Friday 8 August 2008

Mozgalmas csutortok...

...Mire Rudim vegzett tegnap az aznapi kiosztando szamlak szortirozasaval, en mar tukon ulve bikiniben toporzekoltam, hogy induljunk maaaar, mert mire odaerunk, a Gyorgyiek mar biztos fel is mennek a strandrol, pedig szerettem volna veluk furodni egy nagyot! Kb. del volt mar, mire kirakott naluk, de szerencsere a Gyorgyi meg le sem ment a strandra, hanem az ebedet keszitette elo es vart engem... Mire a csalad (Jozsi - a ferj, Aron - a fiu, Zsofi - a fiu baratnoje) feljottek a strandrol, mi fogtuk magunkat es lementunk ketten a Gyorgyivel egy kis furdesre! Aron felfujta a capas orias uszogumit nekem, Gyorgyinek meg az autogumi dizajnosat es szepen leslattyogtunk a kis utcan a vizhez... A capam aztan hamar leeresztett, ugyhogy kiusztam vele a partra es visszausztam normal melluszasban a Gyorgyihez es vagy 1 orat beszelgettunk igy a nagy tenger kozepen lebegve... A vegere mar jol ki is faradtam, alig vartam, hogy partot erjek es amikor kijottem rendesen meg is szedultem am!!! :o( Szoval, esszel kell uszni is, semmibol nem jo a tul sok! Napoztunk egy kicsit, majd felmentunk a hazba, letusoltam gyors es kollektiv ebedkeszitesbe fogtunk! Jozsi reszelte a sajtot, Gyorgyivel mi ketten pedig osszeutottuk a szosz alapjait (rakok, hagyma, fokhagyma...), kevergettuk-kavargattuk, lefedtuk, kinyitottuk, megsoztuk es megkostolgattuk abban bizva, hogy eheto is lesz a vegen! :o) Amig az ebed fott egy kis Jaegermeister-t is leguritottunk a garatunkon! :o) Rudim tegnap nyugdijat osztogatott, ugyhogy eleg keson vegzett, de vegul is 5 utan nehany perccel megerkezett es azzal lepett be az ajton, hogy: "I am hungry!" :o) Szegenykem... :o) Mondjuk igen ehesek voltunk mar mi is, amig ra vartunk es eleg kesore sikeredett miatta ez az ebed, de vegul joizuen megettunk mindent! (Kiveve a tesztat, mert abbol annyit kifozott a Gyorgyi, hogy meg 3 napig tesztat fognak ebedelni ilyen-olyan feltettekkel!) :o) Ebed utan fagyiztunk is, aztan jott az sms, hogy apaca vendegeink jonnenek mar hozzank, ha otthon vagyunk... Igy sajnos a "Gyorgyizes" Rudistul eleg rovidre sikeredett, sajnaltam is, hogy mar mennunk kell, meg azt, hogy nem tudott egy kicsit elobb odaerni, mert igy tenyleg csak ebed es egy kis minimalis dumcsi fert bele... :o( Viszont arra eleg volt, hogy Jozsi meggyozze Rudit, hogy hazafele oktoberben elobb menjunk nehany napra Zalakarosra lazulni, mert tok jo! :o) Kozben egy csomo infot szereztunk arrol is, hogy milyen egyeb furdohelyek vannak meg Magyarorszagon es magam is meglepodtem mennyi van!!! Jo lenne lassan mindet vegigjarni... :o)
Gyorgyiektol kaptunk Turo Rudit is, amit sajnos ottfelejtettunk a nagy rohanasban a hutoben, erre este elhoztak nekunk! (Epp Rudi volt a haz elott, amikor odaertek vele es meg bocsanatot is kertek a "zavarasert"!!! Komolyan mondom... Nem mondok semmit! :o) Utanunk hozzak az ajandek TR-eket meg meg ajandekot is kaptunk toluk es meg bocsanatot kernek!!! Ejnyeeee!!!)
En vittem nekik hazi fuget a fugefankrol meg Jozsinek egy jo kis Szilvapalikat, mi meg kaptunk "karacsonyi" ajandekot (legalabbis a piros dobozka a kis csillaggal nekem olyan nyari Karacsony feelinget idezett elo...) Rudi mezes kocsogot kapott "porgetovel", ami olyan cuki, hogy mar latom is a helyet a jovo rusztikus konyhajaban... :o) En meg magneses karkotot magneses nyakekkel, ami allitolag nagyon jo hatassal van, de meg kapok rola tajekoztatot (vagy utana nezek a neten...)
Vasarnap este fagyizni "visszuk" Oket, ugyhogy meg nem bucsuztunk el hosszabb idore, csak ket napra...
Este aztan osszeszedtuk apacaknat meg a Mirat, hazajottunk, leultunk a teraszon, Rudi osszeirta mit kell vennie es elugrott meg este a boltba... Hozott egy nagy dinnyet is, meg barackot, valami kenceket kenyerre meg vizet, dzsuzokat, hogy jol eljunk! :o) Persze a "lanyok" mar vacsoraztak, ugyhogy nem voltak ehesek, de megis ravettuk oket, hogy egyenek nehany falatot! Jo sokaig beszelgettunk kint a teraszon, csodaltak is, milyen elet van itt nalunk a szigeten, mennyire klassz, hogy szol a zene estenkent a korzorol... Aztan olyan fel 12 korul lefekudtunk aluszkalni, ma reggel meg en keltem elsokent 7-kor (de meg nem voltam futni!) :o) foztem nekunk kavet, megetettem a macskakat es negyed 9 fele mar itt is volt Ante a csajokert! :o) Kozben rajottunk, hogy az apaca is ember, foleg amikor szabin van es tok ugy oltozik, mint egy normal idosebb no... :o) Na de azert igy is volt benne valami "apacas", valami szent... Erdekes... Mielott a Miram mondta volna, hogy o apaca, valahogy ereztem, hogy ez egy nagyon szent no... Azt hittem, hogy csak nagyon vallasos, erre kiderult, hogy meg apaca is melle!!! :o)
Augusztus 15-en itt Nagyboldogasszony Unnepe van, amit mindenhol szentmisekkel es magyarorszagi bucsuhoz hasonlatos rendezvenyekkel unnepelnek... Mi tavaly Sinjben voltunk a Miraekkal ilyenkor, mert az egy speci zarandkohely is es iden is oda fogunk menni! Pont pentekre esik, ugyhogy emberemnek jol is jon egy kis hosszu hetvege! :o)
Ma strandolni szeretnek... Remelem elcsipem a nagynenemeket mielott lelepnek, mert egyedul nincs kedvem menni... Ebedet nem kell foznom, anyos a soros... :o) Este vacsizni megyunk a nagyneniekkel... Nem sok kedvunk van, de muszaj... Remeljuk nem lesz tul sok ertelmetlen szovegeles...
Most bucsuzom, legyetek jok es vonuljatok husbe mielott napszurast kapnatok! :o)

No comments: