Friday 15 August 2008

Elmenyekben gazdagon...

Tudom, hogy par nappal ezelott azt igertem, hogy Zsuzsiek vendegeskedeserol majd egy het mulva mutatunk egy komplett albumot, de most ugy vagyok vele, hogy az azert megis csak tul omlesztett es rendezetlen verzio lenne, leven, hogy nagyon suru es elmenygazdag a program, ami egyenes aranyban vonzza magaval a tobb szaz foto emlekul valo kesziteset, amiket velemenyem szerint omlesztett kiadasu albumban egy ember keptelen egyszeri gephez ulesre megtekinteni, ugyhogy inkabb csak kiszelektaltam nehanyat a rengetegbol es azokat temakra, albumokra bontva teszem most fel ide, hogy kenyelmesebben megnezegethesse, akit erdekel... :o) Az elso napok albumat itt maris megnezhetitek:
http://picasaweb.google.hu/MokiRudi/ZsuzsiekkalAzElsoNapokban
Utoljara 3 napja irtam, bar terveztem en minden este irni egy keveset, de valahogy nem engedte az idom! :o)
Szerdan reggel elmentunk kirandulni a kozeli tortenelmi kisvarosba, felmentunk a varba is es onnan nagyon klassz kepeket csinaltunk a varoska korzojarol meg a palmakrol! Lattunk alom-yachtokat is, ittunk sort, megneztuk a katedralist is majd Zsuzsi vett a piacon szolot meg nektarint a strandra es ezt meg is orokitettuk! :o) A parkolo fele menet meglattam azt a scampikat grillezo nenit, aki akkor is itt arult lepenybe pakolt scampikat tartarral vagy ajvarral, amikor az apukam itt volt egyszer es egybol eszembe jutott, hogy o most biztos ugy enne!!! :o( Kar, hogy iden nem tudnak eljonni egy kicsit, ehetne megint ilyen fincsit ami ugy izlett neki, de addig is en ettem helyette is... :o) Zolit nem volt nehez rabeszelnem, de Zsuzsinal a tenger-gyumolcsei a halnal kezdodik es halig is tart, o nem szereti ezeket a rakokat, scampikat, kagylokat, ugyhogy o nem tudta, mit hagyott ki!!! Innen aztan hazafele megalltunk strandolni a Marina Beachen, ahol Zoli kapott egy kis fulgyulladast vagy legalabbis "dugulast", mert fajni nem faj neki, de alig hall vele valamit... :o( Rudi szerint azert, mert ott sokan vannak es nem volt tul tiszta a viz... Viszont a strand tok klassz volt szerintunk... Jo hosszu, vannak a parton kavezok es kajaldak is, amelyik kozul az egyikben megszegtem kicsit a vegetarianusozast es kenytelen voltam enni egy hot-dogot, mert semmi husmentest nem arultak!!! Zsuzsival aztan logtunk le a matracrol keresztben, mint ket hajotorott, lubickoltunk a vizben es elveztuk mindharman az eletet, mikozben a zuram, szegeny, dolgozott... :o( Innen estefele atmentunk hozzank, a Lozica Beachre, ahol ismet strandolas, fagyizas, naplemente nezes, fotok es hazamentunk vacsit kesziteni, amin mar a zuram is ott volt... (Ugy sajnalom a dragamat, hogy nem tud velunk bandazni a partokon... Sokszor eszembe is jut nap kozben, hogy szegeny para, csak melozik, mi meg elvezzuk az eletet es idonkent lelkiismeretfurdalasom is tamad...)
A szerdai kepeket itt lehet megnezni:
Csutortokon ugy gondoltuk, hogy elmegyunk egyet kirandulni a vizesesekhez a kozeli nemzeti parkba... Fuuu, hat az szuper volt!!! Igaz, hogy annyi volt az ember, mintha ugy kenyszeritettek volna oda oket, probaltunk is tippelni, hogy vajon hany ezren vagyunk ma itt, de inkabb feladtuk... Sok magyarral is osszefutottunk, ugyhogy ha mar nagyon kihoztak a sodrunkbol, akiktol lepni nem lehetett, mert egy orat kepesek voltak feltartani a sort es fenykepezkedni, akkor nagyon kellett vigyazni, mit szolunk be es milyen nyelven, nehogy valaki adjon egy sallert! :o) Itt ebedeltunk, ittunk egy kavet, majd leultunk mi is a parkba es arnyekos helyre, ahol vartuk, mig a Zoli kipancsolja magat a vizeses alatti furdohelyen, ahol szinten rengeteg ember volt es meg nekem sem igazan fulett ra a fogam, hogy belemenjek (bar kanikula, az volt!) :o) Innen aztan alig vartuk mar, hogy kierjunk es jojjon ertunk a busz, amely felvisz a parkolohoz... Egybol letamadtuk a hutotaskat, vedeltuk a vizet meg a sort es mar uton is voltunk a strand fele... :o) Ugy gondoltam, megallunk Brodarica Beachen, mert itt is nagyon klassz strand van es utolag nem is bizonyult rossz otletnek, ugyanis meg a kanuzast (vagy kajakozast - mert sosem tudom mi a kulonbseg e ketto kozt...) is kenytelen voltam kiprobalni... Zoli szulte az otletet, Zsuzsi elkiserte a kolcsonzohoz, hogy lezsirozza neki a temat, mert a Zoli nem biztos, hogy erteni fogja, aztan egyszer csak hallom, valaki kiabal nekem, raadasul nem a szarazfoldrol, hanem a vizbol!!! Nezem: hat ezek rapattantak mindketten a kenura!!! :o) Eveztek am szorgalmasan, mint a kis hangyak, csinaltam is roluk par kepet, aztan egyszer csak nezem, jonnek felem a partra a furdozokon atrontva ezerrel es beultettek engem, mert a Zsuzsi mar unta... :o) Es tok joooo volt!!! Nem nagyon akartam eloszor menni, de aztan ravettem magam, mert mondom: ezt meg ugysem probaltam, hat itt az alkalom! Zsuzsi mentomellenyet is athuztam magamra, majd egy kis idot eveztem a Zolival, mint ket komoly versenyzo! Kesobb aztan visszaeveztunk a kolcsonzos fiuhoz, en kiszalltam es mivel volt meg ido, Zolinak kertem egy egyszemelyest, hogy azzal folytassa a bulit, en meg visszausztam a Zsuzsihoz a partra, aki rohogott is am rajtam, micsoda hajotorottkent kozelitek, uszva, mint aki most menekult a sullyedu hajorol! :o) Este fel 7 korul indultunk innen haza, anyos halai mar vartak rank, egy kicsit az Agi is feljott lentrol a netre, meg ket szora... Ok is nagyon jol erzik magukat itt es tok aranyosak! Miniket ki sem lehet huzni a vizbol, annyira elvezi es meg valami gumi-vizikigyoja is van! Mondtuk nekik, hogy mi ma a homokos strandra megyunk delutan (es ma Rudi is jon, mert ma unnep van es nem kell dolgoznia...), ugyhogy ha az Aginak sikerul ravennie a parjat, akkor remelem veluk is osszefutunk ott! :o) Igaz, ez 80 km kb. tolunk es ok mar egyszer voltak ott, ugyhogy nem biztos, hogy meg egyszer vezetnenek ennyit, de azert remenykedjunk... :o)
Hat ennyi volna mara a kis beszamolonk, udv mindenkinek es kuldjetek gyogyito energiat a beteg fulekre!


2 comments:

Anonymous said...

Szia!
Ne haragudj, hogy ide irok, de nem talalom a neten az apartmanotokat. Van meg esetleg szabad hely harom fo reszere (plusz egy szorf :-) )
Tenyleg elnezest, es koszi ha valaszlsz!!

Moki & Rudi said...

Kedves TS! Szeptemberre van, augusztus vegeig mar sajnos nincs...