Sunday 1 March 2009

Roviden...


Jo reggelt kivanunk... Vasarnap van es mar marcius 1!!! Hogy repul az ido!!! :o)
- A hetunk nagyon mozgalmas volt, ahogy ujabban minden het, de hat ez az elet... :o) Tortent egy s mas: regisztraltam a munkaugyiben (mert miert ne...) Nem mintha nagyon dolgozni akarnek, de ha valami alkalmi munka is akar cseppenne az egbol es nekem is megfelel, meg a vegen el is vallalom! Allandot viszont inkabb nem, mivel nemreg nyugodtam le teljesen es valtam "tunetmentesse" s igy inkabb az ellazulasra szavazunk most es nemsokara a baba-projectre! :o)
- Aztan csereberevel fogadtam az uj arany-nyaklancot, amit anyos kicserelni engedelyezett, mivel amit anno tole kaptam, hat nem tetszett es tul rovid is volt, ugyhogy most ehelyett valasztottam egy masikat, a csunyat pedig visszavettek! :o)
- Tovabba voltunk rokonlatogatoban is, ahol szuper jol ereztem magam es maskor is megyek! :o) Vegre, aprankent ugyan, de megismerem a csaladot... :o)
- Leadtuk az adobevallast is (utolso nap!) :o)
- Voltunk vizert a forrasnal...
- Tegnap Bettyeknel voltunk konyhat "koppintani", kimerni, megszemlelni (mellekelt ket kepen Rudi eppen szakerto szemekkel tanulmanyozza a projectet...) :o) es vettunk nehany dolgot a mienkhez... A jovo heten jon meg az Ytong tegla, mindenhol neztuk, de nalunk a legolcsobb es meg hazhoz is hozzak es este meg at is terveztem a konyhankat felig, ma befejezem es akkor mar teljesen olyan lesz a "mualkotasom", amilyen majd a konyham... :o) (Igyekszem majd szepen rajzolni...)
- Ma Rudi meg az apukaja hajomotort szerelnek (vagy mi...), en meg megyek kicsit gazolni a kertbe, mert mar nincs is hideg, egyre szebb az ido es egyre inkabb itt a tavasz!!!
Mindenkinek szep vasarnapot kivanunk!!! :o)

No comments: