Friday 5 September 2008

Nutellas palacsinta, juppiiii!!!

..."Ismet megnyertem a lehetoseget, hogy Nutis palacsintat suthetek!" - gondoltam, amint meglattam, hogy egy kisebb uveg Nutella lapul a postas taskajanak aljan... (Tegnap friss hazi tojast hozott, ugyhogy ezt a merenyletet ugy nez ki mar korabban elkezdte tervezni ellenem...) :o) Nem azert "merenylet", mert en utalom a Nutellas palacsintat, hanem azert, mert olyan paras es fulledt meleg ido van (holnapra es holnaputanra 35-37 fok is lehet!!!), hogy ilyenkor egy orat acsorogni a forro lap mellett es sutni egy iskolara valo palacsintat (mert valahogy sosem sikerul kevesebb...), na az a MERENYLET!!! :o( De hat ha mar a zuram keri es szepen raadasul, akkor nem mondhatok nemet... Nem igaz? Ugyhogy tuleltem azt a sutest is valahogy, de egy feltetelt megszabtam: este! Amikor mar huvosebb lesz kint! Nem azonnal! ...Es igy is lett... Most van este, most majszoljuk a palacsintakat, de a huvos valahogy elmaradt ma (???), meg mindig nagyon melegunk van es mar haromszor zuhanyoztunk delutan (fejenkent) es nagyon ugy erzem, hogy mindjart magamra nyitom a hideg vizet meg egyszer!
(Hiszen: 3 a magyar igazsag es egy a raadas! :o))

1 comment:

Age said...

Nutellás palacsintába rakjál karikára vágott érett!! banánt. Na ha még ettél finomat!!! Aztán mondd meg hogy ízlett.