Sunday 10 May 2009

Anyak Napja No. 2! :o)


Ugy esett, hogy hala Szilvinek, megtudtam, hogy itt mikor unneplik az Anyak Napjat es ma szepen meg is unnepeltuk! :o)
Anyosnak mar tegnap mondtam, hogy holnap nagy nap van es tessek ezentul megjegyezni ezt a datumot, mert ezentul buli lesz ilyenkor minden evben!!! :o) Most mar azt is tudja, hogy a Nonap es az Anyak Napja az nem ugyanaz, hanem ket kulon unnep!!! Mindet megunnepeljuk! Hajra! :o)Egyebkent rengeteg orszagban unneplik ma az Anyak Napjat!!! Utananeztem! :o)
Nos, mivel idoben megtudtam, hat szepen mi is megunnepeltuk! :o)
Reszletek:
jo ido van napok ota, szelcsend es nyugalom, es igy aposkam mar hajnalok hajnalan kint van a tengeren, es "elelemre vadaszik"! :o)
Rudi dolgozik, mint mindig, mi nok pedig a haztartast tartjuk JO KEZEKBEN!!! :o)
Ez a mi kis "oskozossegunk", eppen ugy, ahogy a tori-konyvekben le van irva! :o)))
Najo, nem annyira, mert mar sokkal modernebbek a modszerek es a szerszamok, de azert osszetartunk joban-rosszban! (Par eve nem hittem volna, hogy ilyen optimistan fogok tudni errol irni!) :o)
Nos, mivel apos fogott szep halakat tegnap, anyos ugy gondolta, Anyak Napja alkalmabol "barbizunk" (BBQ) egy kicsit es szepen meggrillezte oket!
Lett melle sajat (hazi, eco, bio, extra tiszta...) mangolt es krumplis-"bob", mint koret meg salata...
A desszertrol pedig en gondoskodtam, de ezuttal mar nem kiserleteztem Pavlovas tojashabbal, inkabb sutottem meg tegnap este egy 4 tojasos piskotat, amit ma bourbon-vanilias pudinggal toltottem meg, amibe elozoleg osszekockazott epret kevertem, a tetejet meg jooooool betejszinhaboztam es azt is eperrel diszitettem!!! (Most minden epres lesz, mert eperszezon van, ki kell hasznalni, aztan valtunk barackra meg dinnyere nemsokara!!!) :o)))
A torta kozepe ezuttal egy eper-szivecske lett es az anyaknapi ajandek is epres lett!!! (AVON - Epres tusfurdo!) :o) Igaz, a labapolo krem dinnyes, de az nem szamit... Elkel igy is! Fo a valtozatossag! :o)
A legjobban a "mammer" megsem a tortatol ajult el, hanem a kedves soroktol, amiket irtunk neki egy nyuszi-mamas anyaknapi lapra... Attol aztan bogott o is, meg en is... (En csak szolidaritasbol, mert altalaban mindig bogok, ha mas is bog... Ilyen vagyok, na.) :o) Rudi meg le is fotozott minket bogve, de az nem publikus, mert ugy nezunk ki, mintha citromot szopogattunk volna, tiszta fancsali kepet vagunk! :o)
Anyosom azt kivanta nekem, hogy jovore mar en is unnepeljem ezt a napot... :o) Hat koszi!
"A Te szadbol, a Joisten fulebe, kedves mammerkam!" :o)
Az egesz ebed-egyuttlet nagyon jol sikerult! Rudi is, en is puccba vagtuk magunkat... Felvettem azt a ruhat, ami meg sosem volt rajtam, mert utalom a valltomest, mert van nekem abbol "beepitett", de ma kioperaltam belole es anyukamnak ezuton uzenem, hogy: koszi! Tok jo ez a ruha!!! :o)
Rudi kesobb "kirakott" ruhastul a kertbe is, hogy a nyilo rozsak kozott is megorokitsen benne, es ilyet feltetlen ki kell nyomtatnom es kuldeni a mamamnak... (A rozsak miatt...) :o)
Probalok mutatni az anyaknapi kepekbol is, mert most raerek ezzel bibelodni, amig a Rudi lekeni meg egyszer azt a hajot, amit epp felujit, es aztan megyunk setalni, mert olyan jo ido van, hogy BUN bent lenni!!!
Bucsuzom es meg egyszer szeretettel koszontom az EDESANYAKAT!!!
(Enyemet meg foleg! Ezuttal a mottonk ez lesz: 1 Anyak Napja, nem Anyak Napja!) ♥ :o)
Anyaknapjan keszult kepek (osszes):

No comments: