ami meg kell a nagy felujitashoz... Hazafele egy motoros-autos baleset miatt varni kellett 20 percet, majd mikor mar majdnem hazaertunk, rajottunk, hogy ujfent semmi ertelmes kaja nincs es ugy dontottunk rendelunk egy pizzat... Ket perc sem telt el, hogy ezt elhataroztuk, mig en eloastam a telefonomat, hogy odaszoljunk a Siestaba, hogy "Ket pizza sonka nelkul rendel!" mar le is beszeltuk magunkat, tudvan, hogy mire kihurcolkodunk a kocsibol ezzel a sok pakkal, ugyis kihul a pizzank, az viszont nem jo, de vacsizni azt kellene, ugyhogy inkabb nem is mentunk haza, mert 23 ora kornyeken meg "belefert", hogy kinn egyunk a parton... :o) Hat igen... Ez vagyunk mi... Nalunk sosem lehet tudni, hol fogunk kikotni, sem ha elindulunk valahova, sem amikor donteni kellene valamiben... Na, de pizzat megsem ettunk am!!! :o) Inkabb gnocchit kivantunk meg: Rudi paradicsom-martasban sajttal, en meg gorgonzolasat, ami jol meg is fekudte a gyomromat igy alvas elott egy centivel... :o(
Ettol a tegnapi ejszakazastol ma olyan voltam az irodaban, mint egy alvajaro... No azert dolgoztam rendesen, de alig birtam reggel nyitva tartani a szemem... :o( Hamar elszallt a tegnapi ejszaka, ma komasan dolgoztam, holnap es szombaton 8-tol 8-ig vagyok, vasarnap pedig ugyeletben kb. delig ha nem tovabb... Nem tudom, hogy fogom birni ezt az iramot...
Ma egesz nap zuhog az eso, mintha dezsabol ontenek... A novenyeknek nagyon jot tesz, szuperjo illat vana levegoben es jo is, hogy kisse lehutott mindent, mert mar nagyon meleg volt... Hajnalban arra ebredtem, hogy ezerrel zuhog, nekem meg kinn aznak a ruhak a teraszon (felig fedett, tehat nagy baj nem lett, nagyobb panikot keltett a frissen festett szobaba becsapodo eso, mivel ugye ablakok leszerelve, csak a spaletta volt lezarva, ami ugyan nem sokat vedett, de azert nagy baj nem lett, mert gyorsan rahanytam 5-6 - tegnap frissen vasalt :o( - konyharuhat... Rudi ma szetazott total, egyszer haza is jott atoltozni, mert annyira elazott... Esernyoje ugyan volt, de mit er az... Van franko sarga postas-esokabatja is meg gumicsizmaja is, de az olyan szuz, ahogy kapta... Nem is tudom miert lusta elovenni es viselni, amikor kell... Feeeerfiak... :o( Delutan panaszkodott, hogy tusszog, blablabla, de nem sajnaltam meg, mert abbol csak az szarmazott volna, hogy el is hiszi, hogy nincs jol es megfazott az esoben, az meg egyenes vonalban hozza maga utan az esemenyek amolyan fordulatat, hogy ma delutan semmihez hozza nem er ami lakas-tema... Tehat sajnalas nuku, Rudi meg epp fenn konnektorozik (lasd: kep 1) :o) es egy lampat is felszereltunk mar (felig...)! :o) Lasd: kep 2.
Apossal is tortent par oraja egy kis kaland... Elallt az eso, nyertek a mieink (nem tudom ma ki ellen jatszottak, de felhallatszott a korzorol a nagy orom ujjongas, dudaszo, tehat csak sejtem, hogy nyertunk ma...), aztan apos (aki szinten meccset nezett...) elballagott kimerni a vizet a csonakjabol... :o) Nem telt el fel ora, ezerrel csengetnek!!! Apos all az ajtoban egy szal also gatyaban, anyos meg tartja a szetazott cuccait, en meg csak lesek, hogy mi van most??!%!%!+%/!%!=/(!!?:?!?%/ Mire osszeallt a kep: papi beleesett a tengerbe!!! :o))))) Na jo, nem rohogok, hirtelen alig birtam visszatartani, de uralkodtam magamon es csak annyit mondtam, hogy jesszusom, gyorsan furodjon meg jo meleg vizben, anyosra meg raszoltam, hogy "Teat neki, asszony!"...pedig senki nem is kerdezett, de ugy zavarba jottem... :o))) Na de a reszletek... Ugye amikor esik, foleg amikor zuhog, akkor a csonakok, hajok es egyeb vizi jarmuvek is megtelnek vizzel... Mivel ma egesz nap zuhogott, bele sem akarok gondolni, mennyi viz allhatott a csonakban... Apos viszont ment nagy batran, hogy o most kimeregeti, aztan egyszer csak ugy allt, hogy a rengeteg viztomeg, plusz a papa sulya alatt megbillent a csonak, es ha papi ki nem ugrik hirtelenjeben, akkor jol fel is borul! Ugyhogy bator papi beugrott a vizbe, hogy megelozze a borulast! :o) Nem semmi... Kar, hogy nem lattuk... :o) Na de minden rendben, elunk s virulunk mind, apukanak meg nem is artott egy kis kaland az eletebol, ugyis eleg silany... :o)
Mammer jol van, ujabban elmosogat nekem mielott hazajovok a munkabol... Neha kell egy kis utanmosogatast produkalnom, mert kisse zsiros marad a tanyerok alja vagy egy-egy villa, de azert sokszor sikerul is neki jol csinalni... :o) En nem szolok semmit, ha latom, megkoszonom, ennyi. Tul nagy halaadast nem mutatok, mert anyosnal nincs hatar es ha atesek a lo tulso felere, meg jobban kezd pedalozni es akkor megint nem tudom lepattintani, amitol csak felidegesitem magam... Nehez eset am, de mit lehet tenni?...
Most van vege a mai jelentesnek, fel kell mennem megnezni, mit muvel az Aram-Man! :o)

No comments: