Wednesday 18 June 2008

Amit ma megtehetsz... :o)

A fenti motto fuggvenyeben 23 orakor is itt vagyok, hogy irjak par sort, mert holnap ismet egy uj nap all elottunk es aktualitasukat vesztik a mai gondolatok, igy hat inkabb most irok nehany sort a marol, aztan majd kesobb mar a holnaprol... :o)
Alig vartam ma, hogy hazaerjek a munkabol... Borzasztoan meleg volt, fulledt a levego, alig lehet megmaradni, az ember "olvad", izzad, ragad, fujjj! :o( Ugyhogy alig vartam, hogy hazaerjek... Otthon - mar nem is ujdonsag - vart a halom vasalni valo, mosni valo (epp az iment teregettem es mar 23 ora mult...), ebedet is kellett foznom gyorsan, de csak tesztas hipp-hopp kajat csinaltam, viszont a nagy kapkodasban jol meg is egettem magam a forro labas aljaval, ugy, hogy meg a borom is lehamlott a karomon, es most tokre faj es erzekeny... Eloszor voros volt, de mar lila, Rudi szerint hamarosan teljesen besotetedik es le fog hamlani, es akkor alatta lesz a babarozsaszin uj bor, ami aztan begyogyul egyszer csak... Kivancsi vagyok... Egyelore viszont faj... :o( ), produkaltam egy expressz gyors takaritast is, de csak ugy feluletesen, mert masra idom sem jutott, aztan megapoltam a macskakat (egyik cicank osszeverekedett egy masikkal es harom labon santikal... Kis szerencsetlenke... :o() aztan jottek az Olgiek egy kis dumcsira... Hoztak fagyit is, amit azonnal a fagyasztoba kellett tenni, mert mire ideertek vele, mar felig elolvadt... :o) Beszelgettunk, megmutattam, hogy meddig jutottunk a lakassal, capuccinoztunk, nevettunk kicsit, aztan 9 korul ok elmentek, mi meg kimentunk vacsizni a San Marcoba (ahol szinten nagy focimeccs nezes zajlott ma is...) Vegre huvosebb lett kint a levego igy estere, ugyhogy jot tett egy kis seta is... Rudi egesz delutan egy hajot festett (egy nemet pasie...), aztan volt itt egy klimas-ficko bemerni a szobakat, megbeszelni az arat es jovo het vege fele jon felszerelni az uj keroba a klimat... :o)
Holnap var a Timiek apartmanjanak a folytatasa, mert ma nem jutottam oda is, hogy befejezzem, ok meg ugy tunik holnap delutan indulnak is ide... Nem tudom meg, hogy csut. este vagy pent. reggel erkeznek-e, de igy vagy ugy is szeretettel varjuk mar oket, izzitjuk az elemeket a fenykepezogepbe es agyalunk a vasarnapi kozos programon! :o)
Ezuton kivanunk szeretettel nagyon boldog 2. szulinapot Csabi Bebinek a Fold tuloldalan! :o)Igen, tudjuk, hogy ott mar elmult 18-a, de nalunk meg tart es csakazertis gratulalunk szivbol es csupa legjobbakat kivanunk! ♥ Mamajanak meg egy oriasi pusssz! Jo buli volt ez is, szupik a kepek! :o)
Na joejt mara... Leragad a szemem maaa...
(Mellekelt kepeken: Olgi, Lilly, Sztelli meg en... :o)

No comments: