Wednesday 3 September 2008

Nagymosas es szatelites kovetes...

...Nem azert, hogy dicsekedjek, de en mar vagy 4 napja csak mosok, teregetek es vasalok... :o) Na jo, azert a mai napra ez nem teljesen igaz, mert fel napig irtam levelet egy baratnomnek, akitol ma jott level a maganpostasom taskaja melyebol, ugyhogy azonnal neki is ultem valaszolni, mert ezek a maganpostasok nem mindig megbizhatoak es meg az is lehet, hogy mar tobb hete cipeli a taskajaban es csak ma jutott eszebe, hogy nem adta oda... Igy en azonnal nekiultem ketto darab A4-es lappal, hogy valaszolok es ido kozbent kellett hoznom meg 3 db ugyanilyet es mindet teleirtam! Mentsegemre szolgaljon, hogy a mosogep kozben jart!!! Sot! Nagyuzemi mosasban vagyok mar ugy erzem, hogy lassan egy honapja es mikor ma megorultem, hogy meg egy adag "erzekeny" fekete es vege, eszembe jutott, hogy meg rengeteg ruha van egy nagy dobozban, amiben a legkondinak a kulteri egysege volt csomagolva, amikor hoztak... :o( Ugyhogy ez meg legalabb 3 egesz napot jelent mosasilag, a vasalasrol nem is beszleve...
Delutan macskaztam egy kicsit es csinaltam "Musti" cicarol egy minivideot Age Agicajanak, aki szeretetszalakkal kotodik a cicankhoz es akinek megigertem, hogy vigyazok ra nagyon es idonkent kuldok majd rola kepet... Hat ma eszembe jutott, hogy videot is tudok kuldeni, ugyhogy ma is okozok neki egy kis oromot! :o)
Anyosek reggel voltak a varosban... Mammer volt az ex-munkahelyen is, ugyhogy tegnap egy kicsit kozbenjartam, hogy jol nezzen ki es depilalas utan kilakkoztam a labkormeit is! Ilyen jo meny vagyok en am!!! :o))) Cserebe amikor hazajottek hoztak nekunk szolot a piacrol! Mar nagyon ki voltam ehezve valami finom gyumolcsre, otthon csak egy mangonk van, de azt valami ebedhez fogom szerintem hozzacsapni, mert keves kettonknek, a zuram elol meg nem akarom egyedul befalni... :o) Azert ilyen diszno meg nem vagyok! :o)
Rudi megint gyengelkedik, pedig nem is o a mosono... :o( Remelem szombatra jobban lesz, foleg ha a lanyoknak is jo a szombat, mert probalok epp szervezni egy kis "magyar feleseg-dalmat ferj"-es osszeroffenest, ezuttal nalunk... Majd meglatjuk osszejon-e...
Emberek, meg valami! Tudom, hogy mindenkit a joszandek vezerel, de en senkinek nem akarok a baratja lenni!!! :o) Legalabbis nem a Hi5-on, mert ujabban szinte minden nap erkezik egy-egy baratkero es felkeres, hogy csatlakozzam a Hi5-hoz... De en nem akarok, na! :o( Ugye nincs hari??? Komolyan nem all szandekomban mar tobb ilyen helyre csatlakozni, mert lassan ugy erzem, hogy sehova nem tudok elbujni, mert tele van velem a vilaghalo!!! :o( Marpedig en egy lusta pok vagyok es ennyi helyre mar nem, szonem be magam... Ki tudja mi lesz ennek az egesznek a vege... Lehet, hogy most onkent adjuk le adatainkat az iwiw-nek meg a tobbi ilyen faxa oldalnak, de mi lesz ha egy nap szatelittel fogjak kovetni minden lepesunket??? Bar en mar olyba kitartam eletunk nagykonyvet, hogy csak az nem ismer, aki nem akar... :o) Ajjaj... Vajon jo ez igy??? Most komoly dilemmaba estem, ugyhogy megyek is gondolkodni...

2 comments:

Age said...

Várjuk a videót, és biztos hogy nagyon fog a mini Age örülni az újabb jelnek Mustiról.
Édes ez a gyerek, és a férjemmel azt latolgatuk, meddig fog még nála tartani ez a
cica imádat. Igértem neki ha nyerünk a lottón, veszünk egy kertes családi házat, és
megyünk és megvesszük tőled a Mustit. Úgyhogy gondolozz az áron. Jó lesz Euróban:)

Én is rengeteg Hi5 meghívót kapok, és már nekem is az agyamra megy. Törlöm is őket
rendületlenül.
A zuram szokott ilyen számítógépes újságokat olvasgatni, és szokott mesélni arról
hogy pl. milyen új vírusok vannak, vagy pl. hogy milyen visszaélések vannak az
iwiw- vel. Nem tart teljesen 100-asnak hogy én is ennyire kinyitottam magam a hálón,
de már beletörődött. Gondolom én is addig csinálom még bele nem botlok valami nagyon
undorítóba.

Szóval Móni, még mindig szeretünk, és nagy szeretettel gondolunk Rátok.
Rudinak jobbulást, és valahogy űzd ki belőle a gyengélkedést.
puszage

Age said...

latolgatuk=>latolgatjuk