Tuesday 19 August 2008

Hullamzo oceanon... :o)

Tegnap vegre sikerult egy kicsit a helyszinen is korulnezni a Zsuzsieknak, mert mar mindenhol jartunk, csak meg itt nem nagyon... :o) Pl. a Sarkanyszem-to is tegnap kerult csak sorra, ket nappal hazautazasuk elott, de vegul is nem ez a lenyeg, hanem, hogy megis csak lattak! Onnan aztan elsetaltunk a nyilt tengeri vadpartokhoz, amik a kozelben vannak, ahol Zsuzsi a hatalmas hullamok kozt felfedezni velt valami "allatot"! :o) No, hogy nem delfin volt, azt elso ranezesre megallapitottam, de mivel nagyon frocskolt es piros is volt benne, hat innentol fogva feladtam a talalgatast es inkabb megvartuk mig kozelebb er... (Mert azt lattuk, hogy a part fele tart...) Enyhe retteges is elkapott ahogy kozeledett a nagy ismeretlen piros frocskolo valami, de aztan Zsuzsi felkialtott, hogy ez ember!!! Raadasul ketto (kesobb kiderult, hogy 3...) es uszik gyorsuszasban a part fele a szemben levo (jo messzi!) sziget felol!!! A hullamok meg olyan nagyok voltak tegnap, hogy ehhez az akciohoz hatalmas batorsag kellett, ugyhogy minden elismeresunk a 3 uszonak! Miutan ok partot ertek, mi is hatat forditottunk a vadregenyes partoknak es egy remenyeink szerint szolidabb hullamzasu strand fele vettuk az iranyt... Ami persze nem jott be... Odaerve azt lattuk, hogy hatalmas hullamok csapnak fel a partra, millio ember napozik es elvezi a szel husito fuvallatat, de a vizbe csak a legbatrabbak mereszkedtek, mint pl. en meg a Zsuzsi! :o) Igaz, hogy a Zsu csak derekig, en meg a szelere ultem es vartam az ihletet (ami nem jott...), hogy beljebb mereszkedjek, de vegul megsem... Inkabb kimentem inni egy sort es levideoztam nektek a hullamzast, hogy egy kicsit beleerezzetek, milyen volt nekunk...
Delutan punnyadtunk, ebed utani szieszta is volt, Zoli bealudt en meg estimeset meseltem nekik... :o)
Ma kedd van, mindjart indulunk a strandra... Holnap Zsueknak lejar a gyongyelet, mennek haza, es jonnek a Robiek, akik tavaly is voltak, ugyhogy reszemrol megy a banzaj tovabb... :o)

No comments: