Thursday 4 September 2008

Haladunk, haladunk...

...A Nagyon Nagy Nagymosas Project ma is tart meg! Jo hir viszont, hogy most megy az utolso adag es olyan faxa szel van ma, hogy megint tok jol szaradnak a cuccok! (Per pillanat ez a legnagyobb oromom!) :o) Mire lejar egy adag mosas, mar meg is szaradt az elozo es igy tovabb... Rossz hir ebben az egeszben, hogy a kisszoba tele van vasalni valoval es ehhez pillanatnyilag nincs tul eros ihletem... Delutan inkabb a haloszobankat kezdtem el takaritani, szemetet szortiroztam es levezeteskent a Beszelgetesek Istennel elso kotetet kezdtem el elolrol olvasni az egyik baratnom tegnapi levelenek hatasara, ugyhogy ugy dontottem felfrissitem a memoriamat ebbol a konyvbol, hogy majd atbeszelgethessuk, hogy velul is mi az ami ekkora hatassal volt ra... Na de nem reszletezem...
Rudi meg mindig sz..ul van, de most mar en is! Hurra!!!
Tegnap este a "Telefonfulke" c. film utan alig birtam elaludni (nem, nem a film hatasara!)Szedultem, vibralt a szemem (csukva is!) es mar azt hittem menten elajulok! Egyszer fel is akartam ebreszteni a zuramat, hogy csinaljon valamit, mert meghalok, aztan eszembe jutott, hogy: Istenem, a betegkartyam meg mindig a volt-munkahelyemen van (a konyvelonel), mert kellett neki, hogy lemondja a TB fizetesemet, ugyhogy mivel most ugysincs felesleges zsozsonk ugyeletes dokinak perkalni a kozbenjarasert - kartya hijan -, igy inkabb imadkoztam, hogy jobban legyek es valahogy elaludtam... Jo modszer volt mindenesetre es ajanlom masnak is mielott koltsegekbe bocsatkozna! Pozitiv gondolkodas, egy kis szivbol jovo imadsaggal fuszerezve es minden rendbe jon... Fo a hit! ♥
...Mosasra visszaterve: a konyhaban vegre egyetlen nagy fekete kukas zsak sincs mar! Mindet ruhat kimostam vegre, ugyhogy mire megjovunk otthonrol (Hungariabol...) neki is lehet allni a konyha megepitesenek vegre... A szomszed apartman egyik szobaja pedig oblito illatban uszik, az agyon mindenhol kivasalt, friss, tiszta ruhaink sorakoznak, ugyhogy orom nezni (es szaglaszni!) :o)
Az aprilisban szuletett kisfiu cica (akinek a lanytesojat valaki lenyulta...) ma 5 honapos! Ennek oromere (es mert Agikanak megigertem...) minden nap fenn lehet nalunk egy kicsit... Ma dleutan pl. a teraszon allo aloe veramnak a cserepebe gondolt pisilni es meg is tette... :o) Okos cica... Nem a sarokba, nem az ajtok moge, hanem szepen bele a viragfoldbe... Ahogy kell! A pillanatot meg is orokitettem, csak a macskafej maradt le a keprol, de eskuszom, hogy ez macska!!!
Voltam ma vegre kiscicakat is dogonyozni es orommel allapitottam meg, hogy mind a negy "jo husban van"! :o) Tok cukik, csak a szemuk kisse ossze van tapadva es en nem vagyok biztos benne, hogy vajon azert, mert meg nem nyilott ki nekik vagy mar szembetegseget kaptak igy egybol, mert nehany cicanak van (akikkel ok meg nem is erintkeznek...), az anyjuknak viszont kutya baja, ugyhogy nem tom, na. Majd meglatjuk... Ha 2-3 nap mulva nem nyitnak, akkor kamillazunk!
Bucsuzoul itt van par kep: 1) aloe vera - a legjobb toalett!, 2) testveri szeretet, 3) A tesoim neveben is szolok: Istenem! Adj meg enni, mert ehen haluk! Amen!

2 comments:

Anonymous said...

wow, very special, i like it.

Age said...

Cukik a cicák, főleg az ami dugdossa a fejét az aloe mögé.
Jó hétvégét, és millió puszika