Friday 21 November 2008

Legyunk optimistak? - Akkor "jobban" vagyunk! :o(


...Ujra van net. Reggel nem volt. Aggodtam. Most viszont van, es ez yo!
Rudi allapotanak gorbeje enyhen felfele ivel (kopp-kopp), de meg nem mondhato jonak... :o( Tegnap a propolisz sem mutatta ki annyira a jotekony hatasat, mert estere a hoemelkedes lazza fokozodott, ami ugyan nem ment 38 fole, de ala sem... :o( Ugyhogy vartuk a reggelt... Kozben sok egyeb kellemetlen kisero tunet is mutatkozott (ezeket most nem reszleteznem...), ugyhogy mar este eldolt, hogy a szombati talalkabol Renieknel reszunkrol sajnos nem lesz semmi... Ma reggel dragam elment az orvoshoz is es kiiratta magat tappenzre, en meg ez ido alatt osszeolvastam minden okos gyogynovenyes konyvembol, hogy mit adhatnek neki inni meg enni, es az egyik ovatlan pillanatban olyasmivel szembesultem, amitol eros kesztetest ereztem, hogy a sajat fejem fole kopjek es alaalljak! :o( Ennek oka, hogy tegnap egesz nap bodzateaval itattam ezt a szegenyt, o meg itta remenykedve, hogy ez segit, ettol jobban lesz, mire ma olvasom, hogy a bodza: hashajto! Neki meg epp az ellenkezo hatast kellett volna valamivel kihozni! Nagyon bantott a lelkiismeret, hirtelen azt se tudtam, szoljak-e neki rola, ha hazajon vagy inkabb hallgassak... Vegul elmondtam... Igy konnyebb... Fajdalomdijkent pedig azonnal foztem is egy termosznyi malnalevel teat, mert ez mar 100%, hogy hasmenes elleni szer!!! Remelem estere mar jobban lesz sokkal... :o( A varoteremben volt, amikor felhivtam, hogy vegyen - ezuttal feher - kenyeret, ugyanis Anita mondta reggel, hogy most nem jo a magos kenyer, hanem pont feher kenyer kell es sos krumpli zsiradek nelkul meg sok-sok leves... Szegenykemnek ott meg a feje is megfajdult a nagy varakozasban... A zorvostol semmi komolyat nem kapott, csak egy belflorat helyrepasszinto kapszulat irt fel (lactobacillus acidophillus-sal), ugyhogy most ezt is issza szorgalmasan par napig... Ebedre foztem egy vegyes zoldseglevest: repa, krumpli, karalabe, karfiol osszetevokkel es csak sot, majorannat, kakukkfuvet es rozmaringot tettem bele fuszerezeskent, mert ez utobbi 3-rol is azt olvastam, hogy hasmenes ellen nagyon jo hatassal vannak! A szobaban meg szinten a hasmenes rovatbol neztem ki illoolajat parologtatni... (Citrom olaj)
...Elottunk a hetvege, de se jarolapozas, se tarsasagi osszejovetel nem lesz...
Itthon leszunk s gyogyulgatunk! Nacceru...
Komoly megerzesem ezuttal azt sugja, hogy a kovetkezo 2-3 napban, ami a zuram szemszogebol latszik majd, az valoszinuleg a 3. illusztralt kep hatarain belul esik, valahogy akeppen, ahogy a kepen is latszik, minden egyeb fejkapkodos, teafozogetos, kajacsinalos feladatot pedig en nyertem! Hurra...
Emberek: empatia es gyogyito energia - rendel!

No comments: