Monday 14 July 2008

Nagyuzemi apartmantakaritas folyamatban!

Apartmantakaritas folyik eppen nagyuzemben... :o)
Tegnap del korul vegeztem a munkaban, ugyhogy a delutanunkat a rossz ido miatt (eros szel, csoporgo eso, viszont fulledt meleg!!!) megsem strandolassal toltottuk, ahogy szerettuk volna, hanem folytattuk az apartmanok kitakaritasat, hogy ne az utolso pillanatra maradjanak... A kicsiben sokat haladtunk tegnap, de nagyon babramunka, mert az osszes konyhaszekreny, polc stb. kulso, belso lemosasa, konyhaszekreny ajtoknak kuldo belso lemosasa, aztan agy osszerakas, majd egyeb sikalas, pucolas, legalabb ezerszer csereltem takaritovizet az edenyemben!!! Ma reggel folytatas kovetkezett annyi kulonbseggel, hogy otbe kapcsoltam a sebesseget es inkabb a fenti, nagyobb apartmannak estem neki, mert holnap reggel ugy tunik, hogy jonnek vendegeink babanetes haromgyermekes Andi szemelyeben + ferj, + 3 gyermek! :o) Ujra lesz elet a hazban!!! Amig a Rudi dolgozott, en elokeszitettem nekik az apartmant, tettem ezt-azt az alsoban is, mert oda meg 17-en jon egy hazaspar Baranyabol, aztan kimostam ket adag cuccot, vasaltam is es most tervezem felkelteni a piheno embert, mert ugy beszeltuk meg, hogy 18 orakor megint lemegyunk a kicsibe es segit o is, mert en nem tudok zuhanykabint szetszerelni es vizkoteleniteni, igy a komplett also furdot o nyerte! :o) Nekem igy is van epp eleg dolgom, amig a konyhat berendezem, lecipelek elegendo edenyt, tanyert, evoeszkozt, poharakat es meg a hutot is ki kell pucolnom...
Tegnap delutan nagy nehezen felcipeltuk es meg nagyobb energiabefektetessel ossze is raktuk a szamitogepet meg annak asztalat itt fenn nalunk... Eddig lent volt, felig szetszerelve, de most ujra mukodik hala a Rudi eszenek, aki szepen lefotozta az osszes csatlakozot, hogy aztan tudja, mit hogyan es hova kell visszadugdosni... :o)
Na de, hogy ne csak a nehez es faraszto temakrol irjak folyton: ma vegre vettunk kajat! :o) Igen, ez nagy oromnek szamit, ugyanis mar jo ideje nem voltunk boltban es csak a dobozainkban astunk valami eheto utan vagy anyosek szponzoraltak, de miutan tegnap este farkasehesek voltunk a nagy melo utan es szo szerint semmi nem volt otthon (csak Vegemite, de az sem jo egymagaban...), igy kenytelenek voltunk anyosektol kenyeret kunyeralni meg egy kis sajtot, paradicsomot meg szedtunk a kertben... :o) No, ilyet sem szeretek jatszani, hogy igy kerni kell a kajat, ez olyan ego, ezert is kuldtem Rudit, hogy menjen inkabb o kunyizni, neki jobban "illik", hiszen az o szulei... :o) A masik verzio az lett volna, hogy pizzat rendelunk hazhoz, de mivel penteken pizzaztunk, valahogy nem akartunk ujra azt enni... :o( Szoval: mindezek utan a Rudi reggel ketszer fordult az autoig meg vissza mire felcipelte a bevasarlast! :o) Vett sajtot, kenyeret, bureket reggelire, barackot, egy hatalmas dinnyet!!! :o), tejet, asvanyvizet es parmezant, ha esetleg osszeutunk valami tesztas cuccot, arra szokott mindig menni belole boven... :o) Nos, miutan most ettem meg 3 szelet dinnyet egyulto helyzetemben, szusszanok meg 5 percet mielott nekiesunk a tovabbi munkanak... :o) Tele vagyok, mint a deli busz... :o)
Mosogepet meg mindig nem vettunk, de az is be van tervezve holnap delutanra, mert most aztan mar tenyleg ideje van, ha nem akarjuk, hogy fejunkre nojon a szennyes a furdoben, ha megjonnek az alsoba a vendegek, mert az o furdojukben marad anyos mosogepe, amit eddig en is hasznaltam... Szoval holnap delutan kell venni: mosogepet, mikrot, bambusznad keritest a teraszra, bambuszrolokat (terasz), szobaba valami natur reluxat vagy szinten bambux-rolot... (Amugy sem terveztunk fuggonyoket az ablakokra, de most, hogy a legkondit kozvetlenul az ablak esetleges fuggonykarnisanak a helyere passzintottak, mar 100%, hogy fuggony-tema meg veletlenul sem kivitelezheto esztetikai parametereket betartva...)
Na, asszem ennyi volt a dinnye-ulepedesi idore beiktatott pihenom... Megyek, mert var a melo, bucsuzoul beiktatok 2 tegnap kattintott kepet... Mindketto a teraszrol keszult, csak kulonbozo iranyokban... Az alson egesz jol latszik, hogy esore allt akkor is... Olyan vihar elotti fulledt meleg volt... NA! Idojarasjelentes befejezve!!! ♥


No comments: