Tuesday 21 October 2008

Tegnaprol...

Na, ma igerem, hogy senkinek nem kell elszornyedni a bejegyzes hosszat latvan, ugyanis rovid leszek! :o) Csak a rend kedveert irok, mert nem lenne szep kihagyni a zapukam szuletesnapjat! :o) Igen, tegnap lett 54 eves az apu es reggel egybol hivtam is, hogy gratulaljak neki legalabb telefonon... Hallottam, hogy a csaladdal, rokonokkal mar vasarnap megultek es volt tortaja is, amibol nem is jutott neki!!! :o))) Hat igy jar, aki nem tolakszik! No nem baj, azt mondja, evett a sok masik sutibol, amit a babo csinalt... :o) Allitolag meg is lett orokitve az a torta, ugyhogy kivancsian varom a kepet! (Csaladom! Ez celzas!) :o)
Mi is unnepeltunk tegnap, illetve anyos unnepelte egy kozos ebeddel a hazassagi evfordulonkat, mert szerdan nem lesznek itthon (de mi sem...) de vegul is beavattak, hiszen megiscsak rolunk szol az a holnapi nap... Valahogy nem igazan ertettem eleinte, hogy most mi is van??? En eleve nem terveztem a mi hazassagi evfordulonkat veluk unnepelni, ugy gondolom, hogy ez maganugy, maganunnep, ami csak a hazasokra tartozik es azon a napon egyutt tervezunk lenni kettesben egesz nap es meg szabadnapot is vesz ki a zuram (na ehhez mit szoltok?), de anyos maskepp latta... Nem haragszom ra ez miatt, vegul is nem engem eroltetett, hogy szervezzek valamit en es hivjam meg oket, hanem szepen szoltak reggel, hogy ha telefonal a zuram, hogy mikor vegez, szoljak es ugy fogja elkezdeni a halakat grillezni, hogy frissen legyenek keszen mire megjon es mindnyajan egyutt ebedelunk es meg ajandekot is kapunk!!! :o) Hat jo, ha mar egyszer igy szeretne, hadd oruljon... Az ebed egesz jol sikerult, mindenki normalis volt, jo volt a hangulat... Ugy tunik, csak egy kicsit kellett allitanom a sajat tureshatar-mutatomon a tolerancia fele es maris kevesbe zavarnak ilyen-olyan dolgok... Ebed utan aztan elougrott az ajandekunk! Rudi kek meg menta zold szinu torolkozoket kapott, en meg csupa rozsaszint! Egy-egy nagyot, meg 2-2 kis arctorlot! Szep ajandek! Anyosnak ezuttal sikerult! :o)
Az ido fantasztikus, tegnap orakhosszat napoztam ujjatlan poloban es rovidnaciban a teraszon olvasgatva! Asszem tele vagyok mar D Vitaminnal! Imadom a napocskat es nagyon orulok, hogy olyan helyen elhetek, ahol majdnem egesz evben sut! :o) Tortent tegnap egy csoda is! Reggel valami kesztetest ereztem, hogy elovegyem a 2012-es evvel kapcsolatos konyveket... 2-3 ilyenem van, mindet elokerestem es atlapozgattam, illetve elolvasgattam beloluk azokat a reszeket, amiket regebben alahuzgaltam... Erre delutan mondogattam belole dolgokat a Rudinak, aki kozben nem is ram figyelt (neha nagyon "nyomulok" o viszont faradt es a vegen en szoktam megsertodni, hogy nem is figyel en meg neki dumalok! :o)) hanem a teletextet nezte, hogy mi lesz a TV-ben este erre egyszer csak felbeszakit es megszolal: 18.35, HTV2, A tudas hataran c. musorban mai tema: 2012 es a mayak kalendariuma!!! Azt hittem elajulok!!! Ez valosagos csoda!!! Nem tudtam, hogy ma ez lesz a TV-ben, es mindenaron kenyszert ereztem, hogy ezt a temat atragjam ujra es odafigyeljek alaposan, hogy vegul is mi most a tennivalonk ebben afelkeszulesi periodusban erre tessek! PONT EZ lesz a TV-ben is! :o) Es meg mondja meg valaki, hogy nincs egy felsobb ero, aki iranyit minket!!!
Most befejezem, de igerem, egy nap, ha osszeszedem minden eromet es szurkeallomanyombol sikerult olyan igazi jo kis beirast produkalnom, akkor meselek Nektek 2012-rol, mert bizonyara vannak koztetek, akiket most hirtelen elkezdett erdekelni a tema, de azt sem tudja mirol makogok itt... Szoval hamarosan jelentkezem es jo alaposan atragjuk a temat, addig is akinek van hozza kedve es ideje, ajanlanaek nehany konyvet:
Szabo Judit: 2012 - a felemelkedes utja
Kryon: Az utolso idok
2012 - A Fold felemelkedese az otodik dimenzioba
Az egyseg hivasa (Az ember es a Fold spiritualis atalakulasa)
Udvozlet es szeressetek egymast! ♥

No comments: