Monday 23 February 2009

Houston! We have a problem!!!

- lehetett volna a tegnapi mottonk, ugyanis akarmennyit kerestuk az egy szal "mukodesben levo" szobankban az uj MP3 lejatszot, hat bizony sehogy sem talaltuk... Felturtunk mindent, elhuztuk a matracokat is (illetve "agyakat"!) :o) es meg ott sem lapult... Eltunt. Kesz. Nyoma veszett... Az utolso amire emlekeztem, hogy kivettem az original dobozabol az osszes tartozekaval egyutt, es most se fejhallgato, se USB, se manual, semmi... Azt mondja a Rudi, biztos kidobtam... Neztem ra okosan, hogy na neee!!! Azert ilyen hulye csak nem vagyok! ...Pedig: DE! 10 perc szemetes zacskok atkutatasa utan meglett az USB kabel (meg osszefuzve kicsire...), utana a kis CD drive, majd szep lassan minden!!! Hat bassszus!!! Meg yooo!!! Kulonben ha tegnap este valami nem visz ra, hogy keressem meg es nezzem meg hogyan is mukodik, akkor ma reggel (mert hetfon altalaban takaritom a 7vegi szemetet...) szepen elviszik a kukas bacsik es sosem latjuk viszont... (Ezert is koszonet jar szerintem az egieknek, ugyanis igazabol dilemmaztam, hogy nezzem meg meg este a hasznalati utasitast stb., vagy majd inkabb masik napon... S az este mellett dontottem - szerencsere!) Ugyhogy most mar minden rendben es nyugi: nem kellett sok mocsokban kutatnunk am, mert a konyhas kuka a konyhaban van, ez meg a szobaban levo egy-egy zacsko, amikbe altalaban csak papirok voltak es nehany narancs- meg bananhej... :o)
...A tegnap delutani musorunk pedig macskafurdetes volt!!! Amikor eloszor lettek megfurdetve, azt a Rudi intezte es en nem voltam otthon, de tegnap egyutt csinaltuk! Rudi mosta (gumikesztyuben), en csak asszisztaltam: oblitettem, torolkozot hoztam, hajszaritoztam... Kettot mostunk "ki" (a Gipsy-t meg a zanyjat, oket mar ismeritek hallomasbol... Legutobb oket cipeltuk orvoshoz meg mutetre...) A sarga kandurral inkabb nem is probalkozunk, o most ugyis alig van itthon (anyos szerint lent a korzon "nosul", a multkor a papa latta lent csajozni...) :o) O csak 2-3 naponta megjelenik enni, amig tart a csajozos idoszaka... Pont amikor mar aztz gondoljuk, hogy kesz, kampec, konyec, valaki biztos agyonverte, hat reggel az ajto elott talalom - feljon, eszik es mar rohan is tovabb a dolgara... :o)
Macskak utan persze nagytakaritas (ebben sajnos nem csak asszisztaltam...), majd miutan mi is elkeszultunk es megtisztalkodtunk :o) a fenti fotot kerte a zuram anyosanak (anyukamnak) tovabbitani... "Szuper a pizsi!" jeligere! :o)

No comments: