Sunday 17 August 2008

Neptunusz, a tenger istene kisse merges volt tegnap! :o(

...Vasarnap delelott otthon maradtam es hasznossa tettem magam: mostam, teregettem, vasaltam, takaritottam egy kicsit, csinaltam ebedre egy gorog muszakat, aztan megbeszeltuk a Zsuzsiekkal, hogy eros szel ide vagy oda: ma mindenkepp kimegyunk a tengerre!!! Ebed utan nem sokkal el is indultunk... Hat, ez volt am az igazi tuzkeresztseg nekik!!! Akkora hullamok voltak, hogy majd kidobtak a csonakbol! Mindenki kapaszkodott ezerrel, a Rudi meg csak vezetett es rohogott rajtunk... :o) Eloszor a Kacola obolnel alltunk meg egy furdesre, ott pihentunk egyet, talaltam egy tengeri csillagot, megnezegettuk, Rudi lemosta a csonakot valami szivaccsal (mert o sosem tud pihenni, mindig muszaj valamit matatnia...), aztan vettuk a batorsagot es miutan megittuk a sorunket es Zoli meggyozodott rola, hogy mar nem is olyan haborgo a tenger a nyilt reszen, hat elindultunk megnezni a vilagitotornyot! Na, hat ilyet sem eltunk meg meg: a hullamok kint a nyilt reszen meg mindig akkorak voltak, hogy kozvelemenyt kutattunk egymas kozt es vegul meggyoztuk magunkat, hogy menjunk! Ha torik, ha szakad! Hat ez volt am a nem semmi!!! Ugy frocskolt ossze meg vissza a viz, tiszta so volt mar a hajunk, testunk, szemuvegem... :o) Zsuzsi valahogy kepes volt kapaszkodas kozben egy rovid videot is kesziteni a helyzet sulyossagarol, de annyit "anyazunk" benne, hogy ettol mar nem is olyan publikus, mint ahogy gondoltuk, ugyhogy nem tesszuk nyilvanossa! :o) Hazafele olyan rosszul lettem, hogy a dragam tobbszor szolt hozzam, hogy ura legyen a helyzetnek es nehogy keson szoljak, hogy jon a roka... Komolyan mondom, ez a tengeri betegseg tenyleg nagyon talalo elnevezes, mert tegnap megint nagyon erosen ereztem tuneteit... :o( Muszaj volt szembe fordulnom a menetirannyal, de ahogy a csonak belsejeben ultem torokulesben, hat igazabol pont a horizontot nem lattam, hanem jobbrol meg balrol a rengeteg vizet, oriasi hullamokat es itt-ott egy-egy bator vitorlast! Kesobb aztan Zsuzskat is megfertoztem... O oldalazva gubbasztott a csonakban es vegig a szaja ele fogta a torolkozojet... Rudi azt hitte, hogy azert, mert mindjart kidobja a taccsot, de kesobb Zsuzsi elmondta, hogy nem is, hanem mert csipte a szel a herpeszet! (Apropo herpesz: nekem is lett par nappal a Zsuzsie utan... Talan tul sok volt a hideg viz vagy nem jott be az egymas utan egy uvegbol valo szomjoltas modszere...) Zoli egeszen jol birta a dorgest, nem volt rosszul, de annal vidamabban, mert egesz uton csak kacaraszott! :o) Otthon aztan megmelegitettuk a muszaka maradekat a sutoben es vacsoraztunk egy nagyot! Vacsi utan a teraszon vorosbort bontottunk es megittuk anelkul, hogy barki tosztot mondott volna, pedig a tegnapi hullamveres tulelese igazan adott volna komoly okot az unneplesre... :o) A fiuk aztan lefekudtek, mi meg meg sokaig beszelgettunk a teraszon kozos ismerosokrol, volt iskolatarsakrol, aztan mi is lefekudtunk...
Ma reggel koran keltem, mert mentek haza az egyik apartmanbol vendegek, ugyhogy egybol agynemu huzas-, mosas-, takaritassal indult a napom... Mondjuk nem fejeztem be teljesen, mert csak 20-an jonnek az uj vendegek, ugyhogy meg van ido... Most inkabb strandolunk egyet, ha mar tegnap lecsot is nyertunk a ma reggel tavozott vendegektol, mert tul sokat foztek es sajnaltak kidobni... :o) Majd mi szepen megebedeljuk azt ma! Kaptam a Zsuzsitol egy klassz bikinit! Ma mar abban fogok uszkalni! Az en pirosomrol tegnap felfedeztem a kepek alapjan, hogy elegge atlatszo (es eddig senki nem szolt miatta!!! Kosz, rendesek vagytok!), ugyhogy azt meghagyom napozo bikininek es az ujban fogok csak furdeni, mert annak legalabb van belese is...
Most befejezem, Zsuzsi kavet fozott, megvarom a mosas veget, kiteregetek es megyunk a beachre!!! Pa!

No comments: