Wednesday 8 October 2008

Ki koran kel...

...jut ideje sok mindenre! :o)
Fel 7-kor keltem... Egyre jobb vagyok, mi? :o)
Foztem egy termosznyi (nagy termosz!) kakukkfu teat, majd "megmezeztem" azt, lezuhanyoztam, elfustoltem egy cseresznye viragos fustolot, megneztem az elektronikus postaladamat, amiben kozoltek, hogy hamarosan megerkeznek a Bookline-os ezoterikus konyvek (in English), amiket meg otthon rendeltem, csak kicsit elkestem veluk... Aztan: megetettem a macskakat, leszedtem a megszaradt ruhakat, elokeszitettem a vasalni valot, rajottem, hogy nincs itthon kenyer, de peksegbe nem mentem, mert ma SZUNNAP van mindenhol, ugyanis ma van itt nalunk a Fuggetlenseg Napja! :o) 1991-ben oktober 8-an mondtak ki a "nagyok", hogy igenis kulon orszag vagyunk es tudunk magunkra vigyazni egyedul is, nem kell ide Jugoszlavia! (Irom mindezt erosen hazafias tobbes szam, elso szemelyben, figyelembe veve, hogy ket allampolgarsagom van es hat ezzel felelosseget is vettem a nyakamba, vagy mi...) Rudi meg alszik... Hetfon ugyan bement a postara, nem birta ki, hogy ne lassa viszont szeretett kollegait, kedvenc fonoket, akirol mar lehet irtam is, hogy jo fej es sosem szol ra, hogy minden nap 2 oraval kesobb megy be (komolyan!) :o) es meg Metallica CD-ket is ir nekunk!!! :o) Fonok hazakuldte azzal, hogy mivel szerdan ugysem dolgoznak, mert unnep van, hat akkor inkabb maradjon meg 3 napot otthon es csutortokon jojjon... Igy is tett... Holnap megy dolgozni, ma meg be kellene mar ultetnunk valahova a kertbe azt a mentat, amit a Gyorgyi asott ki nekunk a kiskertjeben, hogy mindig friss mentateat ihassunk itt is... No meg van egy zacskonyi "dughagyma" (tenyleg igy nevezik vagy ez csak szleng???) a papatol, ugyhogy azt is be kellene dugdosni a foldbe, ha talalunk meg beultetetelen helyet a haz korul... Egesz jol allunk most bio zoldsegileg!!! Lesz sajat karfiol, fejes kaposzta, kelkaposzta, mangolt, "bob" (ezt nem tudom magyarul, de nem bab, az biztos, mert olyan nagy szemu lencse fele, ami huvelyes, mint a cukorborso, sokaig oriasi cukorborso kinezete van, de ha kivesszuk nem annyira zold es nem is olyan golyo, hanem nagyobb, lapos es vilagosabb kremszinu... Na akkor most ezt talaljatok ki, amig egyszer le nem fotozom mutatoba! :o)), aztan lesz meg hagyma is meg a gyumolcsok kozul citrom meg mandarin... Ha mar itt sorolom, hogy milyen jo elet van felesleges penzkidobas nelkul, akkor helyen valo megemliteni, hogy apuka tegnap 8 kilo hallal tert haza a halaszatbol, ami szerintunk a rekord! :o) Gyonyoru szep napsuteses ido volt, tukorsima tenger, sehol egy szello es apos jol ki is hasznalta eme termeszeti adottsagokat... :o) Mi meg nem mentunk sehova... :o( Tudom, irtam, hogy megyunk, de aztan osszevesztunk (betegek vagyunk es ilyenkor hisztisek is, de "en vetkem", mert en kezdtem es "kihuztam a rovidebbet"...) :o( Szoval akartunk menni setalni valahova a partra, be a varosba venni nehany dolgot es elhasznalni meg egy DM-es kupont, mert csak ev vegeig ervenyes es azert az hamar itt van es van meg par bematricazott konyvecske es a -15% az megiscsak jol jon, mert sokszor sok minden ingyeee jon ki igy... No de nem mentunk... Majd inkabb szombaton... Akkor hozunk valami lecet is ami az eloter meg a szobak nyilasa koze kerul, hogy a padlo meg az eloter jarolapjat elvalassza... Maskulonben jol vagyunk... Vagyis betegen, de azert aranylag jol... Akartunk otthon termoszt venni, mert lattuk a Davornal horgaszas kozben, hogy nekik van es milyen jo dolog, erre hazajottunk es pakolom be a nagymamam savanyuuborkait es latom, hogy van nekunk!!! Sot! Vadi uj, mert meg a matricajat sem mostam le, de 100%, hogy a mienk, mert ahogy meglattam beugrott, hogy egyszer vettuk regebben, amikor szinten valakinel lattuk, hogy van neki es nagyon jo dolognak tartottuk... :o) Vegre nem kell szazszor fozocskeznem nathasan, ha meleg teat akarunk inni, hanem szepen benyomunk ket termosznyit egy nap es jol elvagyunk vele... Kozben sokat pihenunk is, ugyebar... Rudi beuzemelte a videojat, ami jo regen uzemelt mar, de az kellett most, mert hetfon delutan kigondoltam, hogy nezzunk filmeket!!! Apukajatol egy szatyornyi videokazettaval jott le a zuram es mondta, hogy valasszak... Mondom neki, inkabb o valasszon, mert ugye mi nok, sokkal kompromisszumkeszebbek vagyunk, de ha en valasztok (pl. a Titanicot vagy a Ghost-ot...) akkor o nem biztos, hogy nezni fogja, elobb-utobb elalszik... Na de azert alljon meg a menet, velem sem lehet am mindent megtenni, foleg azt nem, hogy PREDATOR 1., 2.-t kelljen neznem, igy kiegyeztunk a "Braveheart"-ban ("Bator sziv" lenne szabadforditasban...) Mel Gibson, mint William Wallace, aki vedi Skociat, a hazajat az Angoloktol, felbuzditja a parasztokat es harcolnak ezerrel a szabadsagukert... Na de nezzetek meg inkabb, nem meselem el! Jo film!
Hivtak tegnap a Rudit, hogy nem lesz most vegetarianus fozotanfolyam, hanem csak oktober 29-en (ha jol emlekszem...) es ha komolyan reszt kivanunk venni, akkor szoljunk vissza es majd kell hagyni egy kis eloleget, hogy el is higgyek, hogy tenyleg jovunk! :o) Valahogy hihhhhhetetlen nekik, hogy a zuram fozni akar es en is erdekelt vagyok a temaban??? Oriasi bizalomra vall ez a lepes a himnemuek irant... :o)
Na most megyek, mert el is kellene kezdenem azt a vasalast, ha mar szepen elokeszitettem reggel... Hmmm... Meg 9 ora sincs es mar mennyi mindent csinaltam... Jo vagyok... Nagyon... Bravo! :o)

No comments: