Tuesday 31 March 2009

Javulok, de ugyanez a Rudirol nem mondhato el... :o(


Tartozasom van vasarnap ota, ugyhogy most "pokolom" (= megszovom, akar egy pok, vagyis: POTOLOM! Szojatek! Jaj, de joooo! Ilyet is tudok koran reggel...) :o)
Vasarnap (ahogy szombaton is) a fel napomat az ablakban tolottem, mert vartam a Hajas Marcsit. :o) (Vasarnapra ideert!) :o)
Szombaton es vasarnap delelott labadozasos napunk volt, akarmennyire is nem akartam, de muszaj volt beiktatni ket nap pihenot... :o( A lazam kozben megszunt (vagyis csak atment a Rudira, mert ma reggel o van enyhen szolva: nem tul jol...) :o(
Na de ugorjunk vissza a szombathoz: anyu sutott egy konyhanyi pizzat (rengeteget!!!), mert sokan voltunk (itt volt a tesom baratja is, a Fischer), vasarnap delutan ideert a Marcsi is, hogy egy picit lassuk egymast, de aztan anyuek atvettek a szot es mi alig beszelgettunk, ugyhogy bepotoljuk maskor... Marcsi sajnos nem volt sokaig, mert keson jott, nekunk meg mar menni is kellett a kovetkezo allomasra (unokatesomekhoz), mert ok mar hivtak, hogy kivettek a vacsorat a sutobol es hol vagyunk mar??? Se smink, se frufruvagas - csak gyorsan feloltoztunk es mar lent is voltunk naluk a szomszedfaluban! Anikoeknal mar kint is van a husveti dekoracio, ahogy a Barbinal is meg az Arkad Uzlethazban is... :o) A vacsi halrudacskak olaszosan (jol emlekszem???) volt, de mivel elkestunk kiszaritottak nekunk rajta a sajtot (hogy a kaja meleg maradjon) es az unokatesom ezen mergelodott kicsit... Azt mondja, jobb, ha ugy jol ra van olvadva... Azert nekunk igy is izlett! :o)
Ittam egy kis Baileys-t is, hogy egy picit fertotlenitsem a beteg torkomat, de a maradekkal inkabb megtuningoltam a desszertet, ami somloi volt! :o) Gondolom most ez a divat... :o)
Adi, aki az unokatesomek kisfia nagyot nott a legutobbi talalkozas ota es nagyon jo a szovege! Mondjuk egy percre alig tud elhallgatni, megallni meg annyira se, ugyhogy csak amultam, hogy honnan egy ilyen kicsiben ennyi energia!? A hettorpes pazlt (tudom: puzzle!) ugy kirakta, hogy csak lestem!!! Pillanatok alatt! Mindehhez meg csak bolcsis!!! :o) Minden szorol eszebe jut valami mondoka, pl. Kovacsrol szo leven, allitolag "az libat patkol!" :o))) Sogitol (aki nem is igazi sogi, de unokatesomnak testvere hijan, valahogy o nekunk sogi...) kaptam ketto DVD-t Muller Peter eloadasokkal, meg a Tudatalatti tizparancsolataval... :o) Tok orultem neki, foleg a Mullernek, mert amiota itthon vagyunk es bizonyos erdeklodesi korokben mozgunk, sokaktol hallom, hogy a Paxon a Muller meg a Popper megint milyen jol megmondta ezt meg azt, es ilyenkor mindig banom, hogy mi nem tudunk Paxot nezni!!! :o(
Hetfon jottek volna a Dorkaek, de le kellett oket mondanunk sajnos, de igazsagosan... Igazsagosan masokkal szemben, nekik pedig elmondtam, hogy utalhatnak erte, de muszaj volt... Remelem nem sertodtek meg, hiszen szerdan ugyis talalkozunk, de ha hetfon is, akkor mar nem is lett volna hely egyik masikeknak, ugyhogy igy kellett, bar fajt a szivem, de most mar mindegy. Ugyhogy delutan Pecsen is voltunk es varosoztunk is egy kicsit, ami foleg abbol allt, hogy bementunk az osszes MBT Pontba, es vegul zaras elott 10 perccel vettunk 2 par cipot magunknak... Rudi az akciosbol, en a nemakciosbol, de azert lehetett igy, mert a Rudi meg napszemcsit is "kapott" (=vett maganak...), ugyhogy az igazsagossag erdekeben en valaszthattam a dragabb cipot, mert akciosbol nem is volt olyan, ami tetszett volna... 2 perc alatt megtanitottak benne jarni (en tovabb elveztem volna a hintazast, amig meg nem szunik az ujdonsag varazsa, de mar sajnos zartak, nekunk meg nem jutott idonk se talpvizsgalatra, sem pedig arra, hogy elrohanjak penzvaltoba es visszajojjek elegendo mennyisegu magyar "koronaval", ugyhogy felretettek es szerdan atvesszuk, de ez mar olyan, mintha megvettuk volna, mert kivalasztottuk es rairtak a.......... (mit is?)......: hat az ANYUKAM FERJES NEVET, AMI AZ APUKAM VEZETEKNEVE PLUSZ A -NE, AMI NEM IS ANYUKAM, MERT O NEM AKART -NE LENNI, UGYHOGY EZ TOK POEN!!! Raadasul szerintem azt hittek, hogy a Rudit hivjak igy, es alig tudtak AZ EN LANYKORI NEVEMET helyesen leirni, a Rudi meg csak kuncogott magaban es amikor kijottunk, akkor viccesen szemrehanyast tett, hogy "....-ne!? Akkor fizesse ki a .....-ne! Nem az en nevemen van, nem?" Mire elmagyaraztam neki a "logikamat": "Hat lehet, hogy nem tudtak volna helyesen leirni a nevedet!!!" (Na es most lehet rohogni!) :o)))) Na mindegy. Egy kicsit szoke voltam, na es?
Hetfon reggel pedig a Barbinal voltam majdnem 2 orat vendegsegben, megcsodaltam a szep, felujitott lakast, ami szerintem teljesen kastely jellegu (a stilusa!) es nagyon tetszett minden amit lattam! :o) A ferje nagyon ugyes! Sokoldalu szakember, aki mindenhez ert es nagyon szep lett minden munkaja (haloszoba szekreny, kandallo, jarolapok a nappaliban...) Barbitol kaptam is egy kis husveti kosarkat, amibol kikandikal a nyuszi es nehany virag meg katica! Nagyon szep, de elfelejtettem lefotozni, na meg ugysem latszana jol, mert celofancsomagolasban van, es most itt nem bontom ki, majd csak otthon... :o)
Az Arkadban Husvet van... Teljesen cuki a nagy husveti falu a kozepen, de sajnos mi csak fentrol neztuk meg, de szerdan korbe is fogjuk jarni, kulonben nem is megyunk haza enelkul! Igazi, elo nyuszik is voltak!!! Ketto kepet kattintottam, aztan majd lehet szerdan keszegyerekkel egyutt, ha meg nem latta volna elobb... :o) Jo lenne, egyutt fenykepezkedhetnenk ott! Milyen szep emlek lehetne! :o)
A TESCO-ban tegnap belefutottunk a Veraba meg a kis Biborkaba, akik nalunk nyaraltak (ketszer is) es voltunk veluk a Vilagitotoronynal (ketszer is), es epp tegnap emlegette a Rudi a Biborkanak a Zsolti-bekajat!!! Micsoda veletlen!!! :o) Ugyhogy hirtelen azt sem tudta a Vera, hogy most mi vaaaan??? Biborkanak meg foleg nehez lesz elmagyarazni, hogy A RUDI itt, es hajo nelkul es teli ruhaban!!!??? Azt mondja a kicsi surun emlegeti a hajot meg a Rudit meg a tengert... :o) Hat, most aztan fel van adva a lecke... Lehet magyarazni a gyereknek! :o)
Ja! Es a Zsolti a beka is ott volt a kis hatizsakban!!! Meg mindig, kerem szepen!!!
S ha mar a Rudit emlegetem: akkora haja van, hogy mar egek fenykepezni!!! Az unokatesom
felajanlotta, hogy meg fogja nyirni, de nem vallalta a sajat fejenek a kockaztatasat! :o) Ugyhogy most ilyen osember feju meg nehany napig... :o) Egeszen jo! Csak el ne kezdjen gondorodni, mert a hataron majd azt hiszik, hogy a Sai Baba-t akarjuk atcsempeszni!!! :o)))
Na jo, nem csufolodok, en sem vagyok szebb, foleg mert taknyos orral, betegen semmi kedvem nincsen sminkelni se, de a frufrumat tegnap reggel egy kicsit "konkretaizaltam", mert mar nagyon ABBA-s volt ezzel a jobbra meg balra felesbe allassal! :o)))
Na, ma kedd van es reggel, es lehet kihagytam valamit, amit meg le akartam irni, de most mar mindegy. (Ja, a szegeny chinchilla ma reggel mar a konyhaban volt, kalitkastul... Tegnap reggel anyuek szobajaban talaltam... Ugy tunik, hamar megunta "valaki"... )
Ebedre ma mamaekhoz megyunk, ahol Rudira var egy kis melo, amit megigert, hogy megcsinal, de ha lazas lesz, akkor nem tudom mi lesz... Delutan pedig Hajasmarcsiekhoz megyunk (remelem!)
Hat ennyi. Ezuttal is ugy vagyunk itthon, ahogy nem szerettuk volna, de legkozelebb ha betegek leszunk, akkor masodik nap hazamegyunk es visszajovunk, amikor meggyogyultunk!!!

1 comment:

Age said...

Ezt tudtad??


A szív alakú szigetek harca
Egy, a Google-Earth-ön is látható szív alakú sziget tulajdonosát elárasztották a romantikus lelkű pároktól jövő igények, akik szeretnének Galesnjak szigetére, azaz a gyors névváltoztatást követően, most már csak a Szerelmesek szigetére. A sziget az Adriai-tengerben található, Horvátország partjainál ( a zadari csatorában, Zadar és Pasman szigetek között, egészen pontosan). Vlado Juresko, a tulaj, aki a Pasman-szigeti Preko-ról származik, a Croatian Times-nak elmondta, hogy minden 16 éven felüli párnak szeretné ; elérhetővé tenni a SzereLmesek szigetét.
Nem világos, hogy a turisták a szigeten lennének elszállásolva, vagy hogy hol kapnának enni és inni. Ráadásul eléggé hűvös Valentin-nap lenne, mivel a sziget hőmérséklete ebben az időszakban nagyjából 18-19 Celsius fok van.
Juresko állítja, hogy a Szerelmesek szigete szív-alakúbb, mint mint bármelyik másik sziget a világban, bár az Auszrálok ezzel lehet, hogy nem értenek egyet. Az ausztrál Szív-zátony - egy korall-zátony, amely a Whitsundays Great Barrier zátony része – nagy ellenfél lehet. Plusz Ausztráliában melegebb is van, a snorkeling pedig világhíres ott. Szerinted a két sziget alakja közül melyik emlékeztett inkább egy szívre?