Tuesday 17 June 2008

Nagy a hajtas, pajtas! :o)

Bovebben: nincs megallas egy percre sem! :o( Ez reszben jo, masreszt meg elegge faraszto mar, de ez sem tart orokke (ujabban ezzel vigasztaljuk magunkat...) :o) Hetfo-kedd "szabad" voltam, ugyhogy hetfon a varosban voltam magyar baratokkal tolmacsolni, ma pedig egy jo kis beszelgetessel fuszerezett nehany orat toltottem veluk naluk, majd hazajovet folytattam a soha veget nem ero hazimunkakat plusz nekiestem ket napja az egyik apartmannak is, amelybe csutortokon vagy penteken erkeznek a Timiek... Most jottem le, de elegedett vagyok a mai teljesitmenyunkkel! Furdo, konyha kipucolva, felesleges cuccok atcipelve a masikba, Picasso festmeny "restauralva" felszerelve, agynemuk felhuzva, fuggonykarnis kicserelve es uj fuggony felteve ra, Rudi meg fenn van, festegeti a szunyog-plecsniket a falakrol, mert arra mar idonk sincs, de energiank sem, hogy vegigfessuk az egeszet... Ugyhogy nem csak a foci valogatottunk, de mi is "jok vagyunk"! :o)
Tegnap Olgiekkal valo intezkedes utan elmentunk bevasarolni, mert nincs mar tobb idonk a heten es megiscsak vendegeket varunk, illik valamivel fogadni is oket... :o) Hazahordtuk a fel Kauflandot, vettunk plusz egy szegelylecet is (mivel a zuramnak nem nagyon jott ossze 45 fokos szogben vagni oket, igy kellett egy plusz lec, de kozbe arra is rajottunk, hogy a szogmeros vagogep jo, csak epp a fal az ami nem 90 fokos... :o))
Holnap szerda... Egyedul vagyok, kolleganom szabadnapos, aztan csutortokon 4-ig, penteken es szombaton pedig ismet 8-tol 8-ig... Valahogy ujabban mindketten ugy erezzuk, hogy rohan az ido... Rudi szerint az elete egy vonal... :o) Igy fogalmazott, es ezt ugy kellene ertelmezni, hogy osszefolynak a napok es alig haladunk a dolgokkal... Sok mindent kell egyszerre csinalni es valahogy mostanaban pont a lazitasra sosem jut mar ido... :o( Azert nagy optimistan azt szokjuk ujabban mondani egymasnak, hogy ez sem tart orokke, kibirtunk sok nehezebb dolgot es idoszakot is, ugyhogy ez mar csak piskota nekunk! :o) Ilyenkor jo optimistanak lenni... :o) Azert tegnap a lengyel-horvat meccsre hazaertunk, behabzsoltunk egy kis pisztaciat, ittunk egy sort (csak en, o nem...) :o) es a vegen mi is egyutt orultunk az egesz nemzettel, mert ujra gyoztek a horvatok! :o) Azert ez sem pite am! Bar a foci annyira nem is erdekelt regebben, de ez az EURO 2008-as idoszak, valahogy ugy osszehozta az embereket! Mindenhol ez a tema, meg az uzletekben is mindenki szurkolos kendovel, poloban, tetkoval dolgozik (az eladok...), a csapbol is szurkolos szamok szolnak, mint pl. az amit tegnap feltettem a Youtube-rol... :o) Az autokon meg nemzeti zaszlok lobognak az ajtok felett: van akinek 1 masnak 2 oldalt is... :o) Nekunk nincs, nem akartunk beszallni annyira nagyon a birkanyaj koze, de erdekes latvanyok vannak a focival kapcsolatban mindenfele... :o)
Az ido meg mindig "tropusi"-esos... Nagyon fulledt meleg van, ma eros szel is volt melle, erre most megint esik az eso... Nem zuhog, csak csoporog, de nagyon kellemes erzes... Kinn voltam az elobb osszeszedni a megszaradt ruhakat es eppen eleredt, de olyan kellemes erzes volt, hogy nem is menekultem be egybol, hanem csak bedobtam a cuccokat az ajton es meg setaltam egyet (macskakeresoben...) :o)

No comments: