Sunday 13 July 2008

Regeneralodom: lassan, de biztosan...

Szinte hihetetlen milyen hamar kepes regeneralodni a faradt szervezet egy kis pihenes utan! :o) Csutortokon, amikor hazaertem es megirtam az elozo blogbejegyzest mar csak aludni volt erom, mert ugy kifarasztott az a sok idegeskedes es siras, amin aznap keresztulmentem... Kesobb valahogy a kezem ugyebe kerult egy jo konyv, amit a Pankatol kaptam kolcson: Edgar Casey elete es filozofiaja... Jo vastag konyv es en egyhuzamban elolvastam aznap 166 oldalt! Mindezt a teraszon jeges teaval oltva kozben a kanikula okozta szomjamat, es meg egy levelet is megirtam kozben! :o) Nagyon kellemes a teraszon fekudni! Alig vartam mar, hogy kiszabaduljunk abbol a sotet egerlyukbol, ahol eddig eltunk a foldszinten... Igazan lelekvidito, ahogy aramlik be a friss tengeri levego a hazba es csodaszep a kilatas, akarmikor is nezelodik kint az ember... Penteken nem dolgoztam... Furcsa is volt kicsit, hiszen pentekenkent este 8-ig szoktunk lenni... Ehelyett megint csak pihentem, olvasgattam, rakerdeztem az Egieknel (akinek ez magas tema, az ezt a reszt hagyja ki nyugodtan, de en hiszek benne!), hogy hogyan is dontsek, mi lenne a legmegfelelobb dontes es olyan valaszt olvastam ra nehany percre, amitol egyertelmuve valt szamomra, hogy jok a megerzeseim, jol erzem, hogy a szivem azt diktalja, hogy innen el kell mennem, ha nem akarok magamnak bajt... Egeszen pontosan valami olyasmirol szolt az uzenet, a valasz a nagy kerdesemre, hogy az utam itt veget ert, eddig sem volt egyenes es zavartalan, de most a szakadek szelehez erkezven csak ugy tudok megmenekulni, ha egy nagyot ugrok! (Ez utobbit szerintem ugy kell ertelmezni, hogy "atugorni" a tuloldalra, semmikepp nem a szakadekba... A szakadekba talan akkor zuhannek, ha itt maradok es tovabb turom a helyzetet, ami a melybe huz... Na de ennyi eleg is a filozofalgatasbol, a lenyeg, hogy dontottem es ezt nehany napon belul meg is erositem a fonokcsajnak, hogy nem valtoztatom meg a dontesem... Ugyhogy meg 2 hetig vagyok, addigra pont betoltom a 3 honapot itt es legalabb az utolso fizetesem meg kompletten megkapom... Ezek szerint ugy nez ki a dolog, hogy julius 28-an jovok utoljara dolgozni es aprilis 28-an kezdtem... Na de temat valtok!
Penteken elmentunk csavarogni, ki az eletbe! :o) Rudko megnyiratkozott, mert nagyon melege volt mar a fekete seroja alatt, aztan setaltunk egy nagyot, elmentunk egy pizzara es kineztem magamnak egy kalapot, amire mar nem jutott aznap penz, de visszamegyek erteeee!!! :o) Aztan fekudtunk a parton is, ahogy a mellekelt kepek is tukrozik, pihentunk, Rudi kovet dobalt a tengerbe olyan "kacsazos" modszerrel :o) mert mellettunk volt egy 4-5 ev koruli kisfiu aki ugyanezzel szorakozott es egesz jol ment neki, ugyhogy egy ido utan a Rudi is elkezdte neki mutogatni a tudasat, es tok arik voltak, ahogy minden dobas utan egymasra neztek mosolyogva, hogy vajon latta-e a masik milyen sokat ugralt a kavicsom!? :o)
Szombaton dolgoztam estig, de csodak csodaja 19 ora korul telefonalt a fonokom a kolleganom mobiljara, hogy eleg ha csak o van ott, es mondja meg nekem, hogy hazamehetek! :o) Jeee! Hivtam a fuvarosomat, de megint nyakig meloban volt, ugyhogy elkuldte ertem egy haverjat, majd havereknal maradtunk vacsorazni, ugyanis magyar vendegeik voltak es szuksegeltetett egy kis tolmacsolas a reszemrol... :o) Kozben a fiuk is vegeztek a munkajukkal (a haverunk hajojat rogzitettek vagy mi...), ugyhogy a vacsi mar egeszen kellemes hangulatban telt, magyarok gyartotta kagylopastetommal, salataval, sajttal, magyar kenyerrel es szigetvari vorosborral! :o) Jo keson ertunk haza, de vegul is valahogy megis kipihentem magam es ma (vasarnap) delutan akarhogy is, de strandolni megyunk meg pecazni, viszem az "Edgar Casey eletet" is es olvasni fogok nyugalomban! Hetfon meg kedden szabad vagyok, ugyhogy kellene terveznem egy kis latogatast erre-arra, mert igencsak el lettek hanyagolva a baratok az elmult idoszakban... Van most lent egy baratnom Zagrabbol, akinek itt van nyaraloja es egyik este osszefutottunk a korzon mikozben fott kukoricaert alltunk sorba, ugyhogy ot tervezem meglatogatni, aztan majd a het kozepe fele talan sikerul Anitamnak is eljonni egy delutan egy kis strandolasra... :o)
Most bucsuzom, mert var az irodai munkam, meg egy darabig legalabbis... :o)

No comments: