Saturday 28 March 2009

Termal betyarok! :o)


Tuleltem! Igaz, kozben mertem is lazat nehanyszor es volt is, de azert nagyon jol ereztuk magunkat a meleg termalvizben Harkanyban...
10 utan par perccel ertunk oda, Rita mar bentrol integetett, az alig atlathato sotetitett uvegablakon at, de a Rudi egybol kiszurta az eleslatasaval! :o) Miutan nehany percig marslako voltam (mert nem tudtam, azt sem, hogy fiu vagyok-e vagy lany, de azt sem ertettem, hogy milyen az a kisszekreny, amit a Rita kiberelt az ertekeknek es akkor most mit is hagyjak itt es mit lehet meg bevinni es hol lehet meg hagyni???) hamar aklimatizalodtam es miutan megvettuk a belepot (3800 Ft / 2 fo, ami nekunk jo ar, itt viszont sok...) mar el is foglaltunk 1-1 kabint az atvedleshez... Miutan atadtuk a levetett ruhainkat a neniknek, es Rudihoz is beneztem hatha nem ertteti meg magat, egyszer csak bentrol az egyik holgy megszolal: "Elnezest kerek!" (Itt szusszanasnyi szunet, amely alatt csak neztunk egymasra, mert en vartam a folytatast, mert azt hittem azt fogja mondani, hogy "Nem te tanitottal minket horvatul jo par evvel ezelott???", o meg egy picit eldilemmazott azon, hogy jol gondolja-e vagy sem, s megszolalt ujra: "Nem nalatok nyaraltunk egyszer???" :o)))) Jeee! Milyen kicsi a vilag!!! Hat dehogynem! Csak eppen annyian voltak mar nalunk, hogy sajnos nem tudunk mindenkit megjegyezni es nem tul jo az arcmemoriam sem ujabban... A nevmemoriam meg aztan foleg nem mukodik...
(Megj. az elozoekhez: Valamikor reges regen en jartam le hetfotol szerdaig Pecsrol minden nap 8-tol 2-ig intenziv horvat tanfolyamot tartani a harkanyfurdo dolgozoinak, akik kozul tegnap valahogy egy ismeros arcot sem lattam, de lehet, hogy voltak, csak en nem emlekszem mar senkire...)
Miutan bejutottunk a gyogyvizhez es elfoglaltunk 3 nyugagyat, mar bele is trappoltunk a jo meleg es jo zold (es jo budos!!!) kenes vizbe!!! (Az atlageletkor kb. 60 ev volt, de azert egeszen jol elvoltunk...) Rudi nem birta tul sokaig a terapiat, hamar kikecmergett, de mi nok meg maradtunk es dumcsiztunk egy nagyot! Aztan mi is kicsit szusszantunk, majd Rudit befektettuk nyugagyastul a medence folott levo "kilatoba" (ahonnan belatni a medence kulso es fedett reszet is) es szepen kenyelembe helyeztuk, lefekudt pihenni, mi meg visszaballagtunk meg egy kis aztatasra... :o) Ido kozben gyogytornasz lanyka is megjelent a porondon, aki mutogatta mit kell csinalni es mindenki ot utanozta (mi is!!!) :o), ugyhogy kisse meg is lettek mozgatva "oreg csontjaink"! :o))))
Ezutan ujra pihi (lazmeres: 37,7, banan-eves, folyadekpotlas es egy ujabb kis csevereszes utan szepen elindultunk az oltozok fele...) Miutan feloltoztunk, az eloterben meg kattintottunk nehany kepet es egy gyors pakk-csere-bere (=atadtuk egymasnak az ajandekainkat...) utan szepen atparkoltunk mashova es nemsokara mar a Hollywood Pizzeriaban talaltuk magunkat vacsin! :o) Mi ketten nem pizzat rendeltunk, mert tudom, hogy ma anyu azt sut... Inkabb brokkolis pennetesztat ettunk, elotte meg magyaros gombalevest, a Rita viszont pizzazott... 7 ora korul jart mar az ido, amikor hazafele vettuk az utat egy gyors bucsuzast kovetoen, ma pedig lazulas van es gyogyulas, ugyanis az ejjel alig aludtam megint... Lazam is volt, orrom is folyt, szemem is egett, roviden: tart a "szarulvagyok" erzese... :o( Remelem a hetvegen mar meggyogyulok, es a hetfoi terveket nem kell felrugni... Bar ezt sosem lehet tudni... Most bucsuzom, le kell fekudnom... Faj a fejem... Elotte viszont letesztelem a Ritatol kapott mezeket (akac es galagonya), mert a torkomnak biztos jot tesz...

No comments: