Wednesday 21 January 2009

Ritka madar...

...lettem errefele, es mar nem is irok olyan reszletesen minden esemenyrol, ami az eletunkben tortenik, de talan ez igy a jo... :o) 2009-es valtoztatas. Uj ev - uj elhatarozasok!
...Koran kelo lettem!!! Hetfo ota reggel 6.30-kor csorog az oram es 7-kor kelek!), jovo hettol 6-kor tervezek kelni, utana meg 5-kor (de ha elerem az 5 orasi idoszakot, akkor nyilvan mar nem 4.30-kor fogom szetcsorgetni az agyam, hanem max. 10 perccel 5 elott...) :o) Ezek a tervek! Ugyanis rajottem, hogy kell nekem reggel az a nehany privat ora, ami alatt olyasmiket csinalok, amiket akarok (pl. minden reggel seta a tengerparton, vagyis a sziget koruli osvenyen at...) , leveliras, levelek elektronikus megvalaszolasa, olvasas, teazas... (Teazas hetfon es penteken anyossal is, ami eredetileg minden reggel esedekes volt, de egy het utan kertem a mammert, hogy inkabb legyen csak ketszer, mert temank nem sok van, azt meg igazan nem birjak tulzott mertekben az idegeim, hogy ulunk egymassal szemben es nema csendben TEAZUNK, mert tea-time van... (Illetve o kavezik, en teazok...) :o) Mondtam neki, hogy a hetfot meg a penteket konnyu megjegyezni es 9.15 pontban, nem elobb-nem kesobb, hanem ekkor, es mire jovok forrjon a viz, mert amig azt kivarom, mig felforralja a ki-be kapcsolodo energiatakarekos fozolapon, addig mar ki is meritjuk aznapi mondandonkat... Szoval nem egyszeru eset... S nem utolso sorban a Rudi is okozoja eme valtoztatasnak, mert szinte konyorgott, hogy ne toltsek tul sk idot az anyjaval (mert ram ragad belole sok minden amit aztan a Rudira atviszek es o ezt nem birja, mar igy is eleg faradt...) Na a "ram ragad" nem szo szerint ertendo, hanem ha emlekeztek arra, amikor ecseteltem, hogy anyos energiavampir... Na szoval: meg mindig az!!! Total!!! Persze nem tehet rola, de ha jot akarunk magunknak menekulni kell a szeme elol!!! :o) Ugyanis o sajat maganak leereszti az energiaszintjet (szomoru dolgok ismetelt elmeselesevel, szomoru gondolatokkal, aggodassal, sirdogalassal (regmult dolgokon), aztan hiv engem (altalaban, mivel en vagyok "keznel") es "ram csatlakozik" lathatatlan csapjaival es sziv le, de annyira, hogy miutan tole lejovok (2. emeletrol az elsore...) mar faradt vagyok, pedig elottem a nap es ezer teendom lenne... Szoval ezert mondja a Rudi, hogy mertekkel, mert szeret engem frissnek es kipihentnek latni, nem pedig nyuzottnak es faradtnak... (Reszben ezert is kelek reggel koran: teendoim nagy reszevel is vegzek kozben es a nap tobbi szakaszaban (pl. amikor a mammer is kibujt az agyikojabol es esetleg jonne "toltodni"), mar siman elvonulhatok a privat szferamba olvasni, zenet hallgatni vagy ha az ebeddel kesz vagyok: akar setalni is! :o)
Mas tema: szombaton osszevagtuk a lugast (szolot metszett a Rudi a mult hetnek azon napjan, amikor ugy allt a hold, ahogy kellett ehhez a melohoz...), de aztan esett az eso es igy az agak aprora vagasa szombati program maradt... Nagyon elveztuk a kinti munkat es tegnap elott is kerteszkedtunk (vetettunk meg egy kis bob-ot (ami nem ugyanaz, mint a bab! Igertem, hogy majd megmutatom, ugyhogy kivarjuk, mig kibujik...) :o))
...Vasarnap setalni voltunk a nyilt tengeri partszakaszon, ahol total feltoltodtunk mindketten!!! Nagyon jo volt a tengerhez ilyen kozel lenni es beszippantani a frisseseget amit egy-egy partra vetodo hullam az orrunkba sodort szinte!!! Rudikam egy ido utan el is vonult egy kicsit arrebb, mig nekem csak annyit szolt vissza, hogy "10 minuta! Individualna meditacija!" :o) ugyhogy magam is inkabb befordultam kicsit es halat adtam a Joistennek sokmindenert...
...A napokban tanultam meg a legkondit is ugy kezelni, hogy reggel mar automatan bekapcsol es meleget csinal, mielott felkelek, este meg 11-kor bezar a bolt! :o) Tok jo! Mar nem kell azon stresszelni, hogy kinel legyen este, ki az aki nem alszik el ido elott es elfelejti lekapcsolni... :o)
...A pizzam, amit egyik nap sutottem fantasztikusra sikerult!!! Koszonhetem ezt annak, hogy elvesztettem ebben a nagy felfordulasban a regi papirt, amin a recept volt, ugyhogy most egy masik - netrol levadaszott - recept alapjan keszitettem, amiben a tesztajahoz meg olivaolajat is kell onteni es vizet (nem pedig tejet, ahogy en csinaltam mindig, ugyanis nem a rendes elesztot hasznalom soha (a tej meg ahhoz kellene...) hanem a szarazat, vagyis: ahhoz nem is kell tej, csak en voltam a birka! :o) Annnnnnyira finom lett a tesztaja, hogy szinte nem is kellett a reces kes (amit szinten kerestunk es nem talaltunk meg! Az egesz keszletet!!!) :o), mert omlott szejjel magatol!!! Maskor is csinalok ilyet!!! (Sonka helyett egyebkent szoja sonkat tettunk ra, ami ugy nez ki, mint a daralt hus, csak rozsaszinubb es forro vizzel kell leonteni, megsozni es igy aztatni 15 percig mielott leszurjuk, kinyomkodjuk es megszorjuk vele a pizzat...) :o) A vegeredmeny olyan klassz lett, hogy nem is ertem ra megorokiteni, hanem egybol nekiestunk, ugyhogy csak a hozzavalokat foglaltam ossze egy foto erejeig... :o)
...A macskak jol vannak (kopp-kopp). "Rudi-doki" holnap kiszedi a varratokat (erre befizetek!), penteken visszuk oltasra az anyat, a kicsit meg ujabb szurira (eloskodok ellen), en meg rakszuresre megyek, ugyhogy egy hijan mindenki orvosnal lesz penteken...
...Szombaton lesz az NMN (Nagy Majtisztito Nap)! Nem tudom hogy fogom kibirni, ugyhogy szurkoljatok! A heten kell megvenni a "hozzavalokat" is: grepfrutot meg keserusot... Olivaolajat is kell innom, de az mindig van itthon...
...8 ora mult... Felkelt a zuram... Kivancsi vagyok mit hoz ma... :o) Tegnap erkezett egy ujabb kedves Karacsonyi Udvozlolap Nemetorszagbol az egyik nagybacsimektol, amely a datum szerint december 16-an lett feladva... Hogy hol kever ennyi ideig a postank, azt en nem tudhatom... :o(
Mindenesetre, tok jol kitolodik iden a karacsonyi feeling! :o) A tegnapi lapon pl. bacsikam olyan matricat kuldott, ami gingerbread man (suti figura) format mutat es egy masikat, ami fenyofat es mindkettot meg kell kapirgalni es erezni a suti- meg a fenyoillatot!!! Tok joooo!!! :o)
...Nos, ennyi. Varnak a szerdai teendok... Pa!

2 comments:

Anonymous said...

Mar egy ideje olvasom en is a blogodat, nagyon tetszik, amikrol irsz. Jo otlet a korai keles...en is megprobalom :-)

Anonymous said...

Koszi Moni! En is felvettelek benneteket:-)holnap egy oraval korabban lesz a keles :-)