Saturday 26 July 2008

Bulik, meg miegymas...

...Az utolso napjaimat toltom az irodaban... :o)Szerencsere ma meg is lett az utodom, ugyhogy augusztus 1-tol egy Sandra nevu lany veszi az a helyemet... Remelem megfelel majd mindenfele elvarasnak es elegedettek lesznek vele... Ma mar bent is volt egy kis avatason! Egybol nyert egy szombatot, hogy itt lehet es vegignyuzsogheti velunk a szombati oruletet! Egyelore tetszik neki a munka es orul is neki! :o) Na, majd egy honap mulva megkerdezem, hogy erzi magat... :o) Egyebkent az elmult napok eleg kalandosan teltek... Csutortokon unnepeltuk az egyik kollegank 21. szulinapjat az egyik hajon egy kis kajalassal, aztan a Vidra nevu vitorlas kedves tulaja hivott ossze minket ujra egy kis magyaros lakomara! :o) Otthon is allt a bal, rengeteg hazimunkam halmozodott fel, ugyhogy vasaltam, mostam, raktam egy kis rendet (mar amennyire lehet ebben a nagy felujitasban...), ezen kivul elvezzuk ezerrel az uj teraszbutort, ott vacsizunk minden este, nezzuk a tengert, a korzorol felhallatszik a zene, ugyhogy elvagyunk...
Tegnap szinten estig dolgoztam, Rudi meg ugy belejott egy hajonak a javitasaba, hogy azt sem vette eszre, hogy lemerult a mobilja... En meg keszen voltam a meloval es hivtam, hogy johet ertem, de hiaba... Meg vagy 45 percet itt kellett dekkolnom (most is itt vagyok, szombat este fel 8-kor...), de vegul is a 23. telefonhivasomra valaszolt es azzal ervelt, hogy mivel felhos az ido, o nem is tudta, hogy mar ennyi ido van... Hat kosz... :o( Jo fej... Otthon meg ezer dolgom lett volna meg este, mert szerettem volna nekiallni az egyik apartman kitakaritasanak, mert hetfon erkeznek a nemet rokonaink, de vasarnap a varosba megyunk (miutan itt vegeztem az ugyelettel delben...), ugyhogy ejszakankent meg hajnalban (ha sikerul elobb kelnem...) tudom csak osszekapni reszletekben a lakast... :o( Szoval most megint elegge feszult a hangulat, meg mindig zajlik a honapok ota aktualis idohiany, de hamarosan vege! Csutortokon dolgozom utoljara, hetfon es kedden pedig szabadnapos vagyok, ugyhogy most mar kifele megy a maci a malnasbol... :o) Az elso dolgom az lesz, hogy 5 napig folyamatosan aludni fogok legalabb 10-ig, delutanonkent meg eljarunk majd a beachre biciklivel es uszunk egy nagyot alvas elott! Elhataroztam, hogy augusztustol reggel fogok jarni futni... Hat... Meglatjuk... :o)
Ma van Anna, Aniko Nevnap, ugyhogy ezuton koszontom az Annakat es az Anikokat, akik olvassak ezt a nacceru blogot :o) kulonosen az uncsitesomat Magyarorszagon es a nagynenemet ugyanott! :o) (Remelem valaki atadja a nagynenemnek, mert o bezony nem olvassa ezeket a marhasagokat...) :o)
Egyebkent nagy dinnyezabalasban vagyunk ujabban, foleg este szoktuk megkivanni... :o) Mondtam is a Rudinak, hogy ha ezt a zapukam latnaaaaa!!! :o) Jol le lennenk tolva, hogy alvas elott eszunk dinnyet es aztan jol felkelunk majd ejjel nyolcvanszor pisilni... :o)
A cicaink betegeskednek... Nemelyiknek leragadt az egyik szeme, ugyhogy felszemu kalozokkal van tele az udvar, de csak egyet kenegetunk, mert a tobbi nem "kivalasztott"! :o) A tobbi csak koborcickany, akik rank szoktak (meg a kosztunkra...) :o)
Asszem most be is fejezem, mer mingyaa lemerul az akksim... :o(
Naon, naon faradt vagyok... :o(
Bulis kepek itt: http://picasaweb.google.hu/MokiRudi/MunkahelyiBulik

1 comment:

Anonymous said...

For us when we visit some blog site our main objective is to ensure that we will be entertained with this blog.