Tuesday 26 August 2008

Spajzolok be telire (esemenyekbol!) :o)

...Rudim mar jobban van. Igaz, hogy hetfon nem ment dolgozni, mert meg lazas volt, de tegnaptol mar ment es tegnap szegenyke egeszen este 6-ig melozott, mert a hetfoi munka is megvarta... :o(
En tegnap elott az egesz delutant magyarorszagi baratokkal (Olgaek) toltottem... 2-re jott ertem a Laci, hozott o is Turo Rudit (most mar sok lesz a jobol, Turo Rudival el vagyunk latva bosegesen egy idore! :o)), aztan egy kicsit sorozgettunk naluk az apartmanban, majd atmentunk egy kozeli telepules klassz strandjara furdeni, hazafele pedig megalltunk egy utszeli fogadoban vacsizni...
...Tegnap megint szunyogcsipkedesre ebredtem fel 7 korul... Ki is jottem ide a masik szobaba es vegigneztem a par nappal ezelott elkezdett Bridget Jones Naplojanak a masodik reszet... Olyan jo, hogy mar nem csak abban az egy legterben elunk, a foldszinti "lakokocsinkban", ahogy en neveztem, hanem van "masik szoba" ahova el lehet vonulni neha, hogy ne zavarjuk egymast, ha epp egyikunk nem akar aludni... Iliekkel voltunk egyet csavarogni, ket varost is meglatogattunk, setalgattunk, hazafele strandoltunk is es elkezdtem bevasarolgatni a szeptember vegi magyarorszagi utra szuvenireket... A gyerekeknek mar vettem is nehany dolgot, baratnoknek is par csecse-becset, tesomnak is vettem mar meg anyukamnak... Mondjuk meg fele sincs meg annak, amiket szeretnek, de majd igy aprankent vasarolgatok, hogy ne az utolso pillanatban kelljen, s foleg ne ferjestul, mert vele aztan sosem tudok annyit nezelodni, valogatni, mert nagyon hajtos! :o) Az edessegeket majd csak a legvegen vesszuk meg, de most nagyon elvezem, hogy meg tart a szezon es mindenutt annyi bazaros van, sok helyen tok jo dolgokkal! :o) Lattunk minivitorlas versenyre felkeszulest is Trogirban, sot Riki oromere brazil zaszlot is!!! (Az en oromomre meg ausztralt... :o)) Nagy nemzetkozi banzaj lehetett, hazafele mar kint voltak a tengeren, de mar nem alltunk meg lefotozni oket, mert zarovonal volt es nem volt ra alkalmunk... Pedig tok cukik voltak onnan a magas utrol lent, a sok kis egyforma vitorla... :o)
Ma mar szerda van, ha nem tevedek (mert szoktam tevedni neha, latszik is, mennyire mindegy most, hogy nem dolgozok minden...) Igaz, hogy ezt a bejegyzest mar tegnap elkezdtem irni, de mivel csak elmentettem, igy ma (szerdan) tuti azt fogja jelolni, mintha 26-an kedden irtam volna, no de mindegy: szerda van es kesz!) :o) Delelott elmentunk megint csavarogni egyet a szomszedtelepulesre Iliekkel, bar ezer munka vart otthon, de tiszta volt a lelkiismeretem, mert reggel vasaltam egy halom ruhat es elinditottam egy mosast, ugyhogy mire elmagyaraztam nekik merre kell menni es mit nezzenek ott meg, a vegen megis azt mondtam, hogy ha varnak 10 percet mig atoltozok, akkor en is megyek, a fenebe is! :o) Ezen a 2 oran ugysem mulik, a hazimunka meg amugyis megvar! :o)
Egyebkent el-elvagyunk azert estefele is, igaz, hogy meg nem sikerult egyszer sem leulni es bepialni :o) de azert Ilike sutott palacsintat, ittunk Pina Coladat (kokuszos-ananaszos alkoholos pia...) meg Mojitot (mentolos...), de lehet ma este vagy holnap kellene egy komolyabb ivaszatos dumcsit is szervezni...
Holnap es penteken ujra vilagitotorony fele tarto furdes, helyenkent horgaszassal fuszerezve var rank ujfent, mert holnap Ilieknek igertunk egy kis kozos kiruccanast, penteken meg Robieknak, akikkel tavaly nyaron legalabb 300 kozos fotot csinaltunk, es non-stop egyutt logtunk, amihez kepest iden az elso 4 napban nem is lattam oket, majd ketszer 10 percre atjott a Robi kerdezni valamit es olivaolajat kerni, a Vera meg egyszer egy pillanatra, amig az ajtoban atadott o is egy adag Turo Rudit meg Kaukazusi kefirt, hogy mar vegye le a vallarol ezt a terhet es egyuk meg, mielott megromlik... Hat ez van, amikor az ember nem klonozhato, hogy itt is, ott is legyen belole egy-egy...
Szeptemberben lesz meg egy meglepi vendegunk, aki annyira nem is meglepi, hiszen tudjuk, hogy jon, de valahol megiscsak az, hiszen nem is szamitottam ra, hogy valaki ilyen messzirol egyedul eljon, hogy megismerjen minket es lassa szemelyesen is mindazt, ami annyira tetszik neki, ahogy a blogot olvassa... :o) Egeszen Kanadabol erkezik a holgy, akit meg sosem lattam, de igert kepet Magarol, hogy majd ha megyunk erte a repuloterre megismerhessuk, o viszont latott minket mar szazszor es biztos olyan neki, mintha mar szaz eve ismerne! :o) Tok jooo! Elore orulok neki! Igaz, csak nehany napot marad, 4-et egesz pontosan, de mar most tervezem, merre-hova fogunk csavarogni, miket fogok neki megmutatni es varom, hogy nagyokat dumcsizzunk eloben is!!! :o)
A 4 uj kiscica nagyon cuki! Mar nyitva van a szemuk, de meg nagyon kis picurkak, ugyhogy most inkabb nem kezdem el oket fenykepezni vakuval, mert lehet ido elott megutaltatom magam es ok sem nagyon fogjak csipni a simizest, ha nagyobban lesznek, hanem jol elpucolnak, amint meglatnak engem kozeledni... :o) Majd par het mulva... :o)
Most inkabb megyek tovabb takaritani... Pa!
U.I.: Szoveg koze tett kepek Ilikeekkel keszultek a napokban...

No comments: