Saturday 21 June 2008

Orulet van...

Ujra az irodaban... :o( Szombat van. Orultek haza... Magam sem tudom, hogy fogom kibirni a mai napot estig... Ma mar a 2. kavemat iszom, de enni meg nem volt idom... Most van kemeny 5 percem, de kimenni nem tudok innen, mert a kolleganom a molon segedkezik es nem hagyhatom itt az irodat... Tegnap mar mondtak a kollegaink, hogy extra adag nyugtatot, kavet, cigit hozzunk magunkkal... Ha tudunk, akkor ebedet is. (Nekem kulon kihangsulyoztak, hogy hozzak 5 kg salatat, mivel azon rohognek sokan, hogy vegetarianus vagyok...) :o) Nagyon vicces... :o) Az etteremben is ugy fogadtak tegnap, hogy megjott a vegetarianus csajszink! :o) Csodabogarnak szamitok errefele ugy tunik, mivel rajtam kivul mindenki nagy husevo... Penteken es szombaton, amikor estig itt vagyunk, a szomszedos etterembe szoktunk menni ebedelni, hogy valahogy kihuzzuk estig... Tegnap is 21 ora volt mar mire hazaertem, aztan lejottek a Timi meg a kisfia, mig a nagyfiuk (ferje, nagyfia) ezerrel szurkoltak a horvat-torok meccsen (TV-ben neztek...), ugyhogy olyankor nem lehet am oket csak ugy zavarni... A meccset ezuttal elvesztettuk, igy kiesett Horvatorszag az EURO 2008-bol, de ennek ellenere volt am nagy tuzijatek a parton... :o) Holnap szabad vagyok... Megbeszeltuk, hogy elmegyunk valahova egyutt kirandulni, de elobb kialusszuk magunkat, mert mar karikas az osszes szemem... :o( Ennyi jutott mara, szep hetveget mindenkinek! Pusszantas!

No comments: