Tuesday 29 July 2008

Vegeeee!!! :o)

...Az a helyzet, hogy meg csak kedd van es en ahelyett, hogy ma es tegnap szabadnapos lettem volna, en tegnap is es ma is dolgoztam, sot: ma vagyok utoljara!!! :o)
Sajnos a kolleganom aposa meghalt, igy behivtak hetfon dolgozni, ma van a temetes, ugyhogy ma is en vagyok helyette es ezzel be is fejezodik ma a charter-beli palyafutasom...
Bent volt tegnap tovabbkepzesen az uj kollegano, ugyhogy egesz nap egy perc nyugtom nem volt, mert olyan kis buzgo teremtes, hogy mindent egyszerre akar megtanulni, es ugy orul ennek a munkanak, mint kiskutya a farkanak! :o) Amire egy dolgot befejezek neki elmagyarazni, mar kerdezi is, hogy "es most mit fogunk csinalni???" :o))) (persze kozben azert neha vesz levegot is... De csak neha...) :o) Azt mondja, hogy ez a munka az almok megvalosulasa!!! :o) Remelem sokaig igy fogja gondolni... :o) Meg a vegen kiderul, hogy a felmondasom a jocselekedetek koze sorolhato tobb szempontbol is, mint ahogy azt en hittem... :o)
...Tegnap megerkeztek Nemetorszagbol a rokonaink, magukkal hoztak meg egy hazaspart (eddig ismeretlen rokonokat!), ugyhogy tegnap egy nagynenivel tobbet szamolhatok ismerosnek es mar meg is allapitottam, hogy total hasonlit rank (anyu oldalarol...) :o) Ugyhogy tenyleg rokon!!! Nem vagtak at!!! :o) Este robogtak be, 2 napig uton voltak, de kozben aludtak is Ausztriaban egyet... Egybol leultunk egy sorre a teraszra, aztan segitettunk nekik kipakolni, majd 10 korul lassan bucsuzkodni kezdtunk, hiszen koran kellett kelnunk ma... Az egyik nagybacsiektol kaptunk naszajandekba WMF 12 szemelyes evoeszkozkeszletet (lasd: mellekelt foton), a masikaktol meg egy nagyon szep teritot, amihez sajnos nincs meg asztalunk, de mivel nagyon tetszik nekem, lehet, hogy megsem kerek konyhaasztalt veszunk, hanem ehhez a teritohoz fogjuk igazitani!!! :o)
Rudinak hozott a nagybacsim egy nagy tegely pasztat (melos ember olajos kezenek megpucolasahoz...) amit egyszerre adtak at a meg csomagolopapirban levo evoeszkozokkel, es a zuram ugy megorult neki, hogy azt mondta: "Nem tudom meg mi van a masikban, de en ennek a pasztanak jobban orulok!!!" :o) ...Aztan orult az evoeszkozoknek is velem egyutt, mert mar terveztunk egy uj keszletet venni, ha keszen lesz a konyha... Tanyerkeszletet is tervezunk majd valtani, olyan klassz, egyszinu feher es negyzetalaku tetszik mindkettonknek, de mire keszen lesz a konyha, lehet azzal is meglep valaki, mert ujabban ez nagyon megy nekik... :o) (Ez nem celzas volt!) :o)
...Ez az "uj" nagynenim nagyon intellektuelle... :o) Idosebb holgy, olyan igazi lady, nagyon elokelo, kulturalt... Jo lesz vigyazni miket beszelunk elotte... :o) A ferje meg tok humoros pasi... Pocakos, idosebb o is es hozott magaval walker botokat (olyan speci palcak, amikkel setalni kell, tok jol megmozgatjak a hatizmokat, gerincet stb.) meg labdat! Allitolag lovagolni is szeretnek... Sokat utazgatnak, mindenfele jartak mar, amire a masik nagynenem - aki nem mer repulore ulni - azt mondta, hogy o bizony nem repul, mert tul sok unokaja van ahhoz, hogy o repcsire uljon!!! :o) (A vitzes csak az, hogy en tudom a legjobban, hogy szinte tojik az unokaira, na de hagyjuk... Ez "jo beszolas" akart lenni a reszerol... :o) Majdnem sikerult is neki... :o))
Az ido vegre ujra jo, elmultak az oszies, borus, esos napok! Allitolag a tenger picit huvosebb lett, de remelem nem annyira! Majd letesztelem! :o) Most mar ugy szamitok, hogy lesz idom ilyenekre is...
Tegnap delutan vegre jutott idom magammal is meg a lakassal is foglalkozni egy cseppet, ugyhogy ujra simalabu vagyok es ujralakkoztam a kormeimet is! Egy arcpakolast is megengedtem magamnak tegnap (mert a Claudia Schiffer megerdemli!!!) :o), majd a lakast is kicsit helyrevagtam, hiszen a rokonok majd biztos be akarnak jonni a mi reszunkbe is, hat megsem allhatom el az utat azt orditva, hogy: "IDE NEEEEE!!!!" :o) Szoval inkabb kitakaritottam... Az uj mosogep nem sokaig allt a furdoben, mert tegnap atcipeltuk a konyhaba... Megpedig azert, mert ugye irtam, hogy a furdoben nem jok azok a csovek (vagy cso), amin viznek kellene folynia es ezt tervezte emberem kioperalni a falbol, szetfurni a fel furdot es ami ezzel jar: oriasi kupit hagyni maga utan! Hat en meg agyaltam, agyaltam es vegul arra az otletre lyukadtam ki, hogy olyan pici az a furdoszoba, a konyha meg bazi nagy, hat mar miert ne ferne be az a mosogep a mosogatogep melle a konyhaba es akkor legalabb ketten huzzak nekunk az igat egymas mellett, hogy ne unatkozzanak!!! Rudinak kis adagokban ovatosan beadagoltam es egesz egyszeruen elfogadta! Igy legalabb nem kell furdot szetfurni es befer a nagyobb zuhanytalca is meg minden, mert nem foglalja el a fel helyseget egy jumbo mosogep! :o) Okos vagy Moncsi!!! :o) ...Es szorgalmas is... Ugyanis ma reggel megint jo koran kikecmeredtem az agybol, hogy felalomban kivasaljam a 3 db ceges bluzt, amit ma vissza kellett hoznom es unnepelyes keretek kozott (vagy nem): atadnom a fonoknek! :o) Szep pillanat lesz! Alig varom! Kapnak melle egy irodakulcsot is, bar Rudim szerint inkabb "torjem kette" elottuk, ugyanis mi fizettuk es nem is volt olcso... :o) Persze otthoni afas szamlanak megfelelo itteni R1-es szamlat nem kertunk erte, mert ugyan mar minek az, kibirjuk... Ugyis az en kulcsom lesz... :o) Szoval ezzel nem szarozunk, megkapjak a kulcsot is es viszonlatas!
...Kozben haza is ertem... Itt folytatom a mai bejegyzest... Alairtam a szerzodest vagy megallapodast, elbucsuztam a kedves kollegaktol es bucsut intettem a kikotonek is...
Holnaptol egy uj lap indul az eletem konyveben, el sem hiszem, hogy nem kell mar koran kelni es stresszelni egy csomo pitianer problema miatt... A vilagon emberek eheznek, masoknak meg az a legnagyobb bajuk, hogy nem tudunk adni plusz parnat vagy, hogy ki kell fizetniuk az egy hetes alomaru vitorlazasuk utan a kikotoben hagyott autojuk parkolasi dijat, en ebbol nem kerek tobbet, koszonom... Orulok, hogy igy dontottem, a zuram is azt mondta egyik nap, hogy abszolut ne legyen lelkiismeretfurdalasom, mert ez igy volt helyes, ahogy megleptem. Ezt kellett tennem es megtettem, egy kicsit buszke is vagyok most magamra... :o)
Szabadasag! Nyugalom! Beke! Bulik! Strandolas!!! :o)
Aposeknal ebedeltunk ma, ok meg nem is tudjak, hogy fel vagyok mar mondva!!! :o) Rudi szerint nem kell szolni rola, nem kell nekik kulon bejelenteni, majd eszreveszik... :o) Ugyhogy kussolunk... :o) Apos ma megkerdezte, hogy meddig kell meg helyettesitenem a kolleganomet, en meg azt mondtam, hogy tobbe nem kell... O meg erre, hogy na, az jo, most akkor egy kicsit vegre kipihenheted magad, mire en: Igy van, egy kicsit ki is pihenem magam, mindenkepp, de lehet, hogy nagyon is! :o)
Ha igaz, ma este elmegyunk megint a nyilt tengeri strandra uszni egyet a naplementet csodalva... Istenem, ez kell az en lelkemnek es a megfaradt testemnek is...
Halas vagyok az Egnek, hogy ilyen szep helyen elhetek, hogy ilyen rendes embert kaptam a Sorstol kiseronek az elet osvenyen es halas vagyok azert is, hogy adott az Ur batorsagot kilepni a negativ helyzetbol es a magam kezebe venni az eletem iranyitasat! Vegre azt tehetek, amit akarok, akkor amikor akarom es senki nem korlatoz a szabadsagomban! Az idomet en osztom be, en felelek a tetteimert es most ki is lepek innen a netrol es benezek a rokonaimhoz, hatha mar hianyolnak... :o)
Udvozlet Mindenkinek!!!


















No comments: