Wednesday 26 November 2008

Ennyi volt...

Photobucket

Kedves Barataink... Azt mondjak, hogy a "madarak csiripelik" a jo hireket, de kik csiripelik a rosszakat??? Komolyan kerdezem! Hat nem tudjatok?! AZ EMBEREK! Hat persze! Ki mas? Olyan "klassz" dolog a pletyka es milyen erdekes! Nincs is annal jobb, mint masok eletevel foglalkozni, foleg a hiressegekrol olyan jo hallani a jo kis pletyiket! Talan igaz, hogy Madonna es Guy Richie valnak, talan nem... Ki tudja? Csak ok! Es a vilag is megtudhatja, ha megkerdezik oket es megerositik ebbeli szandekukat... Na de, hogy MI IS valunk, arrol en csak tegnap szereztem tudomast, miutan a zuram hazajott a munkabol... Egeszen precizen: nem is valunk, hanem "kirugott a ferjem!" Legalabbis egyesek allitasa szerint! Mondjuk reszemrol a megtiszteltetes, de en ennek semmi jelet nem taapsztaltam ezidaig... Szol valaki, ha itt az ido eszrevennem, hogy ki lettem rugva?
Na, de mielott bepanikolnatok sokan, nem valunk! Ezt elorebocsatom igy an bloc, de azert a koritest is a tanyerotokra tennem, ha mar kimertem ezt a kajat! (Tenyleg kaja, hiszen van aki ebbol el, hogy pletykakat szovoget es masok eletevel tobbet foglalkozik, mint a sajatjaval!)
Tegnap hazajott a zuram es meseli, hogy egy ember (bacsika) tegnap fejehez szegezte a kerdest, amire abszolut nem szamitott: "Postaskam! Ugye a te asszonyod jott Magyarorszagrol?" - mindezt egy csupan kornyezo faluban elo 70 ev koruli pacak kerdezi, nem is egy pletykas venasszony a szomszedhazbol!!! Ezt figyeljetek! Amikor a dragam megerositette, hogy igen, az o felesege a magyar, "aszonygyaja" bacsi: "Tenyleg kirugtad? Azt mondjak..." Hoppaaaaaaa!!! :o))) Rudim azt se tudta hirtelen, hogy kopjon vagy nyeljen, de vegul kinyogte hasat fogva a rohogestol, hogy "Dehogy rugtam ki!" , na de a jelek szerint nem volt tul meggyozo, mert a bacsi csak mondta tovabb a magaet: "Nem baj fiam! Nem kell eztszegyelni! Semmi rossz nincs abban! En is kicserelnem az asszonyt, ha fiatalabb volnek, nem is egyszer!" Aztan ugy bucsuztak el (mivel Rudikam feladta a harcot, belatta, hogy nem erdemes...), hogy a bacsi meg utana szolt, hogy: "A szepek adjanak, a csunyak megkinaljanak!" Nem kell megmagyaraznom, hogy mirol van szo, igaz? :o) Hat keremszepen: aki bujt, aki nem, komolyan aggodom... Hogy ezek az oreg, 70 eves emberkek, akik itt boldogitjak mindennapjainkat a kornyeken, miert nem a sok okossagot es bolcsesseget adjak tovabb es tanitanak az elet dolgaira ugy, ahogy azt - szerintem - kellene, azt sosem fogjuk megtudni... A lenyeg, hogy nem valunk el! Eszunk agaban sincs es megcsak ki sem lettem rugva! :o) Nincs ra ok, hala Istennek!
...Azert be kell vallanom, hogy talan a tudatalattim azert megremult egy kicsit es ugy alakitotta gondolataimat es otleteimet ma reggel, hogy majdnem a teljes delelott takaritassal es vasalassal telt, s mindezt kesobb alapos szortelenites, arcpakolas, hajmosas- es ezutobbi beszaritasa, majd habkent a tortan: sminkeles kovetett!!! "Beparaztam?!" - kerdezne a tesom a maga szokincsevel, es erre lehet hogy valoban az abszolut igaz valasz az volna, hogy "Be am!" :o) Ki tudja mit hoz a jovo, ha ezek az oreg joakarok rossz utra teritik szegeny postasukat... Meg a vegen ugy meggyozik, hogy eccercsak tenyleg elkezd ketszer csengetni!!! Ugyhogy jobb, ha formaban tartom magam es puccos tisztasagban a lakast!!! Eljen a demokracia!!!
...S amig el a demokracia, addig mi vagyunk a helyi sztarok, akikrol a helyi lapok pletykarovatai irnak! Mi vagyunk a delvideki Madonna es Guy Richie! :o)

2 comments:

Reni said...

Az öregek már csak ilyenek.Amikor én férjhez mentem kérdezték na...talán terhes vagyok? mert a faluban szinte mindenki úgy ment férjhez...mondtam nem előbb lakás,kocsi, aztán gyerek.Amikor elköltöztünk a saját lakásba rögtön kérdezték anyut,hogy na terhes már a lány? anyu mondta ...nem, aztán amikor az első saját kocsink bajárt az udvarba én még csak a kaput csuktam be de már jött a szomszédasszony hogy na akkor most már terhes vagy?Mondtam nem,de ő lesz az első akinek szólók!
Na szóval...ne foglalkozz velük...magaddal meg csak foglalkozz nyugodtan az neked is jólesik nem csak Rudi fog örülni neki!♥

Age said...

Az öreg trotyik így szórakoztatják magukat, hogy ha már nem hullámzik a víz körülöttük, akkor nagyokat csapkodnak a kezükkel és így keltenek hullámokat. Szörnyű a kombinációs képességük, és inkább az ilyenek a holdra mint a földre valók. Úgyhogy a holdra szállítandó személyek száma +1 fővel gyarapodott, mondd neki hogy vigyen magával pulcsit, meg kaját. :)