Wednesday 18 February 2009

Hahooooo!!! Riado!!! Leesett a HOOO!!! :o)


Tudom, ez nem az a nap, amikor gep elott vagyok, de azt nem kalkulaltam bele akkor az elhatarozasomba, hogy "kiveve, ha olyan esemeny tortenik, ami miatt muszaj vagy szuksegszeru az internettel egy tarsasagban lennem"...
Ma ugyanis ILYEN nap van! Felejthetetlen! :o)
Reggel arra nyitottam ki a teraszablakot, hogy hahoooooo!!! LEESETT A HOOOOO!!! Fura latni a szomszed palmafajat hoval boritva, meg a kornyekbeli haztetoket is, meg MINDENT!!! :o) Kicsit nem ertettem egybol, hogy most mi van??? Almodom???!!! Aztan rajottem, hogy nem alom, hanem a VALOSAG!!! AJANDEK a Joistentol!!! (Mar akinek... Apos ha meglatja, lehet elonti az agyat a ver, ugyhogy o biztos buntetesnek tekinti es nem orul neki, de mi IGEEEN!!!) Nekem egy kis nosztalgia, Rudinak meg orom az en oromom :o) ugyhogy o sem idegeskedik, csak egyszer jegyezte meg, hogy: "El fog fagyni a karfiol meg a...., meg az...., meg a..., meg a citromfak levelei!" :o) En viszont bizom abban, hogy azert nem lesz ettol akkora nagy kar, hiszen ugysem tarthat sokaig... Gondolom amilyen varatlanul jott, olyan varatlanul el is olvad...
Hat kerem: meg ilyen is megadatik errefele, bar igen ritka latvany, hogy a zold meg kek termeszet szineihez szokott szemunk egyszer csak ugy erzi, hogy ez egy "fekete-feher film", de akkor is nagy nap ez a mai! Februar 18, 2009!!! Ha megint sokaig nem lesz ilyen, akkor majd ezt a datumot is ugy fogjak emlegetni evek multan, hogy: "A tavoli 2009-ben, februarnak 18. napjan volt utoljara ho errefele..." :o) En minden evben szeretnek egy kicsit... Lehetoleg Karacsony koruli idopontra idozitva inkabb, ha lehet valasztani... :o) Bar igy, eloszulinapi ajandekkent is nagyon orulok neki! :o)
Fotokat, videot szetkuldom mailben, mint a multkor, ide csak nehanyat rakok...
Szep napot kivanok!!!

1 comment:

Reni said...

Szép a tenger környéke hóval borítva is!
Remélem a citromok,káposzták megússzák!