Saturday 2 May 2009

Eljen majus elseje! :o)



Majus elsejen immaron sokadik eve nem szerepelek az aszfaltrajzversenyen... :o) Kinottem az "ilyeneket"... Helyette a Munka Unnepet inkabb munkaval unnepeltuk, ahogy ujabban nalunk "szokas"... Najo, nem az egesz napot, de a delelottot atmeloztuk... Rudi reggel mar 9-re bizonyos Feri bacsinak ment segiteni egy csonakot tengerre dobni, es csodak csodaja ez a Feri ba' - akirol en nem tudtam, hogy itt el, ahol mi - tudta, hogy "a Rudinak magyar felesege van..." (Hogy hany szazalekban vagyok magyar azt meg sosem szamoltam, de ha mar ONNAN jottem, akkor az mar "valami"...) :o) S meg ne erezzem magam "filmsztarnak" itt, ha szamomra ismeretlen emberek is tudjak, hogy "van itt egy MAGYAR no ferjnel"! :o) Vauuu!!! :o)))
Na, ez lett volna a tegnapi Rudi-melo tema...
En: reggel takaritottam, megdicsertem a macskat (amelyik bent van a kicsikkel...), mert amiota bent van sosem pisilt es nem is kakilt az alomba!!! Igaz, hogy nap kozben tobbszor kiengedem, amikor magatol hagyja ott a jollakottan alvo csemeteit es reggel is egybol kiengedem, amikor felkelek, talan ezert sem pisil meg kakil bent, mert elintezi kint... Nekunk meg ez tokeletes igy, mert nem kell cicakakit pucolnunk es egyben a konyha sem budos... (Apropo konyha! Igertem megmutatni milyen lesz a csempe, hat itt az alkalom, nezzetek meg most...) :o) Az ablakunkban probaltam prezentalni, es a szegely reszet, ami a munkapulttol lefele kezdodik felakasztottam kb. ugy, ahogy majd elesben allni fog... (Age! Felre a piszkos fantaziaval!!!) :o))))
Foztem is tegnap (ujabban surun fozok es nagyon elvezem!!! Apos hajomocija nem volt jo es aztzan az ido nem volt alkalmas, ugyhogy elfogytak a halkeszleteink, de en most tenyleg nagyon elveztem, hogy magam krealhatok dolgokat, igy tegnap is osszeutottem egy indiai kajat csicseriborsoval meg sok zoldseggel, bulgurral, kurkumaval... Nagyon finom lett!) Ebed utan sutottem is, de ez utobbi nagy produkcio volt!!! Eloszor is megszultem az otletet, hogy mit sussek... Number 2: elkezdodtek a kivitelezesi nehezsegek: 1) nem talalom a receptes fuzetemet (nem csoda...), 2) fuzetke megvan sok kutatas utan, muffin receptem kineztem es osszekevertem (vanilias cukor hijan vanilla-aromat lottyintettem bele...) majd rajottem, hogy 3) nem tudom, hol van a muffin suto formam!!! Utobbit abszolut nem talaltam meg, de "hasznaltam az eszem" es beontottem a tesztat egy kisebb jenai formaba es abban sutottem meg 8 perccel hosszabb ideig, mint amennyit a muffinreceptnel irtak hozza... Jo lett... Nem nott nagyot, mint egy muffin, de azert emelkedett es egeszen finom lett... Almas-fahejas-csokis... A vendegeknek izlett... :o) Delutan ugyanis vendegeink jottek! Gyorgyi es Jozsi kepeben... :o) Hoztak szokasos kedvesseguket es figyelmesseguket egy nagyon szep kezi gyartmanyu nyaklanc-, edessegek es 5 konyv kepeben, amiket en rendeltem meg regebben (szivesseget kerve, hogy hozzajuk menjenek es majd ok hozzak el ha jonnek es lerendezzuk itt az anyagiakat...), erre kihasznaltak az alkalmat es inkabb ajandekba adtak!!! (Gyorgyi, Gyorgyi...) Halas koszonet mindenert meg egyszer! (Foto mellekelve...) Mi is megleptuk oket a kozelgo Gyorgyi-napra egy kis aprosaggal, szepiteszeti szerekkel es Jozsit egy uveg borral... :o) Kis tere-fere utan megerkezett a Rudi is es mindnyajan elhuztunk turazni a kozelgo dombtetore... Rudi ut kozben elkallodott valahol az erdoben, mert o kozben "Sparga-Boy" szerepet felveve megkereste a vacsorajat! :o) Mi harman meg vagy 1,5 oran at ultunk fenn a dombon, ahonnan a legszebb a panorama es beszelgettunk az elet nagy es kis kerdeseirol... Aztan megjott Rudi "az elso korrel", atadta a gyujtemenyet, mi meg Gyorgyivel meg is tisztitottuk ott egybol... Rudi meg kert 20 percet, amibol fel ora lett vegul, de megerte, mert egy ujabb csokornyi spargaval erkezett vissza... :o) Nagyon kellemes delutant toltottunk egyutt... Gyorgyiektol aztan bucsut vettunk nyarig es hipp-hopp a nalunk lako vendegeinknel talaltuk magunkat szezamos-sos suti meg egy kis villanyi Zweigelt tarsasagaban, Katival es Joskaval! :o) (A buli ugy kezdodott, hogy uzit ragasztottak az ajtonkra, hogy: "A WC tartaly folyamatosan tolt, nem all le..." Ezt a kerdest mentunk at "orvosolni", de vegul is este 9 korul valahogy abba tudtuk hagyni a beszelgetest, aminek az utolso fel oraja mar a lakas eloszobajaban labakon allva zajlott, mert mar "elindultunk" haza, a szemben levo ajton at... :o))))
Este meg remenykedve osszeraktunk egy fellebbezo levelet a rendorsegnek, hogy "legyszi hadd ne fizessunk ezuttal buntit, inkabb leuli a Rudi 3 napig, addig en jol ki tudok takaritani mindenhol es senki nem szol bele..." :o))) Na, nem egeszen igy, de valahogy igy... Nem tudni mit er, de azert mi megprobaltuk... Hatha... :o) Ugyhogy szoritsatok!!!
Tovabbi jo hetveget! (ANYU! Holnap jelentkezem!!!) :o)

1 comment:

Unknown said...

:O))) minden nagyon GROMEK! :-) Johetnek Hozzad fozotanfolyamra? lassan pironkodom..........