Saturday 31 January 2009

Muller Peter...


Szombat delelott, hadd jaruljak hozza az eletrol es Istenrol valo eszmefuttatasaitokhoz egy Muller Peter idezettel, amit egyik Karacsony alkalmaval irt egy kedves baratnom a jokivansagai melle:

"Hogyan lehet radobbenni Onvalonkra? - erre nincs valasz...
Ha valakibol hianyzik az EN VAGYOK megrendito oselmenye, nem erti, mi az, hogy
"Istenek vagytok!",
"EN bennetek vagyok!"
es elkezdi Isten orszagat kivul keresni...
Van aki erzelmekkel el at, van aki ertelemmel, van aki onfeledt tanc kozben s van,
aki szenvedesenek mar-mar elviselhetetlen pokoltuzeben pillantja meg arcomat.
De EN mindenkiben ott elek s Rolam mindenki tud!
Tudd meg, hogy nekem egyetlen eszkozom van:
az ABSZOLUT SZABADSAG!!!
Eljetek ki! Tapasztaljatok meg!
Szembesuljetek vagyaitok, szenvedelyeitek es gondolataitok minden kovetkezmenyevel! Nekem Te nem tisztan, hanem megtisztultan kellesz!
Hagylak futni - mert szeretlek!
Magamat szeretem benned - ahogy Te is engem fogsz majd szeretni magadban!
S amig ezt nem ismered fol: szaladj!"
/Muller Peter/

No comments: