Tuesday 24 February 2009

Szuletesnapi ebed...


Februar 24... Meg soha nem unnepeltem egy nappal elobb a szulinapomat... Vagy megis? Nem emlekszem... Egy biztos: 2009-ben mar 24-en 28 eves lettem, ami tok fura, mert az igazi napjan is ugyanigy ereztem volna magam es ettol most meginkabb az az erzesem, hogy nem is letezik ido, vagyis: az ido nagyon relativ fogalom... :o)
...Nemreg jottunk at (a szomszedos apartman konyhajabol, ami egyelore konyhamkent szolgal...)
A szulinapi ebeddel ma kemeny fel orat kestem (direkt, mert eddig soha nem tudtunk semmit idoben osszehozni, amit elore megbeszeltunk, hat ma en kestem fel orat es harman toporzekoltak mar, hogy mikor eszunk...) :o) Aposkam reggel mar kirittyentette magat es elment az Emmezettaba, mert kiderult, hogy a Neckerman nem volt kepes idoben kuldeni az ajandekomat, igy azt holnap le is fogjak mondani, ma reggel pedig a papa autoba ult es elment venni a boltba egy varrogepet!!! (Tudtam mar elore, hogy ez lesz az ajcsim, ugyhogy annyira nem volt nagy a meglepi, de maskor nem faggatozok, mert sokkal jobb lett volna ma sikitani, ugy, hogy nem tudom elore mit kapok...)
Delelott foztem, de nem sutottem, akarmilyen furan is hangzik, hiszen az en szulinapomrol van szo... Anyos mar tegnap sutott egy diotortat, amit a papa "vakolt be" delutan, igy a zuram azt mondta felesleges nekem is sutni, tul sok lesz, inkabb csak fozzek... Ugyhogy foztem csak, de nem is keveset! :o) A menu porehagymaleves volt, majd fott burgonya gombamartassal, rantott gomba, lisztbeforgatott sult cukkini kockak, reszelt sargarepa, fott karfiol repaval es utolag szezam-, es lenmaggal megszorva (ez elvileg parolt akart lenni, de nem talaltam a nagy szurot, amin parolni szoktam...), desszertnek meg a mammer tortaja... :o) Ebed elott mindenki kapott a tanyerjaba egy nevre szolo mini-boritekot, benne egy mini- viragos kepeslappal, benne pedig mini betukkel egy-egy idezet es nehany szemelyre szolo kedves szo... :o) Ezeket tegnap este gyartottam, megpedig azert, hogy ma ne csak en kapjak, de mas is! Adni is akartam valamit!!! Az otlet nagyon jonak bizonyult, orult mindenki es meg voltak hatva... :o)
Tok jo kis delutan volt, bar kint dorgott-villamlott, szakadt az eso (pedig reggel meg gyonyoru napos ido volt...)
Aposektol kaptam egy "hazi" rozsat is! Ez az egy nyilott ki!!! Mintha direkt erre a napra keszult volna... :o)
Az ebed vegen meg jo hosszan dumcsiztunk, nagyon jo volt a hangulat... Rudi hozott ma egy jo minosegu hazi vorosbort, ugyhogy aposnak beindult a beszelokeje es jokat nevettunk is egyutt! Mi (mammer meg en) csak teat ittunk, Rudi meg vizet... :o)
Az egesz kajatol, dumcsitol majdnem el is felejtkeztunk a Toyotarol, ami mar jo ideje az ajto elott "parkolt", ugyanis apos mar nem cipelte fel, hogy aztan ujra lehozza, ha mar ugyis ma hozta csak el... Bocsanatot kert, hogy nincs becsomagolva, de en csak legyintettem ra, hogy: "No worries papi! Attol meg varrogep!" :o) Tegnap amugy kerek 10 kg hallal tert haza (reggeltol estig kint volt!!!) mert vegre szep ido volt es kihasznalta a napot, ugyhogy kulon meg vagyok hatva attol, hogy kepes volt ma meg bemenni a varosba is, csak az ajandekom miatt!!!
A varrogep szuper!!! Igaz, hogy nem tudom hogy alljak neki, mert meg sosem varrtam geppel :o))) de majd lassan belejovok... Ha mas nem, majd a zanyukam megtanit, ahogy jarni is megtanitott egykor... :o) Jelenleg eppen a zuram babral vele a hatam mogott, ugyhogy az is elofordulhat, hogy majd o tanit meg... :o) Sose lehett tudni...
(Hoppa! Most kattintottam egyet Rudimrol, ahogy belemelyedve tanulmanyozza a hasznalati utasitast... :o) Mondom en, hogy o lesz a fo varrono a hazban!!! :o)))
Most pedig bucsuzom kedveskeim...
Holnap lesz az "igazi" szuletes-NAPOM, ugyhogy Hamvazoszerda ellenere, en holnap is unnepelek (egy kicsit, a szivemben...) ♥

4 comments:

Reni said...

Kellemes délutánotok lehetett.
Megnéztem a képeket is!
Boldog szülinapot Holnapra!

Age said...

Boldog szülinapot akkkor még 1x itt is.

Anonymous said...

NAGYON SOK BOLDOG SZULINAPOT KIVANUNK NEKED MEG EGYSZER !!!! Isten eltessen sokaig :)

Anonymous said...

nagyon sok boldogságot ♥ dia