Sunday 24 August 2008

Az elet megy tovabb...


Hat Age-ek is elutaztak es megjottek Ilikeek Egerbol... Hiaba, ez a nyar igencsak mozgalmasnak mondhato, de igy szep az elet, ha zajlik, igaz? :o)
Age-ek 22-en elutaztak, az elso kep Minikevel valo bucsuolelesunket idezi... :o) (A masodik kep pedig azt abrazolja, mennyire "szenvedek" es milyen "szornyu" itt az elet, foleg amikor itt volt az Age-ek kigyoja... Hat az "borzaszto" volt! :o)) Tobbi kep Ageekkel a kovetkezo albumban tekintheto meg: http://picasaweb.google.hu/MokiRudi/KigyozasABeachenAgeekkel
Egybol aznap este megerkeztek Ilikeek is Egerbol. A szombati napomat gyakorlatilag Veluk toltottem, hogy megmutassam nekik hol vannak a strandok meg a Sarkanyszem-to, ahonnan Misi (Ili ferje) ugralt is be nagyokat a sziklakrol, csak eppen lemerult a gepuk, ugyhogy majd maskor megorokitjuk a batorsag pillanatait! :o) Rudi meg lazas... Tegnap olyan forro volt a homloka meg az egesz teste, hogy meg is ijedtem egy kicsit, de mara azt mondja, hogy jobban van, de meg muszaj pihennie... Meg jo, hogy hetvege van... Igaz, ma szerettunk volna Iliekkel elmenni horgaszni, de mivel a szel megint nagyon eros es hanyasveszely fenyegetne a csonakozas alatt, igy jokor beteg a zuram is, mert ugyis halasztanunk kellene a szel miatt... Azt mondja a Rudi, hogy ha nem lesz jobban, akkor hetfon meg kedden nem megy dolgozni...
Tegnap Iliekkel vacsoraztam grillezett halat meg salatat... A halat apos fogta elozo este, anyos meg elkeszitette... Misi mar nagyon szeretne horgaszni menni, tegnap egesz nap a halak meg a polipok voltak a tema, amig a beachen suttettuk a hatsonkat... :o) Iliekkel jott a Riki is, aki amugy Erik es a keresztfiuk, 13 eves es nagyon jo gyerek! Nem csoda, hogy magukkal mertek hozni, mert tenyleg egy aldott jo fiucska, remeljuk vegig ilyen gondtalan lesz a nyaralasuk... :o)
Kulonosebben most nincs mas ujsagom...
Vasarnap reggel van... En keltem korabban, de elvonultam a masik szobaba es megneztem a Bridget Jones Naplojanak elso reszet es a masodik resz felet... Kozben Rudi is felebredt, de mar 11.30 volt... Hagytam aludni, hadd pihenje ki magat... Igazabol en sem vagyok valami jol... Faj a hatam meg nyakam ket napja... Mintha huzatot kaptam volna... Tegnap a fejem is fajt es olyan "osszeragcsalt es kikopott"-nek erzem magam... Delelott Age-ek kepeit nezegettem... Nagyon klasszakat fotoztak! Nagyon sok kep lenyege a Dalmat stilus, sikatorok, kohazak, palmak, tenger, naplemente, fuge... Lehet osszedobok egy valogatas albumot a kepeibol es felteszem mutatoba! Erdemes lenne! Csak eppen 93% tarhelyet kihasznaltam mar a webalbumaim kozt, ugyhogy lehet muszaj lesz szortiroznom es levenni nehanyat vagy kevesebbet fenykepezni a jovoben... :o) Meglatjuk... Hatha kibirom... :o)



1 comment:

Age said...

Szia Móni,
Nagyon jók lettek a képek, én is beraktam őket a képeim közé, látom a naplementém is megfogott. Millió puszi.....jaa a párom pont most dézsmálja az origin hr nápolyi ajándékod maradékát:)