Wednesday 29 April 2009

Rovid beszamolo a het elejerol...

Ezer bocs (es egy anyamedve...) mindenkinek, aki valaszt var tolem ilyen vagy olyan formaban... Meg tele a puttonyom elintezni valokkal, amik elegge lefogjak a mindennapjaimat, de azert a szandek megvan... Irok majd! Csak turelem! :o)
- Rudi kutyaharapott laba mar jol van... Lila folt ami megmaradt belole, a harapas maga nem is volt tul mely, ezert vitatkozott velem akkor azon, hogy nem kell neki tetanusz, nincs akkora baj, de en csak mergelodtem, hogy "majd jol megbanja, csak azert, mert fel a szuritol!" :o) De aztan latom, hogy tenyleg igaza van, nem mely, alig latszik mar...
- Tegnap reggelre ujabb (3) kiscicaval gazdagodtunk! :o) (Nem, nem az ivartalanitott macska szulte, hanem egy masik, aki ideszokott a hazhoz, mert itt kapott kajat...) Ugyhogy most ezt a harom kis pruntyiket fogom szittelgetni, mert nincs mas valasztasom es jol is esik, mert olyan kis edesek! Sajnos az ejjel elegge visitott az egyik, de a Rudi nem akart erte menni, azt mondja, hagyjuk az anyjara, majd o elintezi... Nagy nehezen elaludtam, de majd megszakadt a szivem, bar sotetben ugysem lattam volna, mi van, elemlampank meg mar jo ideje nincs (vagyis valahol van, de mi ebben a felfordulasban meg mindig nem talalunk soha semmit, ami eppen kell...) Reggel mar 6-kor felebredtem magamtol es a kiscica meg mindig sirt!!! Le is mentem, hogy megnezzem, hogy vannak... Az anyjuk sehol es a 3-bol egy cica nem volt ott, a siros egyedul a kosarban visitott egesz ejjel, a masik testverkeje pedig a lepcson fekudt majdnem jeghidegen!!! :o( Mar azt hittem, hogy nem el, de lassan mocorgott, viszont egy hangot sem tudott kiadni magabol... Igy ot hamar felvettem es a tenyeremmel melegiteni probaltam, de nagyon hideg volt szegenyke... Felvittem azonnal a Rudihoz, aki bevette a takaroja ala es ott melengette a testevel... :o( Idokozben a visitosat is felhoztam, es valahogy megnyugodtott, ahogy erezte a testmelegemet es aztan ot is a Rudi vette "szarnyai ala", hogy egyutt legyen mindketto... Kozben en anyakeresesbe indultam legalabb 4-5-szor, de mig minden cica eljott mar reggelizni, az anyjuknak semmi nyoma... Probaltam oket csititgatni, de nagyon ehesek voltak es sokaig sirtak... Mar en is bogtem veluk egyutt es szidtam az anyjukat, hogy hova a francba tunt el egesz ejszakara!!! Egyszer csak kileptem es ott volt. Az ajto elott vart es mellette a 3. picikeje... :o) Ugy orultem!!! Egybol fel is hivtam a Rudit, hogy megosszam a jo hirt! O is orult! Haza mar nem is jott ures kezzel, munka utan, hanem vett a boltban egy zsak macskaalmot! Ugy dontottunk itt lesznek par hetig bent a keszulo konyhaban, mert a vegen meg valami bajuk esik, ha elcipeli oket valahova, vagy ne adj' Isten jon egy kutya es megeszi oket vagy egy masik macska megfojtja... Ugyhogy megint cicaorzok lettunk es egybol eldontottuk, hogy amint eleik a 6 hetes kort, mennek oltasra, az anyjuk meg ivartalanitasra! :o( Sajnalom, de jobb igy neki... Nem a mi cicank, de nem birom azt a szenvedest amit egy-egy cica elvesztese okoz es ezekkel a kicsikkel mindig tortenik valami... :o(
- Mas: tegnap voltunk vizert a forrasnal, eppenhogy csak rank nem szakadt az eg, de megusztuk! Nem aztunk meg es ugyesen uj trukkot bevetve nem is kellett ketszer fordulni (egy-egy demizsonnal), hanem en mentem elol es mindket demizson egyik fulet fogtam hatrafele nyujtott kezekkel, a Rudi meg mogottem jott es fogta a masik ket fulet! Kimatekoztuk valahogy, hogy ne kelljen ketszer visszamenni, mert autoval nem lehet teljesen odamenni a forrasig, akkor mar nem is erne annyit, amennyit igy er ez a kristalytiszta, asavanyokban gazdag natural spring water!!! :o) Vizhozas utan osszeszedtuk a konyhai csempet is, ami vegre megerkezett (egyszer mar voltunk erte, feleslegesen!!!) Most nincs rola kep, mert elfelejtettem lefotozni, de majd megmutatom egyik nap...
- A budapesti vendegeink jol vannak... Igaz, az ido nem a legkedvezobb eddig, de ma mar szep volt, csak reggel volt egy kis eso... A novenyeknek mondjuk nagyon jot tett... Foleg a tegnap elott delutan ultetett uborkapalantaknak...
Hetfon delelott elmentem veluk (nem az uborkakkal...) :o) egy setara, pedig orkan ereju shirocco szeru deli szel volt, ami lokesszeruen fuj es "jot tesz" az idegeknek (meg a frizuranak...) :o), ugyhogy mar-mar azt hittem, lerepul a fejem vagy minimum eltalal egy ag! Apos rozsabokrai is lekonyultak a szeltol, oket meg tegnap kotoztuk meg, hogy el ne torjenek... :o(
- Az egyik egyedulallo venlany szomszedasszonyunk, aki epp akkor leskelodik mindig, amikor valamit kint dolgozunk latta, milyen paradicsomaink vannak es a Rudi felajanlotta neki, hogy ha akarja, akkor hoz o neki is amennyi kell, nem gond, ugyis minden nap arra jar... Neni egybol megragadta az alkalmat es mondta, hogy oke, persze, 12 darab rendel! Rudi egybol mondta, hogy darabja ennyi meg ennyi (mert ez egy olyan noszemely, aki gyujti a penzet, es minden nap megszamolja!!! Egy fukar szipirtyo - hogy csunyabbat ne mondjak, es egyedul el...) Paradicsomokat szepen meg is hozta a zuram, letette a lepcsore es anyosom szolt neki telefonon, hogy johet ertuk, ha gondolja, mert meghozta a Rudi... Eltelt 1 nap, ket nap... Szomszedmammer sehol (penz sem termeszetesen...) A paradicsomait beultette es amikor mi kotoztuk a mar elobb beultetett mieinket, hogy ne torje el a szel, hoppsz: megjelent a no! S azt mondja: "Rudikam, mennyivel tartozom?" Rudi mondja mennyivel... Erre o: "De ugye tudod, hogy ezen am nem ilyenek!!! Nezd meg! Nezd csak meg milyen vekony!" (Meg neki all foljebb!!!) Rudi odanezett, es szep nyugodtan (nullas pulzussal...) ahogy o szokta, csak annyit mondott, hogy azert nagyobbak a mienkek, mert mar par napja foldben vannak es volt egy csomo eso... Hat nottek... De kulonben ugyanaz... Erre a no tovabbra is: "Hat nem eppen, kerlek szepen! Ez biztos, hogy nem az a fajta! Hiaba vetted ugyanott, ez biztos, hogy nem ilyen, mint a tietek!" Na, basszus!!! Mar majdnem nekem durrant el az agyam es csak ugy a szemem sarkabol ra-raneztem a Rudira, hogy valaszoljon mar valamit, amitol a no lehidal, de a Rudi nem lenne RUDI, ha venne a lapot es leallna ezzel a boszival vitatkozni... Pedig olyan jo lett volna!!! :o))) En mar keszultem, hogy azt mondom, hogy ha nem jo, akkor szivesen beultetjuk mi itt nalunk, ugysincs meg kifizetve, de inkabb nem szoltam... Na, penzt azota sem lattunk, de a leba...st megkapta szegeny... Viszont: a lecket megtanultuk!!! SOHA tobbet SENKINEK szivesseget tenni!!! Rudi allanodan "pofara esik"! Hiaba akar o jot es ajanlja fel joszandekbol, hat tessek mi lesz belole, mint most is: meg o a hibas, mert nem jo a paradicsom, pedig csak kisebb, mert a mienk azota nott... Kivancsi vagyok, a nyaron, majd mi lesz... Egyszer ha latom majd, hogy szepek az ovei is, akkor direkt meg fogom kerdezni, hogy: "Ugye nem jok?" :o))) (Bar a Rudi szerint, nem is lesznek olyanok, mint a mienk, mert - mint mondottam - a no szereti megfogni es simogatni a penzet, de meg magara sem kolt, nem am a novenyeire, es aztan irigyel masoktol mindent, de tragyat nem vesz am, hogy jobban fejlodjon a noveny, arrol nem is beszelve, hogy ontozni is kell, hogy szep legyen es a viz ara nyaron haromszorosara no!!! Ugyhogy tulontozve sem lesznek ugy sejtem... Na de hagyjuk is. csak erdekessegkeppen akartam ezt megosztani... Jo vagy, jot akarsz, jot gondolsz - es a vegen, te vagy a bunko... :o( (Es meg a penztarcad is megsinyli...) :o(
Hat ennyit birtam most irni... Nemsokara ujra jelentkezem!
Udv mindenkinek aki olvas es annak is, aki csak "benez"! :o)

2 comments:

Age said...

Köszi a fügefás képet, ezek még tényleg nem kezelik még le a számat, hogy úgy nézzek ki mint ha 3 adag valamit injekcióztak volna bele. De ez hidd el nem tart vissza, nyáron vadászni fogok, és addig megyek, még nem találok fügéét.
A boszis történet jó. Csak kár hogy veletek történt meg. Annyira szörnyűek az ilyen típusú emberek, nagyon fárasztanak, és simán kihoznak a béketűrésemből, extrém esetben még ordítozni is képes vagyok. (gondoltad volna?)
Millió puszAge

Age said...

"Apos rozsabokrai is lekonyultak a szeltol, oket meg..."
Lehet hogy már van vmi bajom, de nekem erről a mondatról egészen más dolgok jutottak eszembe. Na ha ezt elolvastad, törlöm az üzit ha gondolod.