Saturday 9 August 2008

Rokonozasos napunk...

Tulvagyunk a vacsin a nagynenemekkel... Sot! Reggel atmentem hozzajuk egy kis csevejre, ittunk kavet, kepeket nezegettunk, majd ok szedtek magukat es strandra keszulodtek, en meg szepen mondtam, hogy en is megyek! :o) Ugysem volt mas teendom tegnap, hiszen anyoskam fozott nekunk is, hat legalabb nem kell egyedul ucsorognom es bambulni a tengert, hanem ezuttal egy kicsit maskepp lesz... Jo, hogy lementunk korabban, mert kb. 1,5 ora utan olyan felhok jottek, hogy az csak na!!! Elkezdett dorogni, olyan villamok sulytottak le a tengerbe, hogy ihaj!!! Mindenki ugy pucolt kifele a vizbol, mintha capat lattak volna! Igaz, nagyon veszelyes is benn lenni olyankor, amikor vihar van es villamlik! Elotte viszont jo 1,5 orat pancsoltunk, felultunk a nagynenemmel a ketszemelyes matracukra es idobe telt, mire megszoktuk a seggunk alatti temperamentumos hullamzas testunkre gyakorolt hatasat... Egy ido utan mar ugy ereztem, hogy kidobom a taccsot, de megsem... Viszont jo sokaig ringatoztam meg alvas elott is a hullamokon (a fejemben)... :o) En indultam haza elsonek, amikor lattuk, hogy mindjart szakad az eso, mert be akartam gyors csukni az ablakokat is, a parketta vegett... A dorges mar annyira kozel volt, hogy bevallom kicsit feltem is... Na de sok eszemmel meg azert fel is hivtam a zuramat, hogy vonuljon fedezekbe, mert megy fele a rossz ido (o dolgozni volt...), de megnyugtatott, hogy ugysem fog esni... Mondom oke, akkor nem is rohanok annyira :o) (en naiv...), viszont a beszelgetest gyors megszakitottuk, mert eszembe jutott, hogy valakibe mobilozas kozben a varosban setalgatva vagott bele a villam!!! ...Megyek, mendegelek szepen hazafele, kozben kattintottam egy-ket kepet is, de sajnos sosem sikerult egyetlen villamot sem lekapnom (ahogy utobb remenykedve vegigneztem a kepeket...), aztan egyszer csak orias-cseppekben eloszor lassan csopogott, majd jott az egszakadas!!! Szedtem a labam ezerrel, a fejemrol mar folyt a viz az arcomba, a szemuvegemen juszt nem mukodik az ablaktorlo :o) es mire kiertem az erdobol a normalis utra vegre lekaphattam a pacskeromat is, mielott kitorom benne a labam, mert nagyon csuszott a viztol es ugy rohantam szarra azva, mezitlab az esoben! :o) Azert nem volt rossz... Komolyan! Kellemes nyari zapor amelynek 15 percen belul nyoma sem maradt. Minden felszaradt es ujra kitisztult az eg es kisutott a napocska... :o) Megjottek hamar utanam a nagynenemek is, de csak egy kavet ittunk, aztan ok visszamentek ketten, a tobbiek maradtak es egy kis pihi utan eldumcsizgattunk nalam a teraszon...
Rudim tegnap osztogatta 2. korben a nyugdijat, ugyhogy jo kesore igerkezett haza... 6-kor akartunk elindulni vacsorazni a nenikemekkel, de 7 ora lett belole, mivel annyit kesett a zuram... :o) Szegenyt ugy sajnaltam... Epp, hogy letette a postastaskat, lezuhanyozott, magara kapta az elokeszitett ruhakat es mar indultunk is! Egesz nap gyalogolt, hat este is folytathatta! Egy jo messzi ettermet valasztottunk ki, ugyhogy volt mit gyalogolni... Persze ezekkel nem lehetett am dinamikusan menni elore, mert minden bazarosnal, boltnal, kirakatnal meg kellett allni... :o) Minden viragnal, vitorlasnal, palmanal stb. fotok (harom geppel!) :o) Na de vegul valahogy odaertunk... :o) Rokonok 2 db 2 szemelyes hustalat valasztottak, mi meg egy-egy adag tintahalkarikat sult krumplival! Epphogy elkeszult a vacsink, elment az aram... Mondjuk vilagos volt meg elegge, de hamar rank sotetedett, hoztak gyertyakat stb. es jott a pincer Rocco szolni, hogy azert nincs aram, mert belevagott a villam egy trafohazba... Szerencsere sikerult megvacsoraznunk, aztan visszasetaltunk a szigetre, ahol bezzeg volt aram es volt ejszakai elet is!!! Megint koncert volt a szabadteri szinpadon, millio ember, millio lufiarus, pattogatott kukoricas, fagyis meg palacsintas a korzon... Miutan megfagyiztattuk a rokonsagot es egy kicsit lenn maradtunk a buliban, gyorsan haza is jottunk mi ketten, mert szegeny dragam semmit sem pihent es mar olyan zombi feju volt, hogy megsajnaltam... :o( Foleg, mert ma reggel (mindjart!!!) :o) indulunk is jooo messzire (vagy 100 km, ahogy Rudi szamolta...) a Reniekhez! Anitaekkal az ut szelen egy nagy aruhaz parkolojaban talalkozunk es egyutt folytatjuk az utat Eszak fele a part menten... Na, de errol majd a holnapi reszben... :o)
Penteki kepek itt: http://picasaweb.google.hu/MokiRudi/NemetorszagiLengyelRokonokkal

No comments: