Friday 12 September 2008

Marika erkezese meg a kaposztak ultetese...

...Marika tegnapi utazasa eleg korulmenyesen indult, de vegul sikeresen vegzodott... Tortent ugyanis, hogy a repterre - fel ora kesessel - megerkeztunk Marikaert, de o sehol! A jarat melle ki volt irva, hogy DELAY, igy hat felmentem a teraszra nezni a fel- meg leszallo repcsiket (amig a zuram az autoban vart...), amig ide nem er Marikae... Aztan csorgott Rudi, hogy mi a palya, mondom: "DELAY" van oregem, varunk... Azt mondja: "Kerdezted mikor erkezik kb.?" Mondom: "Nem. Repcsiket nezegetek a teraszon..." Erre jol elkuldott megkerdezni a tutit, hiszen szeptember 11-en kesni egy olyan jarattal ami - ahogy utolag megtudtuk az informacios pultnal - sosem szokott kesni, enyhen szolva "gyanus"... Mondjuk igen, sajnos benne volt a pakliban, hogy ezen a napon tobb jarat is kesik egy-ket pihent agyu idiota "joindulatu" szorakozasa miatt, akik talan szivatjak is a jonepet, ami miatt nehany gep biztos kesik... Na mindegy. Megtudtuk, hogy fel 3 helyett fel 6-kor er ide kb., igy hat hazamentunk, hisz van a vilagon vagy 50 idos ember, aki aznapra varta a nyugdijat, es a zuram feladatkorenek resze teljesiteni ezen kivansagukat... (Nem. Nem o a Nagy Varazslo, csak egy ecceru postas...) Ugyhogy Marika nelkul hazajottunk es komolyan kezdtem aggodni, mert neki ugyan megvolt a szamom (amin nem hivott...) , nekem viszont semmifele elerhetosege nem volt meg, amin en tudom esetleg ot felhivni... Igy aztan maradt a varakozo allaspont: vartam hatha jelentkezik a Marika, s vartam Rudimat is, hogy vegezzen a munkaval es mehessunk ujra a repterre... Emberem olyan fel 7-7 kozott vegzett, de elotte telefonalt, hogy: "Na?" Mondom: "Nista!" Aztan mielott hazaert volna vegre Marika is telefonalt, hogy itt van nalunk a kikotoben! :o) Pillanatra adasszunet keletkezett a zagyamban, mert nem egeszen ertettem, hogy mi merre hany meter, aztan rajottem, hogy nem almodom am, es Marika valoban a kikotobol telefonalt, mert eljott a repterrol taxival... Feltalalta Magat! :o) Meg jo, hogy en nem maradtam ott, mert eloszor az jutott eszembe, hogy menjen csak api dogozni, en raerek a repteren ucsorogni es varom mig megjon, mert lehet elhuzott volna ugy az orrom elott, hogy aztan vegul ertem kell kulon jonnie a Rudinak megeccer! :o) Vegul is minden jol vegzodott, allitolag 4 ora kesessel ment a jarat, Marika sem tudja miert, nem is fontos, lenyeg, hogy faradtan ugyan, de vegul megerkezett, ugyhogy en is lenyugodtam estere, de alunni azt megint nem birtam 11 kiba..ott, qrva szunyog miatt!!! Mar hajnalodott, amikor befejeztek a zummogest a fulembe, mert addigra talaltam meg es csapkodtam le az osszeset!!! 5 db ilyen verszivo dog fel 4-kor pont a parnam felett a falon szep sorjaban sorakoztak, mint akik varjak a barpultnal a csapolt sort es en vagyok a sor-automata! :o) A qrva eletbe!!! Szoval aludni nem sikerult, de felkelni igen... Mondjuk aludtam volna en delig is, ha mar reggel 6-tol ilyen jol belejottem, de tudtam, hogy Marika var es szeretnem, ha ebben a par napban amit itt tolt minel tobbet lasson! (Ugyanis vasarnap mar megy vissza Petsre, hetfon meg mar haza, Canadaba...)
Igy eloszor lementem erte az udvarra, ahol mar ki tudja miota ujsagot olvasott (azt mondja, o koran kelo...) :o), aztan feljottunk egy kavera, majd lementunk a partra... Elegge be volt ma borulva az eg, meg eso is csoporgott kicsit, de azert furodtunk egy nagyot! Aztan hazajottunk ebedelni, majd sport cipot vettem es megmasztuk a kozeli kiserdon at a dombot es elveztuk a dombteton a fantorpikus kilatast es friss tengeri levegot! Mindekozben persze erosen ismerkedtunk, szunet nelkul beszelgettunk... :o) Utana lesetaltunk a korzora, ahol fagyiztunk egyet, majd hazajottunk, de Marika visszament egybol a kozeli kis obolbe furdeni, en meg felraktam a vizet a tesztanak, mert ember vegzett es jott haza ehesen... Delutan mostam es vasaltam (jeee! micsoda ujdonsagokat irok, mi?) :o), a dragam meg a zanyukajaval egyetemben szepen elokeszitettek a kertnek azt a reszet, ahol nyaron a paradicsom volt. Rudi felasta, kikapalta a lyukakat, szort belejuk tragyat, mammer meglocsolta vizzel, majd ultetgettek be szep sorjaban a kaposztakat, hogy legyen telire vitaminunk... :o) A munka fazisait nehany foto erejeig dokumentaltam. Kizarolagos kivitelezo: "Mammer es Fia Kft", mig en csupan fentrol, az ablakbol paparazziztam oket es ketszer lehajitottam egy-egy uveg asvanyvizet a szomjazo melosoknak...
Marikatol kaptam angol nyelvu ujsagot (lehet gyakorolni...), angolul egy ausztral vadvilagos konyvet (kosziiii!!!) :o), egy Zwack Unicumot (ami csak elmeletileg a Rudie, de gyakorlatilag o "sajnos" nem alkoholizal, ugyhogy aprankent elkortyolgatom en...) es egy Vancouveres (Canada) hutomagnest, ami tok cuki es arra buzditott igy hirtelen felindulasbol, hogy ezentul elkezdjek hutomagneseket gyujteni mindenhonnan, ahol jarok (es ahol csak szeretnek jarni, de van olyan kedves baratnom, aki esetleg kuld, ha szepen megkerem ra...) :o)
Az ajcsikat mellekelt kepen megmutatom...
Asszem mara ennyi, most lemegyek a taroloba es kiasom az utazotaskakat egy kis szelloztetesi manoverre, ugyanis nemsokara utazuuuuunk!!! Mar alig varjuk!!! Na paaaa!!! ♥
Kaposztas kepek itt: http://picasaweb.google.hu/MokiRudi/KaposztaCsinalasMammerEsFiaKftJovoltabol#

No comments: