Tuesday 3 March 2009

Barby-baba! :o)

03.03. - avagy: marcius 3... Kedd. Rudi most lepett ki az ajton, en meg hamar irok egy piciket, amig bemelegszik a furdoszoba, hogy lezuhanyozhassak... Nincs mar hideg! Hurra!!! Remelem jon a tavasz nemsokara! Mondjuk a hetre meg rengeteg esozest meg deli fulleszto szelet josolnak, de most, hogy van egy csomo benti dolgunk: kibirjuk... :o)Tegnap kaptam egy pici csomagocskat egy Barby ba-ba-baratnomtol! (Vajon ott az elobb dadogtam vagy nem?!) :o) Nem szamit. A lenyeg: a csomagocska szulinapi meglepit tartalmazott, egy cuki ulo-babacska kepeben (aki nem Barby, de ba-ba!) :o), akit tegnap ota 10 percenkent megnezek es megmosolygok (kiveve ejjel, akkor inkabb aludtam...) :o), mert szerintem olyan cuki es tok "vitzes", ahogy lognak azok a hosszuuuu labai!!! :o))) Fel is ultettem a konyvek tetejere, mogotte a lap, ami melle erkezett! (Csupa jokat ir - rolam! :o) Meg persze a Barbyrol is, akivel egy korhazban egyszerre szulettunk jo 28 eve...) :o))) Barby! Kosssz! ♥
Tegnap nem csak ezt a kis csomit kaptam, hanem egy volt nevelonenimtol is erkezett valasz a kezdemenyezesemre, amit nemreg kuldtem Neki! Na ez a boritek is jol ki volt tomve! :o))) Volt benne egy csomo szentkep es idezet meg egy cuki kis kezimunka (horgolt-kor terito)... Egybol nekiestem a valasznak is, ugyhogy ma mar vitte is a postas reggel feladni... :o)
Ma jon meg az YTONG tegla... :o) Huuu! Most jon a komoly melo!!!
Egyebkent minden oke, csak kicsit nathasak vagyunk, ennyi.
Mindjart fozok is egy teat, hogy felebredjek rendesen es "el is kezdem" a mai napot hasznosabban eltolteni... (Ha csak itt nem ragadok, amint megnyitom az e-boxomat es nem kezdek ez "azonnyomban" valaszolgatni a levelekre...) :o)
Udvozlet mindenkinek, aki ma ide benezett! Nem irtam hosszut, nem akarok senkit kinozni... :o)

No comments: