Wednesday 1 April 2009

Nyafogas 2


Tegnap - igeretehez huen - a beteg-Rudim megis melos naciba oltozve vonult le a nagymamamekhoz, hogy ebed utan megmetssze a fakat... :o( Meg is metszette. S az ebed is szuper volt! Szegeny mama basszuskulcs, alig all a laban, de egy lagzira valo kajat csinalt, szamitva arra, hogy jon az anyu is velunk (aki nem jott, mert dolgozott), hogy a tesom meg a baratja is "biztos jonnek" (mondja o...), de hat ok sem voltak itt, s igy csak az apu meg mi ketten jelentunk meg az ebeden, de a lakoma hetedhetorszagra szolo volt... Ebed utan a Rudi fat metszett, apu haza huzta a csikot, en meg a mamaval elmosogattam...
4-kor indultunk haza, Rudi allapotarol nem kell ugye kulon beszamolnom, eleg visszalapozni oda, ahol azt irtam, hogy velem mi van, s igy a delutani programunkat o mely sajnalattal (oszinten!) lefujta... En persze nem, ugyhogy gyorsan leszerveztem anyut, mint Rudi helyettes kiserot, es az aput, mint sofort, aki elvisz es el is jon ertunk... S igy Rudi helyett anyuval mentunk a Hajas Marcsiekhoz, ahol nagyon jol ereztuk magunkat es talalkoztunk majdnem mindenkivel! :o) Marcsi is sutott finomakat, a mama is, ugyhogy csak hizunk itthon, bar ami az izlelobimboimat illeti, meg mindig nem a regiek... Nem erzek nagyon izeket, az orrom meg a kohoges miatt szerintem... Remelem itt sem fertoztem meg senkit...
Tovabbra is depizek kicsit azon, hogy ido elott haza kell menni, pedig meg legalabb 5-6 helyre szerettem volna elmenni... :o( Hat ezuttal nem sikerul latnom se a Gabit, se a Katit, se a Zsut, se a Krisnavolgyet, de meg a magyiagyudi setat sem ejtettuk meg es eszekig sem jutottunk... Mindennek oka az a hetvegi labadozas es az, hogy hetfo helyett holnap utan indulunk haza... :o( (Vagyis inkabb az, hogy nem 1 honapra jottunk most se!!!) :o(
Mondjuk ennek az anyu orul, mert tobbet lehet lent nalunk... :o) Ugyhogy minden rosszban van valami jo...
Ma szerda van: 11-kor talalkozonk van, aztan varosba kell menni penzt valtani, lestoppolt cipoket atvenni, talpvizsgalaton tulesni, tankolni, Dorkaekhoz kiugrani, hogy aztan veluk egyutt visszajojjunk a varosba es Alexeknal vacsi olyan 5 korul...
Mobilom persze nincs, igy senkivel nem tudok egyeztetni, csak abban remenykedem, hogy meg ma reggel mielott elindulunk otthonrol, a Dorka megjelenik a Skypeon, hogy tudjunk egyeztetni...
Egyebkent reggel 6-kor a Rudi ideges szivdobogassal ebredt, en meg ejjel eltem at ugyanezt, mert delutan 2 kavet is ittam es nem birtam elaludni a szorito mellkasi nyomastol es attol, hogy a torkom a szivemben vert... Rudi viszont ez miatt idegesen ebredt, bejelentette, hogy ha o ilyen ideges lesz, akkor mindent le kell mondani es sehova nem megyunk ma, de feleztunk egy nyugtatot, majd meg egy orara visszaaludtunk... Legalabb is en. O meg mindig alszik... Mar csak azon izgulok, hogy mit fog mondani, ha felebred, mert ma olyan nap van, amikor van egy csomo betervezett es megigert programunk, s ha ma nem latjuk keresztfiuekat, akkor egyaltalan nem latjuk iden, ha az Alexeket lemondjuk, akkor kinyirnak, mert ok meg kajaval is keszulnek es mar biztos meg is vettek amit gondoltak a vacsihoz, a cipoinket mindenkepp at kell venni es egyebkent is megorulok, ha ezt meg meri tenni!!!!!!!! :o(((((( Bar en akkor is mennek valahogy, aput kernem, hogy vigyen el es este jojjon ertem, de ez igy nem is lenne jo... Remelem a Rudi nyel egy nagyot es nem csinal ilyet! :o( En is mentem betegen mindenhova, meg termalfurdobe is!!! :o(
Na jo, eleget nyafogtam... Most megeszem a kakaoscsigam es megprobalom elerni a Dorkat...

No comments: