Friday 20 June 2008

Lassan kronikussa valik... :o(

...Marmint a faradtsag... :o( Mindketten total kivagyunk purcanva es ugy tunik, sose lesz vege... :o( Egyik munka, kotelesseg, feladat vonzza a masikat... Ugy gondoltam, lassan be is koltozhetnek ide az irodaba, ugyis itt vagyok latastol vakulasig... :o( A fizu meg kesik... Ha megkerdezzuk, mikor lesz (mert szerzodes szerint 15-en...), akkor az a valasz, hogy a honap vegeig biztosan... :o) (Vagy a kovetkezo honapban???) :o)
Tegnap leleptem fel oraval hamarabb, mert ezer dolgom vart otthon mielott megerkeznek a Timiek, akik tegnap este 10-korul szerencsesen meg is erkeztek... :o) Szoval Rudi eljott ertem, de be sem jott a hazba, hanem kinn maradt folytatni a munkajat, amit elkezdett (egy hajot fest...) En nem is ebedeltem, hanem felrohantam osszeszedni a szaraz ruhakat, kivasaltam, szedtem 3 nagy cukkinit, azokat elokeszitettem, kirantottam vacsira, majd nekiestem a Timiek apartmanjanak a befejezesenek! Hurcoltam le regi fuggonykarnisokat meg agybeteteket, portalanitottam, porszivoztam, felmostam, megagyaztam nekik, majd rendbe tettem a teraszt is a vegere... Rudinak mar csak a TV jutott, hogy beallitsa a muholdas musorokat, mert minden evben mire eljon a nyar, elfelejti, hogy melyik csatornan vannak... (Eszkombajn...) :o)
Timiek megerkeztek, jo sok cuccal, (Turo Rudival!) :o) majd ejfelig dumcsiztunk, sorozgettunk es jobb hijan ettuk a rantott cukkinit, mert masra mar se erom, se idom nem volt...
Ma reggeltol estig dolgozom (kiveve ezt a bloggolasnyi szunetet, amig pihenek egyet...), kolleganommel voltunk etteremben ebedelni, hogy valamivel kihuzzuk estig, de most var tovabb a melo, jonnek ma vissza hajok, holnap meg mennek az ujak es meg szamtalan dolgot kell elokesziteni, ugyhogy egyelore bucsuzom is... :o) Pa!

No comments: