Sunday 1 February 2009

Megleckeztetesem angyali tanitok altal... :o)

...Tegnap kirandultunk egyet, mert bun lett volna bent kuksolni amikor ilyen szep napos ido volt kint! :o) Hatizsakokba bedobaltunk sutit, gyumolcsot, mandulat, egy uveg vizet es egy termosznyi harsfateat es nekilodultunk a nagyvilagnak! A Solaris-Beachen kotottunk ki, olyan 35 km-re tolunk, mert "ereztuk", hogy itt aztan nagyon is napos oldalra lelunk! S igy is lett! Setaltunk egy oraisit! Gyujtottem megint par kagylot es szep kovet :o) aztan beultunk a kicsi kocsiba az egyik fa jatszoteren a parton es ott piknikeztunk, teaztunk mielott tovabb setaltunk volna... El is neveztem azt a kis vagont "bufe-kocsinak"! :o) Aztan lattuk, hogy uj medencek epulnek a tengerparton, nagyon extra vagans kiadasban ilyen-olyan domborokkal, emeletekkel, palmakkal korbeveve, a vege fele pedig van egy bar is, ami meg epul, de egy oriasi fa hajooooo formaju lesz!!! Nagyon otletesek errefele valakik!!! :o) A vegen egy majdnem homokos (homoknal egy fokkal durvabb kavicsos) oblocskehez ertunk, ahol megpihentunk es ott fekudtunk legalabb egy oran at szo nelkul!!! :o) Nagyon klasszul kikapcsolodtunk, megnyugodtunk... Jot tett ez a delutan mindkettonknek! :o) Fotok sajnos nincsenek, mert egy "szerencsetlen veletlen" folytan odavesztek! :o)))) Sok kepet csinaltam, amivel a Rudit mar ki is billentettem picit a lelkivilagabol, aztan az Angyalok megleckeztettek es blokkolodott a memoria kartyam! :o) Eleinte mergelodtem rajta, de nyilvan, rajottem, hogy ezt "miert kaptam" es igazat adtam a dontesuknek! Tenyleg megerdemeltem, mert a Rudi kert is parszor, hogy ne fotozzak mar, hanem elvezzuk a pillanat oromet, de engem csakazertis hajtott a kis egom es most jol megtanultam, hogy az eroszak nem helyes! :o) Hiszen epp azon dolgozom folyamatosan, hogy elnoymjam magamban az ego nyomulasat, erre most meg itt csakazertis eroszakoskodok!!! Hat ezt a lecket most megtanultam es el is dontottem, hogy legkozelebb:
1) -egyaltalan nem viszek gepet magammal,
2) es igy folytatna az egom a megkezdett mondatot:
- kieroszakolom, hogy ujra elmenjunk ide es akkor ujra fotozok mindent, amit tegnap is!!! :o) Nos, ahogy magamat ismerem, valoszinu az arany kozeputat fogom valasztani, vagyis viszek gepet es csinalok is nehany fotot, de mar nem 50 db-ot, max. 10-et! Igen! Ez a megoldas! Megszabom magamnak, hogy a limit 10 kep es ezt be is tartom! Igy a kecske is jollakik es a kaposzta is megmarad! :o)
A tegnapi osszes kep kozul, azert egyetlen egy megmaradt, a legelso... Ezt valoszinu csak azert hagytak meg nekem, mert tudtak, hogy azert nem vagyok en olyan "rossz", hogy nagyon meg kelljen leckeztetni es legalabb ennyit meghagytak nekem, hogy a blogomba tudjak egy kepet betenni illusztraciokent! :o) Milyen jo, hogy ilyen siman le tudtam vonni a kovetkeztetest!!! Ha ez par eve tortenik meg, talan le is ugrok egy magas hazrol, mert annyira nem birom elviselni, ma viszont - es ebbol latszik, hogy fejlodtem mar :o) - nevetek az egeszen es jol megjegyzem magamnak! :o)
Kellemes Hetveget mindenkinek! ♥

2 comments:

Anonymous said...

Egyszer egy baratnom azt mondta nekem, hogy o azert nem szokott fenykepezni, mert akkor nem tudja elvezni a latvanyt es az emlekeiben amugy is megmarad. Ez a mondata nagyon megtetszett es szerintem is van benne valami...
ettol fuggetlenul en se lepek ki az ajton fenykepezogep nelkul,ami lehet, hogy azert van, mert gyerekkoromban olyan keves kep keszult es tudatalatt igy probalom kompenzalni...

Age said...

Én emlékszem hogy Rudi már lázadozott a fotómániád miatt, tudom az én párom sem szereti ha fényképezem, és nem szereti hogy nyitott könyv az életünk...